- Waardering
- 1.838
- Lengte
- 1m69
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks man! In de avond waren de cuts wel overal te zien jaHoly shit, ik dacht dat ik veel was afgevallen, maar jij helemaal (zeker relatief gezien). Netjes hoor, je bent ook diep gegaan.![]()
(helaas de volgende dag minder
)Thanks bro!

Da's snelAlweer 7kg zwaarder ten opzichte van vorige week :')

Thanks man! Leuk dat je hebt gevolgtSta toch steeds verbaasd hoe je zoveel bent veranderd, blijf hem steeds opnieuw lezen

Haha, ik gooi wel iets meer kcals naar binnen

Ja klopt. Mijzelf even laten gaan. Vanaf maandag weer verder dieten

Nou, nou @RaceRookie je kunt ook overdrijven. Bij @Skatermarvin zouden de woorden "ten opzichte van vorige week" sowieso vervangen moeten worden door "ten opzichte van gisteren".
![]()

)Ja man klopt, dit hoorde ik net ook van een aantal anderen. Ik ga het nu rustiger aan doen.Lekker, maar niet te gek doen, is zonde van je cut man! Steady bulken kan best of een paar cheatdays/-meals, maar ik zou niet te veel blijven eten.

Oeh lekker! Maar beter niet meer doen...Voor de mensen die zich afvragen hoe ik aan die 7kg kom. Neg even een vreetkick dus hele appeltaart gehaald en gegeten
![]()

Ja, maar heb nu niet heel veel tijd, dus ga dit weekend er even voor zitten en iedereen goed beoordelen voorzien van wat commentaar.Ja man klopt, dit hoorde ik net ook van een aantal anderen. Ik ga het nu rustiger aan doen.
Vanaf maandag weer beginnen met strict dieten
Btw, ga jij niet stemmen?
Je hebt gelijk. Even compenseren:
Ah zo. Ben benieuwdJa, maar heb nu niet heel veel tijd, dus ga dit weekend er even voor zitten en iedereen goed beoordelen voorzien van wat commentaar.

Geen idee man. Minimaal 3k per dag. Vandaag uitgerekent kom ik op 4,7k
Geen idee man. Minimaal 3k per dag. Vandaag uitgerekent kom ik op 4,7k