Fitness Seller

Gestopt Aeresan road to single digit bf % continues!

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
500e post in deze log!:D

Vandaag helaas niet getraind. Morgen kom ik er door werk ook niet aan toe. Legday wordt verplaatst naar donderdag:)

Om deze log levend te houden hieronder een .gifje van abs vorige week :)

5D9E3EFD-3201-4294-834C-3D72A9707D98.gif
 
Holy shit, ik dacht dat ik veel was afgevallen, maar jij helemaal (zeker relatief gezien). Netjes hoor, je bent ook diep gegaan.:bow:
 
Sexy abs(no homo)
 
Sta toch steeds verbaasd hoe je zoveel bent veranderd, blijf hem steeds opnieuw lezen
 
Sta toch steeds verbaasd hoe je zoveel bent veranderd, blijf hem steeds opnieuw lezen
Thanks man! Leuk dat je hebt gevolgt:)

Dat gaat snel, dat lijkt Skatermarvin wel. ;)
Haha, ik gooi wel iets meer kcals naar binnen :p

Ja klopt. Mijzelf even laten gaan. Vanaf maandag weer verder dieten :D

Nou, nou RaceRookie je kunt ook overdrijven. Bij Skatermarvin zouden de woorden "ten opzichte van vorige week" sowieso vervangen moeten worden door "ten opzichte van gisteren". :eating::popcorn:

;):roflol:
:roflol:

Ps. Vergeet niet te stemmen en zoals Skatermarvin zegt (5 sterren voor Aeresan!:D)
Aeresan
 
Voor de mensen die zich afvragen hoe ik aan die 7kg kom. Neg even een vreetkick dus hele appeltaart gehaald en gegeten:D

IMG_9358.JPG
 
Lekker, maar niet te gek doen, is zonde van je cut man! Steady bulken kan best of een paar cheatdays/-meals, maar ik zou niet te veel blijven eten.
 
Lekker, maar niet te gek doen, is zonde van je cut man! Steady bulken kan best of een paar cheatdays/-meals, maar ik zou niet te veel blijven eten.
Ja man klopt, dit hoorde ik net ook van een aantal anderen. Ik ga het nu rustiger aan doen.

Vanaf maandag weer beginnen met strict dieten:)

Btw, ga jij niet stemmen?
 
Ja man klopt, dit hoorde ik net ook van een aantal anderen. Ik ga het nu rustiger aan doen.

Vanaf maandag weer beginnen met strict dieten:)

Btw, ga jij niet stemmen?
Ja, maar heb nu niet heel veel tijd, dus ga dit weekend er even voor zitten en iedereen goed beoordelen voorzien van wat commentaar.
 
Even nog een video van ub1 training :)
 
Hoeveel cal eet je nu dan?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven