- Waardering
- 7.413
- Lengte
- Massa
- 69kg
- Vetpercentage
- 42%
Oei een buffet is wel gevaarlijk, vooral na een cut.Kwam uit een 16 weken cut dus was ook helemaal leeg/plat dus was idd vaak te vinden bij het buffet!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oei een buffet is wel gevaarlijk, vooral na een cut.Kwam uit een 16 weken cut dus was ook helemaal leeg/plat dus was idd vaak te vinden bij het buffet!
Ja 🙊Openingspost 28 augustus 2019, 71kg.
![]()
Nu krap 69kg.
Just saying![]()
Hahaha herkenbaar. Gestopt met cutten om mezelf klaar te maken voor een limit testing weekje. Ga je 2 weken later weer verder met cutten... Boem +7,5kg. Straks als de bloat en darminhoud eraf is dan zal het maar een kilo of 3-4 zijn. Maar tochLaatste vakantie kwam ik in 10 dagen 12kg aan op de weegschaal. Had goed gegeten. 🐷

Hoe krijg je het voor elkaar😂
Maar ff srs hoe kan het zo moeilijk zijn om aan te komen
Ff serieus hoe moeilijk is het om wat verder te cutten? Je kunt gewoon minder eten toch? Ik kan me nog goed wat gejank herinneren van jou een jaar geleden, mentale inzinkingen omdat je je niet vol kon stoppen de hele dag.We zullen zien vorig jaar voelde ik me zwaar kloten. Maar toen zat ik al op de 1650kcal en moest ik 4week nog toen had ik opgegeven omdat ik alleen masr op bed lag. Ik ga nu wel dieper cutten ik geef niet op
Stoer mannetje ben je plaatst zelf nooit ietsFf serieus hoe moeilijk is het om wat verder te cutten? Je kunt gewoon minder eten toch? Ik kan me nog goed wat gejank herinneren van jou een jaar geleden, mentale inzinkingen omdat je je niet vol kon stoppen de hele dag.
Deze man heeft blijkbaar een best lastige relatie met voeding. Ik wil het woord eetstoornis niet zo snel in de mond nemen, maar gezond lijkt het niet.
Ik ben echt niet van het opkomen voor mensen hier, zeker niet gezien @imnewhere toch wat discutabele discussies aangaat hier en daar, maar deze opmerking laat maar weer goed zien hoe onvolwassen je kan zijn.
Doe je dat tijdens je werk ook zo? Omaatje met anorexia die geen gebakje durft te eten omdat ze bang is om dik te worden. “Hoe moeilijk is het mevrouw.”
. Gaat mij erom dat hij op iedereen commentaar heeft maar zelf niet de juiste manier vind. Ja klopt ik kon niet dieper cutten maar er was wel resultaat.Zo is ons jesper 😛Stoer mannetje ben je plaatst zelf nooit iets. Gaat mij erom dat hij op iedereen commentaar heeft maar zelf niet de juiste manier vind. Ja klopt ik kon niet dieper cutten maar er was wel resultaat.
Waar heb je het over? Ik log gewoon? Dat ik niet elke week mezelf half naakt op internet zet is totaal irrelevant voor deze discussie.Stoer mannetje ben je plaatst zelf nooit iets. Gaat mij erom dat hij op iedereen commentaar heeft maar zelf niet de juiste manier vind. Ja klopt ik kon niet dieper cutten maar er was wel resultaat.
Naar bericht zo ken ik jou niet😌Waar heb je het over? Ik log gewoon? Dat ik niet elke week mezelf half naakt op internet zet is totaal irrelevant voor deze discussie.
Het feit dat je nu, binnen enkele minuten, wéér tot bepaalde conclusies komt bevestigt mijn gedachten.
Kun je verder ook inhoudelijk reageren, of is dat nog een brug te ver?
Ons Peter heeft in ieder geval geen moeite met aankomen
Nu beledig je imbewhere gewoon keihard.Ons Peter heeft in ieder geval geen moeite met aankomen
Ik geef geen f**k om wat ik in mijn log zet bodybuilding is gewoon mijn hobby. Zouden meer mensen moeten doen geen f**k geven om wat een ander vind. Inhoudelijk vind ik het gewoon gek @imnewhere niet aankomt dan doe je toch iets fout qua kcal mijn gevoel zegt dat hij een soort eetstoornis heeft. Jij moet gelijk weer mijn cut erbij halen. Jij valt mij gelijk aan terwijl ik gewoon zeg dat hij niks is aangekomen. Ik val hem niet aan ik vraag gewoon hoe dat kan en dat ik vermoed dat hij een soort stoornis heeft. Je kan toch niet 2 jaar proberen te bulken en zelfs minder wegen als bij de start. Dan is er iets anders aan de hand. Maar jij bent degene die zwak is jij moet mij gelijk aanvallenWaar heb je het over? Ik log gewoon? Dat ik niet elke week mezelf half naakt op internet zet is totaal irrelevant voor deze discussie.
Het feit dat je nu, binnen enkele minuten, wéér tot bepaalde conclusies komt bevestigt mijn gedachten.
Kun je verder ook inhoudelijk reageren, of is dat nog een brug te ver?
Ah, dan is dat volkomen mijn fout. Ik had je opmerking toch als vrij denigrerend opgevat, blijkt dat het gewoon een vraag was, goh.Ik geef geen f**k om wat in mijn log zet bodybuilding is gewoon mijn hobby. Zouden meer mensen moeten doen geen f**k geven om wat een ander vind. Inhoudelijk vind ik het gewoon gek @imnewhere niet aankomt dan doe je toch iets fout qua kcal mijn gevoel zegt dat hij een soort eetstoornis heeft. Jij moet gelijk weer mijn cut erbij halen. Jij valt mij gelijk aan terwijl ik gewoon zeg dat hij niks is aangekomen. Ik val hem niet aan ik vraag gewoon hoe dat kan en dat ik vermoed dat hij een soort stoornis heeft. Je kan toch niet 2 jaar proberen te bulken en zelfs minder wegen als bij de start. Dan is er iets anders aan de hand. Maar jij bent degene die zwak is jij moet mij gelijk aanvallen
Maar ff srs hoe kan het zo moeilijk zijn om aan te komen
Wat een begripvolle empathische jongen ben je toch! Dit is dus niet bedoelt om @imnewhere belachelijk te maken? Gelukkig maar.
Die opmerking was een beetje misplaatst sorry voor dat. Maar @imnewhere heeft ook vaak genoeg zulke opmerkingen gemaakt. Alsof ik nooit zo belachelijk ben gemaakt als je faalt word je hier gwn belachelijk gemaakt zo werkt het. En al helemaal als je zelf ook dingen plaatst bij andere mensen.Ah, dan is dat volkomen mijn fout. Ik had je opmerking toch als vrij denigrerend opgevat, blijkt dat het gewoon een vraag was, goh.
Wat een begripvolle empathische jongen ben je toch! Dit is dus niet bedoelt om @imnewhere belachelijk te maken? Gelukkig maar.
Nee joh vind het gewoon onzin dat er geen grapje geplaatst mag worden en dat ie gelijk zeikt. Hoop dat @imnewhere een oplossing vind miss even langs de huisarts gaan voor onderzoek er moet wel iets zijn met je stofwisseling of je eet gewoon te weinig
Nooit een keer 🤣🤣🤣