Fitness Seller

Age is just a number

Mooi dat iedereen altijd vergeet dat ik MMA ervaring heb
pretend-shocked.gif

Het is maandag, werkweek duurt nog lang. Weet dat het allemaal ellende is, maar reageer het niet af op mekaar.

Morgen is het alweer weekend in Helmond.

Jij bent sowieso een irritante veganistische trut. Altijd lachen als er iets negatiefs over mij word gezegd. Meeste kerels is hier zitten te kwijlen van je maar ik vind je ordinaire trut. Je hebt nog meer aanpassingen aan je lichaam laten maken dan een transgender. En dan wil je zeg maar veganist zijn omdat het beter is voor de milieu en de dieren. Je hebt nog meer plastic in je lichaam dan wat er op een vuilnisbult ligt.

Jij bent sowieso een irritante veganistische trut. Altijd lachen als er iets negatiefs over mij word gezegd. Meeste kerels is hier zitten te kwijlen van je maar ik vind je ordinaire trut. Je hebt nog meer aanpassingen aan je lichaam laten maken dan een transgender
Gevoelige snaar geraakt? :roflol:
Je maakt jezelf hier continu belachelijk met je uitspraken man.

Jij bent sowieso een irritante veganistische trut. Altijd lachen als er iets negatiefs over mij word gezegd. Meeste kerels is hier zitten te kwijlen van je maar ik vind je ordinaire trut. Je hebt nog meer aanpassingen aan je lichaam laten maken dan een transgender
Ja zo is ze hoor. Nou enkel haar titties heeft ze gedaan zover ik gezien bedoel weet

Nu volg ik dit topic ook maar:roflol:

Ik had niet eens wat gezegd :emo:

Dan ga je maar wat roeptoeteren als mensen erop reageren, grow up :roflol:
Nee maar je doet altijd een lach emoticon als iemand wat negatiefs zegt over mij en dan reageer je erop en anders zeg je niks dat irriteerde me

En zo bevestig je je status van het sukkeltje van DBB weer.
Nee hoor mag ik niks zeggen dan gek. Of ben jij de baas hier. @imnewhere had altijd genoeg over mij gezegd plaatst ik 1 grapje word er gelijk gejankt. Waar was iedereen dan als iemand mij beledigde nergens dus jank ni zo

Terug
Naar boven