MuscleMeat

Ajax kampioen

Ik heb dat niet bedacht, maar het lijkt mij geen slechte maatstaf. Je kan ook zeggen: ''ik kijk iedere week op teletekst hoeveel Ajax heeft gespeeld, daarom ben ik een echte Ajacied''.
Sommige mensen hebben niet de mogelijkheden(geld, vervoer etc) om er te komen, daarom kan je nog wel supporter zijn.

---------- Post added at 13:46 ---------- Previous post was at 13:46 ----------

Hey Skiezo heb je al wat gevonden over de grootspraak van de Ajacieden, valt niet mee he zoeken met Google? :D

:roflol: :roflol: :roflol:

Man gaat lekker ergens bij het lokale voetbalcluppie kijken... Net zoals al die andere ajax-supporters die uit het noorden, oosten en zuiden komen :roflol: Echt lachwekkend gewoon. In Amsterdam met een zachte g, of een boersaccent op de tribune zitten :roflol:

Nu ga je al die kneusjes natuurlijk krijgen, van kan ik dan geen supporter van die club zijn.. Nee je hoort er niet, je bent er niet welkom!!:D

---------- Toegevoegd om 13:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:31 ----------

:roflol: :roflol:

Het erge is nog, dat het zo ook gaat..

jij bent echt een maggeau.

:roflol: :roflol: :roflol:

Man gaat lekker ergens bij het lokale voetbalcluppie kijken... Net zoals al die andere ajax-supporters die uit het noorden, oosten en zuiden komen :roflol: Echt lachwekkend gewoon. In Amsterdam met een zachte g, of een boersaccent op de tribune zitten :roflol:

Nu ga je al die kneusjes natuurlijk krijgen, van kan ik dan geen supporter van die club zijn.. Nee je hoort er niet, je bent er niet welkom!!:D

---------- Toegevoegd om 13:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:31 ----------

:roflol: :roflol:

Het erge is nog, dat het zo ook gaat..

Jahoor nog ff. Wat ben jij voor een mong**l joh.
Of jij bepaald of je wel of niet een supporter bent.
Ik betaal tevens aan de supporter vereniging. En bezoek regelmaat een wedstrijd.

En ik zeg dat ik het geld er niet voor heb.
Kost best veel geld he, trein +kaartje voor een student.

Ajax heeft toch ook spelers spelen uit het hele land en buitenland. Dus lul niet slap.

Z1000 waarom zou je lid willen zijn van de supportersvereniging ?

Jahoor nog ff. Wat ben jij voor een mong**l joh.
Of jij bepaald of je wel of niet een supporter bent.
Ik betaal tevens aan de supporter vereniging. En bezoek regelmaat een wedstrijd.

En ik zeg dat ik het geld er niet voor heb.
Kost best veel geld he, trein +kaartje voor een student.

Ajax heeft toch ook spelers spelen uit het hele land en buitenland. Dus lul niet slap.

Man je hebt er niks te zoeken. Ja dat bepaal ik inderdaad. Niet alleen ik heb er een bloedhekel aan. Zowat iedereen in de stad. Ga gewoon lekker ergens in zeeland bij een cluppie kijken man. Verlaag je zelf toch niet zo jo.

---------- Toegevoegd om 14:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:59 ----------

Omdat je de vereniging en daarmee ajax steunt.

Tevens heb ik voorrang op kaartjes

Echte joden streek dus.

Wat een niveau weer:D

Voetbalsupporters op en top hahahaha

Het is wachten op Ryan Babel. Hij gaat een slotje op dit topic zetten.

:roflol: ik ga stuk hier.

zogenaamde "supporters" beschuldigen andere "supporters" ervan, geen echte "supporters" te zijn.

hahaha stelletje r**ards. jullie zijn ook typisch van die gasten die mensen zonder brute massa ook geen bodybuilders, maar "fitnessers" noemen :roflol:

:roflol: wat een topic :roflol:. Mensen die hier even gaan zeggen wie onder supporter valt en wie niet. En BVE, jij slaat wel alles. Dus als je niet in Barcelona woont, kun je geen fan zijn van barca, van hun spel?:roflol:

BVE is gewoon een achtelijke randebiel. Die rondloopt met zijn mislukte k*t kalen k*t kop. Waarschijnlijk zit zijn lichaam vol met k*t tatoo's van de meest kansloze club der aarde.

Net zoals die andere 50.000 in dat bouwval, kan hij alleen de hele dag kanker dit en dat roepen.

Pauper volk in 010.

Donderdag wordt de grote smoel van je dicht gesnaaid.

Ik voorspel 0-18.

Vieze t**fus kakkerlak.

een echte ajax supporter staat nu of voor de arena te zingen, of tegen de kuip te pissen!

hahahah @z1000 hij heeft je wel lekker op de kast gekregen :roflol:

BVE is gewoon een achtelijke randebiel. Die rondloopt met zijn mislukte k*t kalen k*t kop. Waarschijnlijk zit zijn lichaam vol met k*t tatoo's van de meest kansloze club der aarde.

Net zoals die andere 50.000 in dat bouwval, kan hij alleen de hele dag kanker dit en dat roepen.

Pauper volk in 010.

Ik voorspel 0-18.

Vieze t**fus kakkerlak.
Zo, ook een goedemiddag :roflol:

Man je hebt er niks te zoeken. Ja dat bepaal ik inderdaad. Niet alleen ik heb er een bloedhekel aan. Zowat iedereen in de stad. Ga gewoon lekker ergens in zeeland bij een cluppie kijken man. Verlaag je zelf toch niet zo jo.

---------- Toegevoegd om 14:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:59 ----------

Echte joden streek dus.

Dude je bent 17...:roflol:

een echte ajax supporter staat nu of voor de arena te zingen, of tegen de kuip te pissen!

hahahah @z1000 hij heeft je wel lekker op de kast gekregen :roflol:

Ja heb gewoon een graf hekel aan die haven slaven.

Vrijdag ook weer in de bus. Stappen 3 kalen gasten in. Kale kop, strakke kijkers en blik bier in de hand. Tatoo's van feyenooit overal en een lelijk F-shirt.

Ze valde mensen lastig in de bus, zaten de hele weg te schreeuwen. Zaten de bus chafeur te zieken. t*ring honde.

En zo zit heel dat k*t stadion vol met dat soort lui.

Z1000 is nog steeds gefrustreerd vanwege gistermiddag.

Ja heb gewoon een graf hekel aan die haven slaven.

Vrijdag ook weer in de bus. Stappen 3 kalen gasten in. Kale kop, strakke kijkers en blik bier in de hand. Tatoo's van feyenooit overal en een lelijk F-shirt.

Ze valde mensen lastig in de bus, zaten de hele weg te schreeuwen. Zaten de bus chafeur te zieken. t*ring honde.

En zo zit heel dat k*t stadion vol met dat soort lui.

Elke club heb z'n debielen..
Waarom is dit onzinnige topic nog niet op slot?

Iedereen is op zijn eigen mannier fan en heeft zijn eigen reden om voor een club te kiezen. Als iedereen andermans keuze nou eens respecteerd en geniet van het spel..

Elke club heb z'n debielen..
Waarom is dit onzinnige topic nog niet op slot?

Iedereen is op zijn eigen mannier fan en heeft zijn eigen reden om voor een club te kiezen. Als iedereen andermans keuze nou eens respecteerd en geniet van het spel..

Dat is de eerste post die ergens op slaat in dit topic:thumbs:

Laatst bewerkt:

Pauper volk in 010.

Ik voorspel 0-18.

Vieze t**fus kakkerlak.

BVE is niet voor Feyenoord eihoofd, ahahah je bent waarschijnlijk nooit bij Feyenoord geweest dus over de supporters mag je ook je kop houden, bij 9 van de 10 clubs zou het uitvak nieteens half gevuld zijn als ze 8e stonden maar bij Feyenoord zit het altijd vol.

En waarom heb je trouwens zo'n grote mond op internet, als je een probleem hebt vecht het dan even in het echt uit ipv de internet hooligan uit te hangen.

Met je eens Lennart, de meeste mensen durven idd alleen over het internet een grote bek te houden, ik heb ook al meerdere keer wat pms mogen ontvangen, en als je dan gewoon even gezellig onder het genot van een bakkie earl grey een praatje wilt houden, krijg je geen reactie meer of komen ze met een ander excuus.

Maar goed, topic kan volgens mij wel op slot, de vraag was of Ajax de 100 kon halen, dat is gelukt dus.

slotjuh!!!! :cool:

Terug
Naar boven