XXL Nutrition

Ajax kampioen

BVE is gewoon een achtelijke randebiel. Die rondloopt met zijn mislukte k*t kalen k*t kop. Waarschijnlijk zit zijn lichaam vol met k*t tatoo's van de meest kansloze club der aarde.

Net zoals die andere 50.000 in dat bouwval, kan hij alleen de hele dag kanker dit en dat roepen.

Pauper volk in 010.

Donderdag wordt de grote smoel van je dicht gesnaaid.

Ik voorspel 0-18.

Vieze t**fus kakkerlak.

:roflol: :roflol:

Jouw betoog staat vol onjuiste feiten.

Aangezien ik geen kale kop heb. Gewoon netjes helemaal opgeschoren, met boven op nog net genoeg haar om het overheind te houden, maar kaal? Nee dat niet.

Tattoo's van een voetbalclub? Nee dat niet. Vind tattoo's wel mooi. Een "normale" tattoo gaat er dus wel komen. Misschien ooit eens, eentje van een voetbalclub.

Kanker dit, kanker dat? Nee ik kan mij zelf goed verwoorden. Echter wilt het woord kanker toch nog wel is vallen.

Echter heb jij het idee dat ik support ben van feyenoord? Dit is dus niet het geval. Aangezien ik een supporter ben van Utereg.

Het mooiste is dan nog, dat jij na al dat getier en gevloek. Ook nog andere mensen pauper mensen vind :roflol:

Maar blijf jij lekker thuis, je hebt niks in Amsterdam te zoeken. Op"kankeren" met al die mensen van buiten de stad. Ga maar bij heren1 kijken bij je plaatselijke amateur cluppie

---------- Toegevoegd om 17:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:13 ----------

Ja wat heeft dat er nou mee te maken?? :roflol:

Deze thread gaat hard op weg naar een slotje, dat kansloze hooligangedrag mag in het staedion of er buiten als je elkaar de kop in slaat, niet hier.

:roflol: @ z1000

Haha, wat een stumper. En nee, dat is nog nieteens omdat je voor ajax bent.

Ik gok trouwens dat BVE voor Utrecht is. Wat elk zichzelf respecterende voetballiefhebber zou moeten zijn natuurlijk.

Hahah..:D leuk cluppie hoor utereg, net als ado hebben leuke supporters.

Ja idd. Veel familie in Den Haag. Volg ADO dus ook altijd wel. Mooi cluppie. Ken nog wel goed de 1e uitwedstrijd herinneren, toen ze weer in de eredivisie zaten. We waren nog geen 5 minuten in Den Haag of d'r lag al een stoeptegel in een bus voor ons:D

:roflol: :roflol:

Jouw betoog staat vol onjuiste feiten.

Aangezien ik geen kale kop heb. Gewoon netjes helemaal opgeschoren, met boven op nog net genoeg haar om het overheind te houden, maar kaal? Nee dat niet.

Tattoo's van een voetbalclub? Nee dat niet. Vind tattoo's wel mooi. Een "normale" tattoo gaat er dus wel komen. Misschien ooit eens, eentje van een voetbalclub.

Kanker dit, kanker dat? Nee ik kan mij zelf goed verwoorden. Echter wilt het woord kanker toch nog wel is vallen.

Echter heb jij het idee dat ik support ben van feyenoord? Dit is dus niet het geval. Aangezien ik een supporter ben van Utereg.

Het mooiste is dan nog, dat jij na al dat getier en gevloek. Ook nog andere mensen pauper mensen vind :roflol:

Maar blijf jij lekker thuis, je hebt niks in Amsterdam te zoeken. Op"kankeren" met al die mensen van buiten de stad. Ga maar bij heren1 kijken bij je plaatselijke amateur cluppie

---------- Toegevoegd om 17:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:13 ----------

Ja wat heeft dat er nou mee te maken?? :roflol:

Oke utrecht dan. Komt op het zelfde neer.

Maar jij gaat ook niet elke week naar een wedstrijd, dus wat lul je.
Ten tweede ik kijk zeker bij Heren 1:D, omdat ik lid ben van de voetbal club. Kijk het liefst zou ik bij ajax voetballen, maarja ben daar te slecht voor.

En dan nog ken genoeg gaste vanuit Zeeland die op 410 zitten en ook die vroeger op de f-side zitten. Bij ajax wordt er gelukkig niet zo moeilijk over gedaan. gewoon met ze alle een biertje en een paffie er bij. No problem.

NOBODY LIKES US WE DON'T CARE;)

Laatst bewerkt:
Ga eens trainen man, aarshoofden.

Oke utrecht dan. Komt op het zelfde neer.

Maar jij gaat ook niet elke week naar een wedstrijd, dus wat lul je.
Ten tweede ik kijk zeker bij Heren 1:D, omdat ik lid ben van de voetbal club. Kijk het liefst zou ik bij ajax voetballen, maarja ben daar te slecht voor.

NOBODY LIKES US WE DON'T CARE;)

A) ik heb een seizoenskaart;)
B) Zo goed als, elke uitwedstrijd ben ik erbij;)

Niet in het meervoud praten, als je niet welkom bent bij een club. je hoort er niet bij, ga je ook nooit doen. Dus niet de indruk wekken dat het wel zo is. Gewoon lekker in dat watergat blijven hangen. Niet naar Nederland komen.

Blablablablabla.

Ik bezoek al wedstrijden sinds ik klein jochie ben met me pa pik.:)

Weet je wat ik vreemd vind.. nee.. Dat half Nederland met konginnennacht/dag elk jaar naar Amsterdam komt en een dag later zitten te zeiken over Amsterdam. Dat iedereen buiten Amsterdam in het verkeerde gat woont kunnen de Amsterdammers niets aan doen.

AJAX blijft de best presterende club in Nederland!

Weet je wat ik vreemd vind.. nee.. Dat half Nederland met konginnennacht/dag elk jaar naar Amsterdam komt en een dag later zitten te zeiken over Amsterdam. Dat iedereen buiten Amsterdam in het verkeerde gat woont kunnen de Amsterdammers niets aan doen.

AJAX blijft de best presterende club in Nederland!

Even staps gewijs voor jou dan.

1. Loop naar de tv.
2. Druk hem aan.
3. Pak de afstandsbediening.
4. Zet het beeld op Ned1,2 of 3
5. Druk teletekst aan.
6. Toets 819 in.
7. Aanschouw de nr1 positie.
8. Ga rustig zitten.
9. Pak de telefoon.
10. 112.
11. Je ligt snel aan de hartbewaking.

ben je lui? Je wit dat dus niet doen.

Klik op onderstaande link.

http://teletekst.nos.nl/?819-01

tot op hede: 29X landskampioen, iets van 17X de berker, 7X johan cruijf schaal, 4X championneleague, 2X uefa cup, 3X supercup en 2X de wereldbeker.

PSV, Feynoord niet gezien..

tot op hede: 29X landskampioen, iets van 17X de berker, 7X johan cruijf schaal, 4X championneleague, 2X uefa cup, 3X supercup en 2X de wereldbeker.

PSV, Feynoord niet gezien..

Leuk zo'n geschiedenisles. Maar je zei: Ajax blijft de best presterende club. Het woord 'blijft' is in deze dus verkeerd gebruikt.
Je bedoelde te zeggen: Ajax is de best presterende club geweest.

Terug
Naar boven