BVE
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 44
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
- 9%
BVE is gewoon een achtelijke randebiel. Die rondloopt met zijn mislukte k*t kalen k*t kop. Waarschijnlijk zit zijn lichaam vol met k*t tatoo's van de meest kansloze club der aarde.
Net zoals die andere 50.000 in dat bouwval, kan hij alleen de hele dag kanker dit en dat roepen.
Pauper volk in 010.
Donderdag wordt de grote smoel van je dicht gesnaaid.
Ik voorspel 0-18.
Vieze t**fus kakkerlak.
Jouw betoog staat vol onjuiste feiten.
Aangezien ik geen kale kop heb. Gewoon netjes helemaal opgeschoren, met boven op nog net genoeg haar om het overheind te houden, maar kaal? Nee dat niet.
Tattoo's van een voetbalclub? Nee dat niet. Vind tattoo's wel mooi. Een "normale" tattoo gaat er dus wel komen. Misschien ooit eens, eentje van een voetbalclub.
Kanker dit, kanker dat? Nee ik kan mij zelf goed verwoorden. Echter wilt het woord kanker toch nog wel is vallen.
Echter heb jij het idee dat ik support ben van feyenoord? Dit is dus niet het geval. Aangezien ik een supporter ben van Utereg.
Het mooiste is dan nog, dat jij na al dat getier en gevloek. Ook nog andere mensen pauper mensen vind

Maar blijf jij lekker thuis, je hebt niks in Amsterdam te zoeken. Op"kankeren" met al die mensen van buiten de stad. Ga maar bij heren1 kijken bij je plaatselijke amateur cluppie
---------- Toegevoegd om 17:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:13 ----------
Ja wat heeft dat er nou mee te maken??