XXL Nutrition

Ajax kampioen

Hahahaha, de stereotype ajacied. Maar bedankt gozerT, wij zijn niet van de verkeerde kant.

Nou weet ik wel dat amsterdam de homohoofdstad van de wereld is, en dat vak 410 studentjes wekelijks in hun blote bast de gayparade overtreffen. Maar bij ons moet je niet zijn als je iemand anaal wilt verkrachten. Hou dat maar lekker in amsterdam gappie. JE WEET TOOOOOOOCH, OUWEEEEEE

Zie hier de ajacieden van elkaar genieten. :D

http://www.youtube.com/watch?v=5AO0dgJCGd0

De scene in dat filmpje is nog niks, wacht donderdag nou maar af ;)

Voetbal is voor watjes

Wel zielig om te zien. Al die anderen zielige figure die ajax zo haten.
Vooral kakkerlak wat een zielig tyfes volk. Ik hoop zo dat ajax 010 gaat vernederen in eigen kuip.
Ik wil die hersenloze koppen zien met tranen op hun wangen. Afgemaakt in eigen stadion.

Ik ben trots op ajax. Ajax zit in mijn hart.
Volgend seizoen wordt ons seizoen.

Ik geef dit topic een 7.

Had meer relkwaliteit verwacht....

Hehe, zou wat zijn als ze ook de beker niet hebben:D

Topictitel mag wel aangepast worden.

Vooral kakkerlak wat een zielig tyfes volk. Ik hoop zo dat ajax 010 gaat vernederen in eigen kuip.
Ik wil die hersenloze koppen zien met tranen op hun wangen. Afgemaakt in eigen stadion.

:roflol:

:roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol:
Haha jullie hebben al helemaal niks te vertellen met jullie stadion die op instorten staat, wanneer hebben jullie ook alweer voor het laatst een prijs gewonnen?
Nou nou?
.

Dat is minder lang geleden als de prijs van ajax knuppel :roflol:

Beker van 2 jaar terug vergeten?

Bommen op rotterdam bommen op rotterdam.

Dat zeggen ze elk jaar...

Laatst bewerkt:
Haha, dat zeggen de Rode Duivels ook altijd wanneer er een nieuwe kwalificatieronde begint.

Hahahaha, die stadion die zogenaamd op instorten staat is wel HET MOOISTE STADION VAN NEDERLAND. Btw, alles is mooier dan die betonnen pisbak in duivendrecht :D\

En owjah, onze laaste kampioenschap is ook al weer een tijdje geleden (1999). Maar wij lopen dan ook niet ieder jaar te schreeuwen dat we kampioen worden, zoals die loopneusjes dat WEL doen. En ieder jaar krijgen ze de deksel weer op hun NEUS gedrukt hahahahahahaha. Lachertjes

Trouwens, Feyenoord is en blijft de EERSTE en de LAASTE NEDERLANDSE CLUB met een Europeese prijs. REMEBMER 2002??? UEFA CUP WINAAR??? Jullie laaste europeese succes dateerd uit 1995.

Feyenoord heeft Nederland op de kaart gezet, door in 1970 als EERSTE NEDERLANDSE CLUB de Europa cup 1 te winnen!
!
en wie won hem de jaren daarna 3x achter elkaar?

wel zielig om te zien. Al die anderen zielige figure die ajax zo haten.

+10000000000000

En wie was er toen nog niet eens geboren?

Zie topic: Valse trots

:roflol:
Hahahaha, die stadion die zogenaamd op instorten staat is wel HET MOOISTE STADION VAN NEDERLAND. Btw, alles is mooier dan die betonnen pisbak in duivendrecht :D\

En owjah, onze laaste kampioenschap is ook al weer een tijdje geleden (1999). Maar wij lopen dan ook niet ieder jaar te schreeuwen dat we kampioen worden, zoals die loopneusjes dat WEL doen. En ieder jaar krijgen ze de deksel weer op hun NEUS gedrukt hahahahahahaha. Lachertjes

Trouwens, Feyenoord is en blijft de EERSTE en de LAASTE NEDERLANDSE CLUB met een Europeese prijs. REMEBMER 2002??? UEFA CUP WINAAR??? Jullie laaste europeese succes dateerd uit 1995.

Feyenoord heeft Nederland op de kaart gezet, door in 1970 als EERSTE NEDERLANDSE CLUB de Europa cup 1 te winnen!!
Nu zeg je het weer geef eens een voorbeeld, behalve de supporters.
Kom eens met beeldmateriaal waarin een speler of een trainer dat zegt.
Dat is minder lang geleden als de prijs van ajax knuppel :roflol:

Beker van 2 jaar terug vergeten?
Welke beker?
Zal wel niet veel bijzonders zijn, of bedoel je die dennenappel?

Erg lachwekkend altijd die Feyenoorders, ze willen dat hun eigen club verliest van Twente zodat Ajax geen landskampioen wordt.
Iedereen tegen Ajax, des te meer ik Ajacied word, de club met het mooiste stadion, die verlichting 's nachts :heart:, die sfeer in de Bijlmer, de mooie vlaggetjes in het stadion, dan weet je... ik ben fan van de mooiste club van Nederland en daar kan geen stadion die op instorten staat tegenop. :p

Bekjam de Ajacied. Je hebt geen eens een seizoenkaart en ja ik weet dat je in Engeland woont. ''Z1000'' komt ook ongetwijfeld iedere twee weken vanuit Zeeland naar Amsterdam.

Hahaha, lees ik hier dat Nederland op de voetbalkaart is gezet door Feyenoord?

Nee oke, dan weet ik dat :roflol:

Terug
Naar boven