Fitness Seller

Ajax kampioen

De trainers Martin Jol en Mario Been sluiten zich daarbij aan. "Dit moet in de toekomst niet meer voor komen. Ajax-Feyenoord en andersom zijn echte klassiekers, de mooiste wedstrijden. Die moeten in ere worden hersteld. Je ziet hier hoe de trainers en spelers met elkaar omgaan. Dat zouden de supporters ook moeten doen. Lekker samen een biertje, wijntje of colaatje drinken", aldus Jol. "We moeten uitspreken dat we het er niet mee eens zijn hoe het nu gaat", zegt Been.

Ondertussen wel het vuurtje opstoken.. ze kunnen een warm onthaal verwachten de volgende keer ;)

Ik heb maar 1 idool. Dat ben ik zelf. Ik ben alles. Als ik duizenden jaren geleden geboren was. Dachten mensen van nu. Dat ik de aarde had gemaakt.

Zegt het manneke van 17 jaar. 1m76, 72kg. :rolleyes:

Ik denk eerder dat Napoleon je "Balkenende" had genoemd :roflol:

Duizenden jaren geleden. Dan ga jij het over Napoleon hebben. Oh bro, ga terug naar de geschiedenis klas :roflol:

Houd ff gewoon je grote waffel wil je! Topic verkloten doe je maar ergens anders.

OT:
Mooi die Jan :roflol:.
Feyenoord vernederd tot op het bot. Volgend jaar beter Mario :D

Houd ff gewoon je grote waffel wil je! Topic verkloten doe je maar ergens anders.

OT:
Mooi die Jan :roflol:.
Feyenoord vernederd tot op het bot. Volgend jaar beter Mario :D

Favoriete voetbalclub (gezien jou post): Ajax.

Waar is het fout gegaan zullen we maar denken dan.

Favoriete voetbalclub (gezien jou post): Ajax.

Waar is het fout gegaan zullen we maar denken dan.

Het is: gezien jouW post.

Een Hagenaar is wat anders dan een Hagenees.
Het aanhangen van ADO is sowieso een beetje sneu.

Je liegt over mensen bedreigen (of niet bedreigen) , wist je trouwens dat dat niet toegestaan is en als ik kwaad wil je een probleem hebt ?

of was je gewoon dronken ? :D

hahahaha :roflol:
't is maar wat je bedreigen noemt. Iemand uitnodigen voor een gesprek? Is dat bedreigen? Dat jij mij een e-herro vind. Dat ik daarna vraag, of ik een gesprek bij jou kan voeren? Is dat bedreigen? Tenzij je misschien een zacht gekookt ei bent.

Als je mij in de maling neemt prima. Als je mij uitkaffert prima. Kan ik altijd nog wat opterug zeggen. Alleen je moet niet over familie ofzo van mij beginnen, waar je geen weet over hebt.

---------- Toegevoegd om 12:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:48 ----------

Het is: gezien jouW post.

Een Hagenaar is wat anders dan een Hagenees.
Het aanhangen van ADO is sowieso een beetje sneu.

Niet opgegroeid dus, jammer is dat he.

,
Advanced Botjebuilder

Aangemeld: feb 2010
Leeftijd: 17
Geslacht: M
Stats: 1m76 72kg 9%

Geef om dit kind. Giro 555.

Terug
Naar boven