BVE
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 44
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
- 9%
Klopt, jammer dat die van jou overdatum is.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Yess, i know. And i loveee myself. I am soo great. I am the king of the worlddd

Die shit is ****ing
Dat zegt alleen die homo in Titanic. Ik kan al raden wie jouw idool is.
De trainers Martin Jol en Mario Been sluiten zich daarbij aan. "Dit moet in de toekomst niet meer voor komen. Ajax-Feyenoord en andersom zijn echte klassiekers, de mooiste wedstrijden. Die moeten in ere worden hersteld. Je ziet hier hoe de trainers en spelers met elkaar omgaan. Dat zouden de supporters ook moeten doen. Lekker samen een biertje, wijntje of colaatje drinken", aldus Jol. "We moeten uitspreken dat we het er niet mee eens zijn hoe het nu gaat", zegt Been.

Dit gaat denk ik nog wel een staartje krijgen.En een leugenaar !Yess, i know. And i loveee myself. I am soo great. I am the king of the worlddd
Ik heb maar 1 idool. Dat ben ik zelf. Ik ben alles. Als ik duizenden jaren geleden geboren was. Dachten mensen van nu. Dat ik de aarde had gemaakt.

Zegt het manneke van 17 jaar. 1m76, 72kg.
Ik denk eerder dat Napoleon je "Balkenende" had genoemd![]()

Duizenden jaren geleden. Dan ga jij het over Napoleon hebben. Oh bro, ga terug naar de geschiedenis klas![]()

Duizenden jaren geleden. Dan ga jij het over Napoleon hebben. Oh bro, ga terug naar de geschiedenis klas![]()
.
Ik ga niet met jouw verhaal mee. Maarre.. De stam van "BVE" heeft ook een naam gekregen hoor![]()
Je liegt over mensen bedreigen (of niet bedreigen) , wist je trouwens dat dat niet toegestaan is en als ik kwaad wil je een probleem hebt ?

Houd ff gewoon je grote waffel wil je! Topic verkloten doe je maar ergens anders.
OT:
Mooi die Jan.
Feyenoord vernederd tot op het bot. Volgend jaar beter Mario![]()
Favoriete voetbalclub (gezien jou post): Ajax.
Waar is het fout gegaan zullen we maar denken dan.
Je liegt over mensen bedreigen (of niet bedreigen) , wist je trouwens dat dat niet toegestaan is en als ik kwaad wil je een probleem hebt ?
of was je gewoon dronken ?![]()
Het is: gezien jouW post.
Een Hagenaar is wat anders dan een Hagenees.
Het aanhangen van ADO is sowieso een beetje sneu.