AndroidHealthClinic

Ajax kampioen

Ze zongen ook nog We are the champions van Queen :rolleyes:

hoe kun je toch voor zo'n club zijn?

Begrijp het ook niet. Alleen erger ik me dan weer aan die jodenvlaggen. Heb verder niks tegen Israel. Alleen als je zelf joden mag zingen, mogen andere ook over joden zingen. Dat het negatief is, moet je er dan maar bij nemen. Of allebei niet doen, of allebei wel. Niet de één wel straffen en de ander niet.

Komt sowieso vanavond bij die sigaarsnor langs bij VI. Die kakkerlakken zijn woest, die hebben t mailtje al klaarstaan :roflol:

Zal wel terug komen, maar ik bedoel meer echte sancties. Van de knvb uit. Dit is natuurlijk olie op het vuur gooien. Iets wat ze juist proberen te voorkomen.

---------- Toegevoegd om 13:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:01 ----------

Oohw mooi. Hoe meer voor mij:D

De spelers geven zelf weer het goede voorbeeld :rolleyes: hoe naïef kan je zijn

Daarom hebben jullie ook de hoofdprijs te pakken zeker.

Niet de hoofdprijs, maar wel een hoofdprijs, alleen verliezers noemen het een troostprijs.
Voor de winterstop wat pech gehad, waar twente na de winterstop veel mazzel heeft gehad en een beetje hulp van feyenoord, neemt niet weg dat ze gewoon kampioen zijn, maar onder de indruk van het voetbal was ik zeker niet. Ik ben trots op wat Ajax heeft laten zien dit jaar :)

Laatst bewerkt:
Nog erger is 'Helemaal niets in Amsterdam' zingen terwijl je zelf al jaren niet in de top5 eindigt:roflol:

Waarom? Dat was tot gister toch nog gewoon een feit? Volgend seizoen kan het weer gezongen worden.

---------- Toegevoegd om 13:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:49 ----------

Niet de hoofdprijs, maar wel een hoofdprijs, alleen verliezers noemen het een troostprijs.
Voor de winterstop wat pech gehad, waar twente na de winterstop veel mazzel heeft gehad en een beetje hulp van feyenoord, neemt niet weg dat ze gewoon kampioen zijn, maar onder de indruk van het voetbal was ik zeker niet. Ik ben trots op wat Ajax heeft laten zien dit jaar :)

Komt mij opeens weer een wedstrijd; Ado-Ajax op het netvlies:rolleyes:

Waarom? Dat was tot gister toch nog gewoon een feit? Volgend seizoen kan het weer gezongen worden.

---------- Toegevoegd om 13:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:49 ----------

Klopt, das 1. Nu moet je voor het juiste beeld ook even die van Twente er naast zetten ;)

Klopt, das 1. Nu moet je voor het juiste beeld ook even die van Twente er naast zetten ;)

Ooh zou maar zo kunnen:D Volg dat Twente verder helemaal niet. Viel me alleen op over mazzel. Terwijl ik Ado-Ajax nog zo voor me zie met Ricky van den Berg:D

In alle nuchterheid, vriend. Wat wil je hiermee beweren? Dat Ajax evenveel "gelukspotjes" heeft gewonnen als Twente?

Overigens noem ik het geen geluk als je iedere wedstrijd met één doelpuntje verschil wint. Da's gewoon klasse. Maar je moet niet aankomen met zulke onzin. Want Ajax was over het grootste gedeelte gewoon een klasse beter dan de rest van de competitie in de tweede seizoenshelft.

Terug
Naar boven