Ghalid
Cool Novice
- Waardering
- 2
hoe kun je toch voor zo'n club zijn?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hoe kun je toch voor zo'n club zijn?

,
Advanced Botjebuilder
Aangemeld: feb 2010
Leeftijd: 17
Geslacht: M
Stats: 1m76 72kg 9%
Geef om dit kind. Giro 555.

Daarom hebben jullie ook de hoofdprijs te pakken zeker.Door je ogen te openen en te zien dat ze het beste voetbal van Nederland spelen![]()
Komt sowieso vanavond bij die sigaarsnor langs bij VI. Die kakkerlakken zijn woest, die hebben t mailtje al klaarstaan![]()

Daarom hebben jullie ook de hoofdprijs te pakken zeker.

De spelers geven zelf weer het goede voorbeeldhoe naïef kan je zijn

Daarom hebben jullie ook de hoofdprijs te pakken zeker.

Nog erger is 'Helemaal niets in Amsterdam' zingen terwijl je zelf al jaren niet in de top5 eindigt![]()
Niet de hoofdprijs, maar wel een hoofdprijs, alleen verliezers noemen het een troostprijs.
Voor de winterstop wat pech gehad, waar twente na de winterstop veel mazzel heeft gehad en een beetje hulp van feyenoord, neemt niet weg dat ze gewoon kampioen zijn, maar onder de indruk van het voetbal was ik zeker niet. Ik ben trots op wat Ajax heeft laten zien dit jaar![]()

Waarom? Dat was tot gister toch nog gewoon een feit? Volgend seizoen kan het weer gezongen worden.
---------- Toegevoegd om 13:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:49 ----------
Komt mij opeens weer een wedstrijd; Ado-Ajax op het netvlies![]()

Klopt, das 1. Nu moet je voor het juiste beeld ook even die van Twente er naast zetten![]()
Volg dat Twente verder helemaal niet. Viel me alleen op over mazzel. Terwijl ik Ado-Ajax nog zo voor me zie met Ricky van den Berg
Komt mij opeens weer een wedstrijd; Ado-Ajax op het netvlies![]()