XXL Nutrition

Ajax kampioen

:roflol: was dat een bedreiging.:roflol: SnW maakt je kapot jonge!
Ja hij komt langs :roflol:
heb een hele rij aan PM's ...

adres klopt hoor :)
O het is een kamper zegt ie :eek: OMFG die zijn hardcore badass toch ?

Waar ik mee omga die zijn gewoon normaal, zoals het hoort...

Ja hij komt langs :roflol:
heb een hele rij aan PM's ...

adres klopt hoor :)
O het is een kamper zegt ie :eek: OMFG die zijn hardcore badass toch ?

Waar ik mee omga die zijn gewoon normaal, zoals het hoort...

Mooi;) Nee hoor ben geen kamper. Alleen geboren op het kamp in Den Haag, verder opgegroeid in Utrecht. Echter nog wel vaak in Den Haag te vinden;)

Mooi;) Nee hoor ben geen kamper. Alleen geboren op het kamp in Den Haag, verder opgegroeid in Utrecht. Echter nog wel vaak in Den Haag te vinden;)
Hey ik kan je zo bewijs geven dat ik daar woon :D
in de "wat voor een motor heb je thread"

moet alleen FF de foto zien te vinden.. komt goed ;)
PM je wel FF ,
\
O sorry zal niet meer off topic gaan !!!

Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt:

Whahaha. Dan zeg je tegen mij, oprotte blabla omdat ik niet uit Amsterdam kom.

Mafkees je komt zelf niet eens uit utrecht. Dus hou nou maar op met je grote praatjes.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Als je die pm's post dan krijg je karma! ;)

Whahaha. Dan zeg je tegen mij, oprotte blabla omdat ik niet uit Amsterdam kom.

Mafkees je komt zelf niet eens uit utrecht. Dus hou nou maar op met je grote praatjes.

Je bent niet welkom in Amsterdam oprotten pssstt.. Ik ben opgegroeid met de stad, met de tribunes, met de club, met de jongens. Heel wat anders als dat je 2 wedstrijden in het seizoen keertje plaats neemt op een tribune. Ik kom van klein jochie al bij Utreg. Ergens geboren worden, is wat anders als ergens opgegroeid zijn.

---------- Toegevoegd om 18:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:12 ----------

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Als je die pm's post dan krijg je karma! ;)

Viel allemaa wel mee hoor. Ik zeg post weg halen, slaat nergens op. Hij zo :roflol: Internetheld dit dat, zal d'r nog wat bij zetten. Ik zo nou als ik in een internetheld ben, geef je gegevens dan, zullen we het zien. Hij gegeven. Alleen klopt het niet.

karma?

Oh kijk, BVE vind weer ergens iets van met zijn aandoenlijke hysterische schrijfsT. Soms zou je willen dat Arnoldfan en Cutler weer terug waren, dat waren tenminste halve garen met sT.

Oh kijk, BVE vind weer ergens iets van met zijn aandoenlijke hysterische schrijfsT. Soms zou je willen dat Arnoldfan en Cutler weer terug waren, dat waren tenminste halve garen met sT.

Ga jij nou maar daklozen in je kraakpand toelaten. Rode hond

Wat heeft Ajax gisteren eigenlijk gedaan, iemand die de uitslag weet? :)

Terug
Naar boven