- Waardering
- 1.154
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
PL ers moeten dik zijn, anders denkt iedereen dat ze juicen.
Kwam gister fouad nog tegen op het centrum en die stond aardig droog, wat een beest.
Zelfde als gijs en Killy, genetic freaks![]()
PL ers moeten dik zijn, anders denkt iedereen dat ze juicen.
Kwam gister fouad nog tegen op het centrum en die stond aardig droog, wat een beest.
Zelfde als gijs, genetic freaks![]()
Jonge jonge, hou jij nou toch eens op met je domme opmerkingen... Of het nou een grapje is of niet, het slaat helemaal nergens op.
Kilo's vliegen er ineens af Johnny, jij en René zijn de nieuwe Men's Health modellen straks...

Ja, je wordt toch strontziek van die opmerkingen. We weten nu wel dat alle powerlifters tonnetje rond zijn, dat powerlifting voor luie mensen is, en de zogeheten "genetic freaks" juicen natuurlijk helemaal niet, dat komt allemaal doordat ze zulke geweldige genen hebben... In Killy's fanatasiewereldje is ie zelf de grootste bodybuilder hier, heeft ie de Olympia al gewonnen, en hangen alle wijven in extase aan zijn lippen. Ga eerst zelf maar eens wat fatsoenlijks presteren.
Lomp gezwets.
Zo, hij is weer voor jou, Hummer.

Volgende keer moet je er weer eens bij zijn maat.Een beetje zonder mij gaan trainen he, dan durven jullie wel... Ineens weer zo'n training met de grote 3 erin.
Als ik dat filmpje van die 210 deadlift zo zag van een tijdje terug van je, zou je toch zeggen dat je die op elk moment wel kon trekken. Ging zo makkelijk omhoog toen.
Maar lekkere training verder man.

Hahaha, dat viel zeker nog niet mee..?!ik ben kapot, kon alleen maar recht vooruit rijden))))))
was een lekkere training

Jullie zijn ook allebei belachelijk sterk, dus hebben jullie nog meer gemeen.Volg je regelmatig en wij liggen toch vaak op 1 lijn moet ik zeggen. Geweldige post. Wat ik hier gemerkt heb is dat bepaalde domheid simpelweg niet uit te roeien valt, enkel te negeren.