Fitness Seller

Alea iacta est (Hummer's log 2011)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
'Rond'... dat kan je wel zeggen ja:P

PL ers moeten dik zijn, anders denkt iedereen dat ze juicen.
Kwam gister fouad nog tegen op het centrum en die stond aardig droog, wat een beest.

Zelfde als gijs, genetic freaks :p

PL ers moeten dik zijn, anders denkt iedereen dat ze juicen.
Kwam gister fouad nog tegen op het centrum en die stond aardig droog, wat een beest.

Zelfde als gijs, genetic freaks :p

Jonge jonge, hou jij nou toch eens op met je domme opmerkingen... Of het nou een grapje is of niet, het slaat helemaal nergens op.

Kilo's vliegen er ineens af Johnny, jij en René zijn de nieuwe Men's Health modellen straks...

Jonge jonge, hou jij nou toch eens op met je domme opmerkingen... Of het nou een grapje is of niet, het slaat helemaal nergens op.

Kilo's vliegen er ineens af Johnny, jij en René zijn de nieuwe Men's Health modellen straks...
:exactly:

Ja, je wordt toch strontziek van die opmerkingen. We weten nu wel dat alle powerlifters tonnetje rond zijn, dat powerlifting voor luie mensen is, en de zogeheten "genetic freaks" juicen natuurlijk helemaal niet, dat komt allemaal doordat ze zulke geweldige genen hebben... In Killy's fanatasiewereldje is ie zelf de grootste bodybuilder hier, heeft ie de Olympia al gewonnen, en hangen alle wijven in extase aan zijn lippen. Ga eerst zelf maar eens wat fatsoenlijks presteren.
Lomp gezwets.

Zo, hij is weer voor jou, Hummer.

Ja, je wordt toch strontziek van die opmerkingen. We weten nu wel dat alle powerlifters tonnetje rond zijn, dat powerlifting voor luie mensen is, en de zogeheten "genetic freaks" juicen natuurlijk helemaal niet, dat komt allemaal doordat ze zulke geweldige genen hebben... In Killy's fanatasiewereldje is ie zelf de grootste bodybuilder hier, heeft ie de Olympia al gewonnen, en hangen alle wijven in extase aan zijn lippen. Ga eerst zelf maar eens wat fatsoenlijks presteren.
Lomp gezwets.

Zo, hij is weer voor jou, Hummer.

Eerste zin was een grapje, 2de zin was volgens mij gewoon een compliment naar wat plers toe?
Of mag ik geen genen zeggen? Tuurlijk word er hard voor gewerkt, maar niet iedereen ziet er zo uit.

Relax man, trek je niet zoveel aan, wss neem je al die opmerkingen over je sport net iets te persoonlijk.
Mensen blijven toch altijd wel zeiken over uiterlijk van pl-ers EN bbers.

Hoef je niet gelijk al je opgekropte frustraties gelijk op mij los te laten.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.048
Het is al goed Zyzz. ;)

Vanochtend 142,6Kg. :thumb: (na frites en snacks bij de fritesboer!)
(gisterochtend na een verjaardag met bier, toastjes en nog wat troep 142,9Kg.)

Het regelmatige eten en vele drinken doen me goed lijkt het.

Nu even wachten of Art (dr.bench) nog reageerd om te trainen.
Ik stel onze vriendschap ook wel op de proef natuurlijk éh Art.... ;)

Laatst bewerkt:
gaat lekker hummer!
komen je abs al door?

• #2.050
Laatst op een röntgenfoto had ik even het idee iets van een buikspier schaduw of zoiets te zien, maar de röntgenoloog kon het er niet uit opmaken zei hij.
Maar die vent heeft natuurlijk helemaal geen verstand van echte spieren... :rolleyes:

• #2.051
Squats, Deads 'n Benches, just what the dr.(bench) ordered!

Box Squats:
8x20
5x60
3x90
3x110
3x120
3x130
3x140
3x150
3x160

Deadlifts:
2x60
1x110
1x140
1x160
1x180
1x200
215 fail...
210 fail...

(close grip) Bench presses:
3x60
3x90
3x110
11x130 (was het maar waar dat de theoretische 1RM berekeningen altijd klopten!) :rocknana:

Squats gingen goed.
Zwakke heupen, maar dat moet maar bijtrekken metertijd.

Deadlift ging ook wel goed, maar de 215 en 210 zaten er niet meer in na de Squats.
Vorige keer wat "minder" ge'Squat voor ik ging Deadliften.
De 200 vloog omhoog.
Daarna was ik een beetje bang voor mijn rug, en durfde ik ook niet goed meer.

Bankdrukken voelde pijnlijk aan in mijn gewrichten, maar niks ergers dan normaal gelukkig.
Ik heb gedaan wat ik wilde doen, namelijk een rep-out met 130.
Greep was weer behoorlijk smal, ongeveer schouderbreedte denk ik.
Voelt goed, pas bij de laatste rep met 130 gaf mijn schouder een seintje dat het mooi geweest was.

Was na de 130 behoorlijk "leeg" eerlijk gezegd.
Maar dat zal de leeftijd zijn.
Mijn deca-shakes leverden me jaloerse blikken op van Art, maar die koopt zijn shit zelf maar.
Hij heeft per slot van rekening toegang tot apotheken, en ik niet! ;)

Goede training, en weer gezellig bijgepraat met Art tussen de sets door.
Thanks matey! :thumb:

Laatst bewerkt:
Een beetje zonder mij gaan trainen he, dan durven jullie wel... Ineens weer zo'n training met de grote 3 erin.
Als ik dat filmpje van die 210 deadlift zo zag van een tijdje terug van je, zou je toch zeggen dat je die op elk moment wel kon trekken. Ging zo makkelijk omhoog toen.
Maar lekkere training verder man.

ik ben kapot, kon alleen maar recht vooruit rijden))))))
was een lekkere training

• #2.054
Een beetje zonder mij gaan trainen he, dan durven jullie wel... Ineens weer zo'n training met de grote 3 erin.
Als ik dat filmpje van die 210 deadlift zo zag van een tijdje terug van je, zou je toch zeggen dat je die op elk moment wel kon trekken. Ging zo makkelijk omhoog toen.
Maar lekkere training verder man.
Volgende keer moet je er weer eens bij zijn maat.
Sorry dat ik zo lastig was. ;)
Misschien had ik de Deadlift wel kunnen forceren, maar dat durf ik echt nog niet.
Ik ben veel te blij dat ik zonder noemenswaardige rugklachten leef de laatste tijd.
Het zal dat lieve, kleine, dikke meisje in mij zijn dat me dan doet besluiten het maar niet eens te proberen... ;)
Art haalt altijd het slechtste in me boven, want ik moest eigenlijk helemaal niet zo zwaar gaan deze keer volgens mijn schema (come in Markkos) :D
Gelukkig heb ik hem nog even aan zijn mannelijkheid herinnert zodat hij nog even de 160 deed.

ik ben kapot, kon alleen maar recht vooruit rijden))))))
was een lekkere training
Hahaha, dat viel zeker nog niet mee..?! :roflol:
Was een goede training.
Jim zou trots op ons zijn. ;)

Ik moet aan mijn repertoire werken als we nog een keer samen gaan trainen, mijn standaart lijntjes zoals "komop, lightweight" of "easy, eitje man HOP" zijn hier niet van toepassing

Ga je nog naar dutch strongman cup of bruisend brielle?

• #2.056
Ik heb eerlijk gezegd helemaal geen plannen om ergens naar toe te gaan...
Zou weer wel eens leuk zijn trouwens.
Light weights buddy! :D

nice training hummer
wat een verschil met een paar maanden geleden
sterk die decashakie's :D
nee mooi man die 11x130 :yes:

• #2.058
Thanks John.
Art vermoed altijd dat ik "speciaal" water heb hier. ;)
Gelukkig krijgt hij altijd een paar glaasjes. :D
De 11de rep was wel een grinder van jewelste, maar ik wilde dat even doen om nog eens te zien waar ik nu zit qua kracht.
Ik had gerekend met een repje of 8, dus was meer dan tevreden na dat kniebuigen en deadliften. :thumb:

• #2.059
Zou je denken Jez..? :D
Wacht maar eens af man.

---------- Post toegevoegd Thu 11 Aug 2011 om 20:54 ----------

Volg je regelmatig en wij liggen toch vaak op 1 lijn moet ik zeggen. Geweldige post. Wat ik hier gemerkt heb is dat bepaalde domheid simpelweg niet uit te roeien valt, enkel te negeren.
Jullie zijn ook allebei belachelijk sterk, dus hebben jullie nog meer gemeen.
Een gezond testosteron niveau bijvoorbeeld als je het mij vraagt. :D

Wacht even, jongens, ik haal even de tissues erbij... ik krijg t er allemaal een beetje moeilijk mee...
Eindelijk de erkenning die ik verdien ;)
Ik vond die posts van jou in dat topic over die overleden travestiet ook wel mooi trouwens, Jezza :D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven