Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maakt me helemaal niks uit eigenlijk.

Ik heb me na rugklachten ooit heel goed aangeleerd wat te doen als ik die houding heb.
Maar grip éh....![]()

Inderdaad, als ik René (Huggy) Ed (Fennema) of zeker Richard v.d. Linden een hand geef voel ik me net "van Velzen"...

Nee hoor, dat valt wel mee.Die 165 wil je toch zonder shirt douwen neem ik aan? Das dan toch nogal een verschil met 3x160 mét shirt.
Inderdaad, als ik René (Huggy) Ed (Fennema) of zeker Richard v.d. Linden een hand geef voel ik me net "van Velzen"...
Knap je al weer wat op maatje..?
Is het meeste "groen" al uit je gezicht..?!![]()

Da's waar, maar dat kan ik nu niet ben ik bang...jaja oke, maar je hebt wel 190 met dat shirt gedrukt... toch wel een verschil
Ze hebben wel een genetisch voordeeltje volgens mij...gelukkig zijn er niet veel van het caliber mannen dat je noemde haha, dat zou maar een minderwaardigheidscomplex bezorgen![]()

Iedereen bedankt voor de steun en begrip die ik heb gekregen.
Mensen drukken zich soms wat ongelukkig uit op een forum.
Ik ga er altijd vanuit dat iedereen het goed bedoeld.![]()

Waarschijnlijk niet Mo'train je regelmatig de rear delts hummer? dat kan een hoop pijntjes uit de schouder wegbalanceren door overmatige press..iig zo ervaar ik het, verder is 3x160 erg sterk voor een luie ouwe lul![]()

Welkom.