XXL Nutrition

Alea iacta est (Hummer's log 2011)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ja hum, eff srs, doe wel een beetje rustig he.
Eerst zit je te zeggen dat je liever wilt stoppen en nu sta je weer te knallen.

Doe nou eens voorzichtig!!! :mad:

hummer is soms net een vrouw in de overgang :)

Toch een nette training John als je bedenkt dat je laatste tijd wat last had van pijntjes!
Verstandig dat je die 175 niet nog een keer geprobeert hebt. Je kracht zit er nog wel, zo gauw die pijntjes over zijn zul je zien dat je zo 200 bankt.

Belangrijk nu is je ego niet teveel te trainen hoe moeilijk het soms ook is! Daar ben ik sinds een half jaar ook vanaf gestapt en maak nu meer progressie. Piek nu stukken beter!

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.984
Het was eigenlijk een "lichte training" dag gisteren.
Dus daar ben ik even van het plan afgeweken.
Maar als Art wilt komen trainen maak ik daar gebruik van.
Ik ben meestal maar alleen bezig natuurlijk, of samen met Nick, en als Art er dan eens bij is hebben we weer eens een frisse kijk van een expert op het geheel.

Mijn gewrichten deden wel wat pijn, maar niet zo extreem als ik wel eens gewend geweest ben in het nabije verleden.

De training gisteren gaf wel wat vertrouwen voor de wedstrijd.
3x160 met een shirt waar ik nauwelijks iets aan heb (ik doe het vrij makkelijk zelf aan) geeft aan dat ik die 165 misschien wel kan op een goede dag als ik uitgerust ben.
Ik ben niet op mijn sterkst, maar wil die 165 gewoon drukken op een wedstrijd om dit jaar toch nog een positief einde te geven.

Ik blijf gewoon mijn trainingen volgens "de kaart" van Prilipin doen en ga er voor.

---------- Post toegevoegd Sat 29 Oct 2011 om 13:41 ----------

28x55 unsupported. interessant.
Maakt me helemaal niks uit eigenlijk.
Ik sta wel wat natuurlijker zonder mijn hand op een bankje ofzo.
EN ik ben die houding wel gewend vanuit mijn werk.
Ik heb me na rugklachten ooit heel goed aangeleerd wat te doen als ik die houding heb.
Maar grip éh.... :o

• #2.986
Die 165 wil je toch zonder shirt douwen neem ik aan? Das dan toch nogal een verschil met 3x160 mét shirt.

• #2.988
Die 165 wil je toch zonder shirt douwen neem ik aan? Das dan toch nogal een verschil met 3x160 mét shirt.
Nee hoor, dat valt wel mee.
Met dat shirt kan ik de lege halter zonder problemen op mijn borst laten zakken.
Het beschermd alleen lekker mijn schouders een beetje.

jaja oke, maar je hebt wel 190 met dat shirt gedrukt... toch wel een verschil

Inderdaad, als ik René (Huggy) Ed (Fennema) of zeker Richard v.d. Linden een hand geef voel ik me net "van Velzen"... :o
Knap je al weer wat op maatje..?
Is het meeste "groen" al uit je gezicht..?! :roflol:

gelukkig gaat t al veel beter ja, gister nadat ik van bij jou weer thuis was liep ik langs alle kanten leeg.
ik voelde me zelfs groen idd :o
maar vanmorgen had ik alweer honger, en met licht verteerbaar spul gaat t nu prima.
maandag training hervatten als t zo doorgaat.

gelukkig zijn er niet veel van het caliber mannen dat je noemde haha, dat zou maar een minderwaardigheidscomplex bezorgen :D

• #2.991
  • #2.992
Iedereen bedankt voor de steun en begrip die ik heb gekregen.
Mensen drukken zich soms wat ongelukkig uit op een forum.
Ik ga er altijd vanuit dat iedereen het goed bedoeld. ;)

I love you, honeybunny

• #2.996
Love is all You need. ;)

train je regelmatig de rear delts hummer? dat kan een hoop pijntjes uit de schouder wegbalanceren door overmatige press..iig zo ervaar ik het, verder is 3x160 erg sterk voor een luie ouwe lul:P

• #2.999
train je regelmatig de rear delts hummer? dat kan een hoop pijntjes uit de schouder wegbalanceren door overmatige press..iig zo ervaar ik het, verder is 3x160 erg sterk voor een luie ouwe lul:P
Waarschijnlijk niet Mo' :o
Ik doe wel eens wat face pulls, en natuurlijk bent rows enzo...
En bedankt voor het mooie compliment.
Betekend veel voor me van zo'n beest als jij. :p

Welkom.
Ik beloof niet dat er veel te beleven zal zijn. ;)

dag hummer,

ff je log bekeken, meer fans dan training haha, dus sluit me aan de cheerleading squad! Neem aan dat Tymboo de leader is!? :roflol:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven