- Waardering
- 15.485
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 125kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hallo Prince.dag hummer,
ff je log bekeken, meer fans dan training haha, dus sluit me aan de cheerleading squad! Neem aan dat Tymboo de leader is!?![]()

De wereld gaat er aan kapot!
You do my friend.

GO HUMMER GO!
@ jonggeleerd
Ga jij eens werken aan je stats! een ecto bodybuilder lift je er uit! hahaha![]()
Jij snapt het!je bent onder je ogen al wat afgevallen?
Goed idee, zondag is natuurlijk ook geen dag om iets te beginnen hé ....

Da's wel heel licht. 
10x20
5x35
5x45
5x55
5x65
5x75
3x10x30Da's wel heel licht.
Gisteren tijdens het bankdrukken veel last van mijn L pols, maar vandaag helemaal geen last met de presses.
Rug zit steeds af en aan te klieren, maar met de presses ook geen probleem.
Gisteren Kettlebell swings gedaan (3x10x24kg) en vandaag als WU ook (2x10x24kg) en dat lijkt me wel goed te doen.

Met military presses heb ik wel minder last van pijntjes dan met bankdrukken, dus dat is even afwachten.Goed om te lezen dat je vandaag geen last tijdens je presses...hoop dat met bankdrukken dan ook weer mee zal vallen![]()

Ik zou er ook eens wat meer mee moeten doen, want zelfs zo'n setje van 20 is al een beetje inspannend eigenlijk...Kettlebell werk kan moordend zijn.
Deed een tijd terug vrij veel ermee, overhead squats en clean and presses enzo... en dan op een flink tempo. Gewoon voor conditionering.
Nu ben ik er te lui voor geworden...

Omega 3 zou ik wel voldoende binnen moeten krijgen denk ik.misschien moet je maar eens aan het calcium en omega 3?