- Waardering
- 1.009
- Lengte
- 1m67
- Massa
- 59kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ben op een gegeven moment ook volgens Dave zijn aanwijzingen gaan drukken, maar ben er een beetje van terug gekomen.ik ben vandaag op deze manier gaan benchen hum
wat vind jij van deze uitleg van tate
Jij bent een echt bencher - dus vandaar
ik had het idee dat ik veel vaster op de bench lag

Sh_t, istie weer....
brother!
Thanks mate!
Brilletje liefje..?Wat een oorlogspraat! Komt vast helemaal goed.
Lees later nog wel eens wat je PRs en doelen zijn, want dat grijs is niet te lezen![]()

Vandaag weer eens getraind.
Een beetje...
Gisteren geen puf na om 07:30 uur thuis gekomen te zijn na een nachtdienst van bijna 13 uur...
Bankdrukken:
Pinken op de ringen.
Wat opwarmen met: 20x20/10x40/8x60, en dan:
1x110 Schouder doet pijn!
1x130
1x150 Dit ging nog zo makkelijk.
0,3x160 FAIL! kwam wel van de borst maar liep vast op een cm of 10...
Alles pure wedstrijd beurten die met goede snelheid gingen, dus dat is positief.
Beter 155 gedaan eigenlijk....
Ach, ongetraind valt het me nog wel mee eigenlijk.![]()
) 
.Thanks Mike.
Thanks Hugz.Ik vind dat je wat bescheiden bent...ongetraind 150kg drukken is megasterk!
155 lijkt me inderdaad een iets logischere stap...je wilt dan weer teveel in eens (net als mij trouwens)
Voorwat betreft de voorbereiding richting het NK is het zogenaamde powermatrix schema wellicht iets voor op de zware benchday?
Gebasseerd op 8-5-3-1-1-1-5 reps.
Je zou dan in jouw geval singles doen met gewichten tussen 140-160kg.
Ik ga het waarschijnlijk toepassen in het shirt.

Thanks.

Ja, daarna heb ik het eigenlijk gewoon genegeerd.

Leuk om te lezen dat je eindelijk je lesje hebt geleerd![]()

i don't think so5 flessen bier, ruim een fles rode wijn en een paar limonadeglazen zelfgestookte Calvados...![]()

Dat noem ik pas een training. Dan kom ik er maar bekaaid vanaf met mijn ene glaasje kabouterbier![]()