Fitness Seller

Alea iacta est (Hummer's log 2011)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Omdat jij dit soort trainingen niet doet, en de trainingen die er wel toe doen, wel, ben je nu veel sterker dan mij. ;)
Do as I say, not as I do! :rolleyes:

Ik weet niet of ik op dit moment 150 kg kan banken, dus ik weet niet of ik sterker ben. Ben zowiezo van mening dat je altijd naar goede raad moet luisteren en datgene daar uithalen waar jij iets mee kan:D

• Topic Starter Topic Starter
Daar heb je groot gelijk in.
Misschien bank je dan een paar kilo's minder, ik doe met de rest niet mee met je hoor... :o
Mr. Biceps!

Zatsiorsky keek mee over mijn schouder.

BANKDRUKKEN (pinken op de ringen)
20x20
8x70
5x120
1x140
1x150
2x142,5

De 150 ging weer goed ondanks de aanhoudende pijn in mijn schouder.
De 2x142,5 was ik eigenlijk van plan om 2x te doen (2x2x142,5) maar heb er vanaf gezien.
Ik ben gelukkig niet zo heel ver afgezakt van mijn schema/doelstelling die ik gemaakt had, en waar ik op dit moment had willen staan.
Vanaf vandaag ben ik begonnen met creatine (repen 50 gram "HARDCORE creatine bar - hardcore mass complex - MHCP load system - 25% melkeiwit - 44% (!) koolh. - 6% KreXpharm Creatine) :D
Had ik nog liggen, zijn best lekker!
2x/dag een reepje. :lick:

je weet dat die repen waarsch vooral suiker zijn he hum :D

BANKDRUKKEN (pinken op de ringen)
20x20
8x70
5x120
1x140
1x150
2x142,5

De 150 ging weer goed ondanks de aanhoudende pijn in mijn schouder.
De 2x142,5 was ik eigenlijk van plan om 2x te doen (2x2x142,5) maar heb er vanaf gezien.
Ik ben gelukkig niet zo heel ver afgezakt van mijn schema/doelstelling die ik gemaakt had, en waar ik op dit moment had willen staan.
Vanaf vandaag ben ik begonnen met creatine (repen 50 gram "HARDCORE creatine bar - hardcore mass complex - MHCP load system - 25% melkeiwit - 44% (!) koolh. - 6% KreXpharm Creatine) :D
Had ik nog liggen, zijn best lekker!
2x/dag een reepje. :lick:

Kort maar krachtig :thumbs:, just the way I love it ;)

je weet dat die repen waarsch vooral suiker zijn he hum :D
Ach, voor de rest eet ik op dit moment afgezien van de koolh. in mijn melk eigenlijk alleen eiwit en vet, dus overall valt het hopelijk wel mee. ;)
En ik had ze nog liggen éh..?!!! :D
Kort maar krachtig :thumbs:, just the way I love it ;)
Meer zit er even niet in René.
Ik moet me dwingen om "iets" te doen.
Maar als ik bezig ben heb ik er geen hekel meer aan... :dunno:
Soort van winterdepressie denk ik (hallo "silent abbo"! ;))
Ik hoop dat ik op de wedstrijd een extra stimulans heb om mijn vorige PR'etje te verbeteren.
Dat zou mooi zijn na nagenoeg niet getraind te hebben! :thumb:

---------- Toegevoegd om 13:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:38 ----------

Oh ja Cor, wat suikers rondom je training is het minst schadelijk voor een vetklep als mij denk ik. ;)

nice work Hum !

Ik zie dat je de focus op de bench legt. Hoe is jou bench techniek nou precies? Vraag me dat af aangezien ik nog steeds schouderleed lees.
Heb je dit ook bij OH presses?

Jammer van je schouder man, maar still a strong bench!

aha! hier zit je dus!
mooie deadlift ouwe!
hier voor de motivatie!!:hornyna: hoppa!

Thanks Rob, mijn grote voorbeeld. :bow:

Ik zie dat je de focus op de bench legt. Hoe is jou bench techniek nou precies? Vraag me dat af aangezien ik nog steeds schouderleed lees.
Heb je dit ook bij OH presses?
Op dit moment doe ik nooit OH presses.
Ik doe alleen bankdrukken en wat pushdowns eigenlijk de laatste weken.
Mijn schouderleed komt door/van mijn werk.
Doordat ik altijd "koud" een vrij licht gewicht behoorlijk ver weg moet gooien heb ik die problemen.
Een aantal van mijn collega's hebbben dit ook, en sommigen zijn er al "aan geopereerd" inmiddels...
Ik probeer een manier te vinden om dit te voorkomen, maar ik krijg het niet voor elkaar om het helemaal uit te bannen...
Het is duidelijk niet van het bankdrukken, want als ik er al iets van moet zeggen is het dat ik na het bankdrukken minder last heb van de pijn in mijn schouder. :dunno:
Soms na enkele dagen "rust" (geen werk, geen training) verrek ik van de pijn in mijn schouder.
Ik heb geen idee waarom.
Het gewricht van mijn sleutelbeen is inmiddels al een hoop opgeknapt.
Die blessure wijt ik trouwens wel aan het bankdrukken.
En wel aan het feit dat ik nogal extreem mijn "elbows tucked" aan het toepassen was...
Beter niet alles doen wat Dave Tate me verteld!
Ik heb een tijdje echt met smalle greep gedrukt om de belasting op mijn schouder iets te wijzigen in de hoop de blessure zo kwijtbte geraken, maar kan sinds kort weer "pinky" doen gelukkig.
De sterkste Bankdrukkers drukken met een brede(re) greep, dus daar zal wel wat wijsheid in zitten neem ik aan, en dus probeer ik langzaam aan mijn greep ook breder te krijgen.
Ondanks mijn "niet trainen" ben ik niet echt zwakker geworden sinds de laatste wedstrijd (RAW Geldrop) gelukkig.
Het schijnt dat het "vasthouden" niet zo heel veel trainingen/maand kost. ;)
Ik hoop het dit jaar trouwens wel wat beter te doen... ;)

---------- Toegevoegd om 13:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:52 ----------

Jammer van je schouder man, maar still a strong bench!
Bedankt man. :thumb:

aha! hier zit je dus!
mooie deadlift ouwe!
hier voor de motivatie!!:hornyna: hoppa!
Hmmm.... lekker big gay... euhh.... guy! :D
Ja man, ik leef voor de DEADLIFT! :roflol:

Dus minder rotatie van je schouders heeft geen positief effect bij het reduceren van de pijn bij de bench press?

En waarom doe je geen OH presses? Is dat vanwege deze blessure?

Nee, luiigheid en gewwon geen zin om te trainen eigenlijk.
Eigenlijk heb ik tegenwoordig nergens meer zin in (al zal mijn vrouw dit niet beamen :D)
Een soort van winterdipje ofzo denk ik... :dunno:

[/COLOR]Oh ja Cor, wat suikers rondom je training is het minst schadelijk voor een vetklep als mij denk ik. ;)

Zou helemaal geen snelle suikers moeten nemen voorbij een bepaald vet%. helemaal als je aanleg hebt om vet te worden moet je die onzin afkappen en alleen beperken tot voldoende complexe carbs. Ik eet 1 reep chocola per week en mot er maar mee doen qua snelle suikers/zoetigheid hehe

Laatst bewerkt:
Ik ben trouwens van mening dat je waarschijnlijk beter geen één beweging geforceerd kan maken.
Dus extreem "tucked in" of juist "elbows out" bedoel ik.
Beter gewoon wat het meest "natuurlijk" aanvoelt denk ik.
Als je al van "natuurlijk" kan spreken als je het over Bankdrukken hebt natuurlijk... ;)

Nee, luiigheid en gewwon geen zin om te trainen eigenlijk.
Eigenlijk heb ik tegenwoordig nergens meer zin in (al zal mijn vrouw dit niet beamen :D)
Een soort van winterdipje ofzo denk ik... :dunno:
GVD Hummer wat is dat nou voor instelling man?! :yell::fire:

Laatst bewerkt:
Zou helemaal geen snelle suikers moeten nemen voorbij een bepaald vet%. helemaal als je aanleg hebt om vet te worden moet je die onzin afkappen en alleen beperken tot voldoende complexe carbs.

Op complexe carbs reageer ik eigenlijk net zo slecht.
loom, lui en slaperig word ik er van. :dunno:

---------- Toegevoegd om 14:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:09 ----------

GVD Hummer wat is dat nou voor instelling man?! :yell::fire:

Ik ben een luie hond Mark... :o

Mooi bankie hoor!! Klote idd dat je last hebt van je schouder! Ik heb er sinds een tijdje ook last van en sinds ik op schouderbreedte ben gaan banken ( smal dus :p ) heb ik er bijna geen last meer van! Maar het ligt zoals je zelf zegt niet aan het bankdrukken dus je hebt er helemaal niks aan haha!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven