MuscleMeat

Alea iacta est (Hummer's log 2011)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Op complexe carbs reageer ik eigenlijk net zo slecht.
loom, lui en slaperig word ik er van. :dunno:

Je moet er ook niet zoveel van eten :P

250gr aan complexe carbs is meer dan genoeg voor jouw. En dan gewoon verspreiden over alle eetmomenten van ontbijt tot een uur of 2 voor het sporten. Op rustdag alle carbs schrappen op wat groenten na. Lichte negatieve kcal zorgt er voor dat het lichaam de vetcellen gaat legen. Vet word dan omgezet naar bruikbare glucose voor de spiertjes en hersenen. Zodra je wat slanker bent gaat je insuline werking fatsoenlijk werken en voel je je ook minder loom, moe en lui.

En je kan nog steeds kracht behouden en verder ontwikkelen terwijl je gestaag wat vet verliest. Het duurt alleen langer eer je vet% laag is vergeleken met een strikte cut waarin je ook merendeels van je kracht mag inleveren. Lager vet% geeft ook wat meer mobiliteit in de gewrichten terug, want merkte bij mijzelf dat het gewoon in de weg zat en me lichaam geforceerde bewegingen om het vet heen moest maken als het ware. carb cycle roeleert hard wat dat betreft.

Ben zelf sinds NPB beginners wedstrijd al 3-4kg afgevallen. Omtrekken overal verminderd, behalve me bovenbenen vreemd genoeg. Kracht en alles blijft gewoon gaan zoals het gaat.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Mooi bankie hoor!! Klote idd dat je last hebt van je schouder! Ik heb er sinds een tijdje ook last van en sinds ik op schouderbreedte ben gaan banken ( smal dus :p ) heb ik er bijna geen last meer van! Maar het ligt zoals je zelf zegt niet aan het bankdrukken dus je hebt er helemaal niks aan haha!
Thanks man.
En nee, ik geloof op dit moment echt dat het niet aan het trainen ligt.
Komt wel weer goed.
Het is al minder dan een tijdje geleden.

Je moet er ook niet zoveel van eten :P

250gr aan complexe carbs is meer dan genoeg voor jouw. En dan gewoon verspreiden over alle eetmomenten van ontbijt tot een uur of 2 voor het sporten. Op rustdag alle carbs schrappen op wat groenten na. Lichte negatieve kcal zorgt er voor dat het lichaam de vetcellen gaat legen. Vet word dan omgezet naar bruikbare glucose voor de spiertjes en hersenen. Zodra je wat slanker bent gaat je insuline werking fatsoenlijk werken en voel je je ook minder loom, moe en lui.

En je kan nog steeds kracht behouden en verder ontwikkelen terwijl je gestaag wat vet verliest. Het duurt alleen langer eer je vet% laag is vergeleken met een strikte cut waarin je ook merendeels van je kracht mag inleveren. Lager vet% geeft ook wat meer mobiliteit in de gewrichten terug, want merkte bij mijzelf dat het gewoon in de weg zat en me lichaam geforceerde bewegingen om het vet heen moest maken als het ware. carb cycle roeleert hard wat dat betreft.

Ben zelf sinds NPB beginners wedstrijd al 3-4kg afgevallen. Omtrekken overal verminderd, behalve me bovenbenen vreemd genoeg. Kracht en alles blijft gewoon gaan zoals het gaat.

Je hebt volledig gelijk man, alleen heb ik niet de discipline en het karakter om "dit" te kunnen (volhouden) :o
Het gaat dagen "goed" hoor, maar er is altijd weer een moment dat ik compleet "buiten mijn boekje" ga.
Ik zie op dit moment meer heil in een "gastric bypass' operatie. ;)

discipline geeft bij mij altijd een nare smaak in de mond. jezelf dwingen iets te doen wat je niet wilt is mijn interpretatie van discipline. je kan zelf nog zoveel dwingen als je wilt, maar als je iets niet wilt doe je het ook niet en slaag je niet. reden dat mensen succesvol afvallen is niet omdat ze discipline hebben, maar omdat ze het gewoon echt willen. als je iets echt wilt gebeurd het gewoon.

ik heb niet op voeding willen letten en zo. heb paar pogingen gedaan om te cutten omdat het sociaal verwacht werd van mij. En omdat ik moe werd van al die onnozele dwazen die telkens over me gewicht/fysiek begonnen zodra ze verder niks zinnigs meer te melden hebben. gek dat mijn pogingen niet slaagde, want ik wilde het gewoon eigenlijk niet. en nu gaat het allemaal vanzelf. ben niet met cutten bezig. vind het huidige eetpatroon gewoon lekker en goed werken. dat er vet verbrand wordt is mee genomen.

Laatst bewerkt:
Ik wil het soms wel, en soms niet denk ik. ;)
Je hebt wel gelijk zoals je het zegt.
Ik wil het wel, maar het mag niet te veel moeite kosten...

als je toch al bier drinkt maken die paar reepjes ook geen zak uit vind ik :D

Ik wil het soms wel, en soms niet denk ik. ;)
Je hebt wel gelijk zoals je het zegt.
Ik wil het wel, maar het mag niet te veel moeite kosten...

schei uit man, lig onder mijn stoel van het lachen:D

vanne... ik wil het wel, maar het moet wel vanzelf gaan... het liefst als ik slaap:p

Hahaha, ik was na mijn alcoholische weekend escapade gewoon weer 6 kilo aangekomen...
Er zijn er weer al een stuk of vier af gelukkig... :rolleyes:

---------- Toegevoegd om 14:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:46 ----------

schei uit man, lig onder mijn stoel van het lachen:D

vanne... ik wil het wel, maar het moet wel vanzelf gaan... het liefst als ik slaap:p

Desnoods met behulp van een pil, lotion, spuitje..?
Maakt mij niet uit, als het maar "makkelijk" gaat. ;)
Ik kan wel wat anders zeggen, maar zo is het gewoon.
Ik ben een flapdrol... :o

Ga maar eens 15x15 squaten 2 keer in de week, kijken wat je dan verbrand:p:rolleyes:

Ik neem aan dat je 1 set van 15 met 15 kg bedoelt Pol..? :D

Het is ook beter als het niet aan het trainen ligt toch! Eerder gewoon lekker rustig aan doen op je werk :)

Hahaha, da's soms geen optie. ;)

soms??? Het is de enige optie :D

Ik zal het ze eens voorleggen.
Maar ik weet nog hoe ik zelf reageerde toen een werknemer van mij op een gegeven moment zei dat hij "vanaf nu eens wat minder aan" ging doen. ;)
Het is niet iets dat je wilt horen als "baas" :D

daarom moet je dingen gewoon doen en niet zeggen dat je het doet. gezeik van de meeste werkgevers tegenwoordig trek ik me niks meer van aan. werk is en blijft immers niks meer dan een noodzakelijk kwaad om de rekeningen te betalen en hoort niet in de weg te komen van de dingen die je echt leuk vindt om te doen.

Maar als "je" nu 500-1000 netto per maand meer verdiend dan je "anders" zou kunnen doen..?
Dan staan de zaken wat anders vind ik.
Of ben ik nou een "h**r"..? :D

Ik geef niet zoveel om geld. zolang ik kan doen wat ik wil en nog een beetje over heb voor iets anders ben ik al tevreden. hoef geen 3000 euro per maand te verdienen als ik bij wijze van met de helft prima rond kom. Bij die 3000 euro wordt ook automatisch verwacht langere dagen te maken en zo wat alleen maar tijd beperkt om dingen te doen die ik echt wil doen. aint worth it. Als ik meer krijg zonder al die extra voorwaarden heb ik er geen moeite mee natuurlijk :d

Laatst bewerkt:
Hier! :hornyna: Hoppa! :D

---------- Toegevoegd om 15:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:50 ----------

Ik geef niet zoveel om geld. zolang ik kan doen wat ik wil en nog een beetje over heb voor iets anders ben ik al tevreden. hoef geen 3000 euro per maand te verdienen als ik met de helft prima rond kom. Bij die 3000 euro wordt ook automatisch verwacht langere dagen te maken en zo wat alleen maar tijd beperkt om dingen te doen die ik echt wil doen. aint worth it. Als ik meer krijg zonder al die extra voorwaarden heb ik er geen moeite mee natuurlijk :d

Wacht maar tot je een dikke hypotheek en kinderen hebt. ;)

ik heb al een hypotheek, maar maak geen domme beslissingen zoals een grotere hypotheek te nemen dan mogelijk is. heb nu ook een hypotheek wat 70% van me inkomsten is. zo kan ik nog terugvallen op de uitkering mocht het nodig zijn zonder meteen in problemen te komen. heb een leuk 5 kamer appartement met eigen homegym. kinderen mot ik niet en zullen nooit komen ook. heb alles wat ik wil en ga echt niet meer werken en meer verdienen alleen omdat het moet. waarom? heb immers alles al en hecht meer waarde aan kwaliteits tijd om te leven. ik werk om te leven, leef niet om te werken.

Je bent nog jong.
Op jouw leeftijd was er bij mij ook geen vuiltje aan de lucht.
Ik hoop voor je dat het zo blijft.
Soms heb je niet alles zelf in de hand.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven