Falstyr
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 82
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 126kg
Op complexe carbs reageer ik eigenlijk net zo slecht.
loom, lui en slaperig word ik er van.![]()
Je moet er ook niet zoveel van eten

250gr aan complexe carbs is meer dan genoeg voor jouw. En dan gewoon verspreiden over alle eetmomenten van ontbijt tot een uur of 2 voor het sporten. Op rustdag alle carbs schrappen op wat groenten na. Lichte negatieve kcal zorgt er voor dat het lichaam de vetcellen gaat legen. Vet word dan omgezet naar bruikbare glucose voor de spiertjes en hersenen. Zodra je wat slanker bent gaat je insuline werking fatsoenlijk werken en voel je je ook minder loom, moe en lui.
En je kan nog steeds kracht behouden en verder ontwikkelen terwijl je gestaag wat vet verliest. Het duurt alleen langer eer je vet% laag is vergeleken met een strikte cut waarin je ook merendeels van je kracht mag inleveren. Lager vet% geeft ook wat meer mobiliteit in de gewrichten terug, want merkte bij mijzelf dat het gewoon in de weg zat en me lichaam geforceerde bewegingen om het vet heen moest maken als het ware. carb cycle roeleert hard wat dat betreft.
Ben zelf sinds NPB beginners wedstrijd al 3-4kg afgevallen. Omtrekken overal verminderd, behalve me bovenbenen vreemd genoeg. Kracht en alles blijft gewoon gaan zoals het gaat.
Laatst bewerkt:

) heb ik er bijna geen last meer van! Maar het ligt zoals je zelf zegt niet aan het bankdrukken dus je hebt er helemaal niks aan haha!

Het is de enige optie
Hoppa!