- Waardering
- 15.489
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 125kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik vind het maar vreemd.super toch, als je niets voelt met shirt aan. Sterk John

Ik merk zelf dat ik eigenlijk druk zonder genoeg op mijn techniek te letten.Nice stuff man...
Die 190 ging nog makkelijk...?
Misschien dat je minder last van die ellebogen hebt doordat je ze meer naar binnen draait als je het shirt aan hebt?

Ja, ze hebben van Inzer al gevraagd of ik "model" en "ambassadeur" van hun wil worden.Op je avatar te zien staat het shirt je wel goed John.![]()

Kwestie van tijd jongen!Ik ga maandag voor de 4x100 hummertje, ik ga je inhalen op de bench!![]()
Hoe zit het trouwens met dat bankdruk schema van skinnie, denk er over om over 6 weken ook eff flink te gaan bankdrukken, heb het boek blast your bench gelezen.
Zou ik daar nog wat flink wat massa kunnen pakken of is het dan alleen maar kracht![]()
Ik zit er sterk over te denken om dit shirt te houden.netjes johnny,
ik moest eerst ook effies wennen aan de (flink) zwaardere belasting op polsen en ellebogen, maar gaat al prima nu.
ik zou het wel weten als ik jou was, SHIRT BESTELLEN je hebt er duidelijk baat bij toch?![]()
Staat je goed zo'n shirt! kopen die handel, en ook meteen een squat suit en dl suit!
Nee geen massa zoals met een bb schema hoor.
Maar wel meer kracht dus daarna met een bb schema wel meer resultaat.
Groet, hummer
Dit was ik inderdaad op de i-pad van Nick.Ik zit er sterk over te denken om dit shirt te houden.
Dat kan ik tenminste zelf aan doen, en rene is er gelijk vanaf.
nou dat squat en dead suit zou wel zonde van het geld zijn!
Dit is hummer trouwens!

Een shirt zelf aan doen is toch niet echt handig lijkt mij? Je kan niet echt zien of die goed zit.

Op je avatar te zien staat het shirt je wel goed John.![]()
Hij zit misschien wel nooit goed..?Een shirt zelf aan doen is toch niet echt handig lijkt mij? Je kan niet echt zien of die goed zit.

Geen geld man, ik ben maar een bootmannetje...haha echte man van deze tijd
wanneer heb je eigenste i-pod pad whatever?![]()
Die gebruik ik al Rob...hehehe, +1
Nette banksessie ... binnenkort maar eens voor wristwraps zien dan?