- Waardering
- 1.438
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 150kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Squat:
5x60
5x80
5x90
Deadlift:
5x70
5x90
5x110
Lat pull down (wide grip s/s chin-up grip)
2x10x50 s/s 2x10x50
Alles binnen een kwartiertje.
Het zweet op mijn bolus!
Ik wil niet dat mijn beentjes en ruggetje weer helemaal opnieuw moeten wennen als ik straks (na de wedstrijd pas..?) weer serieus 5/3/1 ga proberen op de Squat en deadlift, vandaar.
Die Lat pull downs gewoon in één keer door langzame reps gedaan (BB style!)
Damn, dat viel tegen...
Waar is de tijd gebleven dat ik zulke sets met 135kg deed..?
QUOTE]
Nice training John en eh die tijd komt gewoon weer terug hé ouwe, volhouden.

Mag jij zomaar bij Don & Ad op een bankje liggen en je verder onder handen laten nemen? http://www.donad.nl/
Masselpik!
Nice bench trouwens. 190kg hmmm.

Gisteren niet hoor, want ik had die 190 al een paar keer veel mooier en sneller gedrukt.190 is wel bruut man, zal wel een instant ego boost zijn![]()
Op de wedstrijd moet het goed gaan!Don & Art klinkt ook niet gek trouwens.
ik zie al wat voor me
johnny, 190 blijft altijd een heel gewicht.
wat ik je zei, rust, vorm van de dag, helpt allemaal mee he.
op een bepaald nivo merk je gewoon snel als er iets niet helemaal goed zit.
na je eerste beurt die idd niet goed ging, kon je toch maar mooi wel goed je baan vast houden en stabieler drukken.
op de wedstrijd ben je uitgerust, gemotiveerd dus komt helemaal goed man![]()

Yep.

Je zou het voor de aardigheid ook eens moeten proberen JW, drukken met zo'n shirt.wishfull thinking
het woord mazzelpik heeft hier geloof ik wel een andere betekenis
nice bench hum - 190 man man man , waar haal je het vandaan
Tussen de soep en aardappelen door!onze hummer drukt dit al wekelijks hoor, niets bijzonders![]()
![]()

Nou goed..?

Zal ik met 140 beginnen René..?Als je van plan bent om in shirt te gaan drukken zou ik het als volgt doen (vergeet niet dat het dan de eerste keer wordt dat je in shirt gaat drukken op een wedstrijd): begin met een gewicht waarvan je zeker weet dat je het ook onder minder goede omstandigheden drukt...als je er maar mee op je borst komt. Als je met 180kg op de borst komt, begin dan daarmee.
190 wat momenteel je pr is vervolgens in je 2e beurt en naar gelang hoe dat aanvoelt verhogen. Het is hetgeen door velen geadviseerd wordt...safe beginnen, 2e beurt evenaring pr en 3e beurt dan verbetering van je pr.
Prima dat je in shirt geen last hebt van pijntjes, zo heeft zo'n shirt toch nog iets goeds! Suc6 zondag kerel...we zijn slechts met ons drietjes in onze klasse, jij, ik en de kleinzoon van Gerard du Prie...de verwachtingen zijn vrij hoog over die jongen. Hij zal wel gretig zijn en iedere wedstrijd flink willen groeien. Ben benieuwd. Als we niet uitbommen gaan we in elk geval weer met een leuke beker of medaille naar huis![]()

Ik ook man.