MuscleMeat

Alea iacta est (Hummer's log 2011)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.181
Thanks for the input guys.
Switchen van RAW naar shirt deed ik laatst in een training zonder problemen hoor.
Niet vergeten dat het shirt bij mij los zit éh. ;)
Maar ik zal eens serieus overwegen om alleen in shirt te doen.
Ook al heb ik nog maar een paar keer in shirt iets gedaan natuurlijk...
Ik ben een beetje onzeker wat dat betreft, ook al ging die 190 iedere keer wel goed.
Dinsdag nog een keer in shirt trainen..? :dunno:

• #1.182
Tijdens de training gisteren, en tijdens mijn werk deze nacht stukken minder last gehad van mijn borst en schouder.

Train gewoon dinsdag lekker in shirt werk dan naar een openingsbeurt toe en klaar is kees zeg 180 - dan tweede beurt 190 en de derde kijken maar

Train gewoon dinsdag lekker in shirt werk dan naar een openingsbeurt toe en klaar is kees zeg 180 - dan tweede beurt 190 en de derde kijken maar
Doe wat de chief zegt! en niet mauwen:mad:

• #1.186
mooi en nu gewoon rustig blijven he :p
Hahaha, ik ga mijn best doen "Don" ;)

Is misschien wel het beste om te doen.
En aangezien jij een "eindbaas" (nieuw Nederlands, Pjotr!) bent, zal ik je advies ter harte nemen.
Thanks.

Doe wat de chief zegt! en niet mauwen:mad:
Oké lieverd. :D

Wat is er zo bijzonder aan zo'n shirt hummer, je praat er altijd over alsof het synthol is! :p

• #1.188
Laten we het er op houden dat het toch iets anders is dan raw drukken, en dat de gewichten gelijk zo veel hoger zijn dat ik er soms een beetje van schrik als ik de halter boven me heb. ;)
En ik heb er nog maar heel weinig ervaring mee natuurlijk.

En drukken in een shirt vergelijken met synthol, is als je vriendin "doggy style" nemen te vergelijken met haar in een "2-way n_ukmachine inspannen" inspannen en heel de mannelijke bevolking van de stad waar je woont haar laten "gaggen"
:rolleyes:

dat de gewichten gelijk zo veel hoger zijn dat ik er soms een beetje van schrik als ik de halter boven me heb. ;)
Wat ben je toch een mietje! :trollface:

En drukken in een shirt vergelijken met synthol, is als je vriendin "doggy style" nemen te vergelijken met haar in een "2-way n_ukmachine inspannen" inspannen en heel de mannelijke bevolking van de stad waar je woont haar laten "gaggen"
:rolleyes:
Ik vind die anders zeer amuserend, wel een perverse gedachten van je hummer, zit je weer aan de synthol te snoepen? :p

• #1.190
Wendler 5/3/1 soort van deload traininkje...

Squat:
5x60
5x80
5x90

Deadlift:
5x70
5x90
5x110

Lat pull down (wide grip s/s chin-up grip)
2x10x50 s/s 2x10x50

Alles binnen een kwartiertje.
Het zweet op mijn bolus! :o
Ik wil niet dat mijn beentjes en ruggetje weer helemaal opnieuw moeten wennen als ik straks (na de wedstrijd pas..?) weer serieus 5/3/1 ga proberen op de Squat en deadlift, vandaar.
Die Lat pull downs gewoon in één keer door langzame reps gedaan (BB style!)
Damn, dat viel tegen... :o
Waar is de tijd gebleven dat ik zulke sets met 135kg deed..? :dunno:
Toch een goed gevoel aan overgehouden dat ik even wat gedaan heb na mijn nachtdienstje en 4 uurtjes slaap.

Squatbeest! Mooi man.

je blijft ze i.i.g. doen en das mooi om te zien.
komt wel goed als je ze regelmatig blijft meepakken, maar dat weet je zelf ook natuurlijk ;)

toch nog wat gedaan in je werkweek idd, ik weet hoe lastig dat kan zijn (qua tijd, slapen e.d. maar ook wat betreft de motivatie.)je bent toch uit je normale ritme, wat moe en niet 100% fit enzo. dan toch trainen krijg je van mij respect voor :D

• #1.194
Kijk, jij ziet tenminste de potentie! :D
je blijft ze i.i.g. doen en das mooi om te zien.
komt wel goed als je ze regelmatig blijft meepakken, maar dat weet je zelf ook natuurlijk ;)

toch nog wat gedaan in je werkweek idd, ik weet hoe lastig dat kan zijn (qua tijd, slapen e.d. maar ook wat betreft de motivatie.)je bent toch uit je normale ritme, wat moe en niet 100% fit enzo. dan toch trainen krijg je van mij respect voor :D
Ik ben inmiddels in een soort van staat van letargie gekomen.
Ik kan nu slapen wanneer ik wil lijkt het wel...
Ik leg mijn kop neer, en vertrokken ben ik.
Ik, ik, ik... ben moe eigenlijk... :o
Thanks JW.
Inderdaad man.
Ik heb een hele tijd gehad dat ik echt verrekte van de pijn na het trainen en het pas de 3de dag er na wat opgeknapt was.
Nu was er eigenlijk nauwelijks iets aan de hand.

je pakt nooit eens schouders mee?

• #1.196
Binnenkort wel hoor.
Ik deed alleen maar bankdrukken de laatste tijd natuurlijk.

• #1.199
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven