XXL Nutrition

Alea iacta est (Hummer's log 2011)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.521
Zozo, das al een aardig stevige squat die je daar neerzet man.
Ik ben ook een stevige jongen. ;)

volgens mij kom je wel weer aardig op dreef ouwe:)
Ik hoop het man.
Je inspireerd me! ;)

Hahaha 2x squatten en meteen 5x150kg squat doen. Ik kan wel inpakken.
Netjes man, mooie training.
Welnee joh, da's allemaal mentaal. ;)
Ik was er ook bang voor...
Jouw volume zou ik niet aankunnen denk ik.

Dikke training maat, puur genieten om dit hier te zien :cool:
Glad to be of service mate. :D

niet normaal met deze ouwe vent!
goede training!:)
Nee, dat hoor ik wel vaker dat ik niet normaal ben... :roflol:

Je zet een hoog doel hummer, nu willen we elke training minimaal 20kg zwaarder zien :p

Heb je eerder ook gesquat? En hoe zwaar was je pr toen?
Iedere training 20kg zou wel wat verdacht worden...

Vroeger deed ik het niet veel hoor.
Was meer van de leg-presses enzo...
Luie donder ben ik altijd al geweest. :D
Maar wat jaren geleden deed ik wel eens 20 reppers omdat ik geen squat rack had en dus niet echt zwaar kon gaan (moest de halter clean'en en boven mijn hoofd drukken om hem op mijn schouders te leggen, of de halter uit een bankdrukbankje pakken...) dan ging ik tot 100kg.
Toen ik dan eens naar een sportschoolging met Squat rack deed ik een set van 8x180 al zullen die misschien niet op diepte geweest zijn...
Ik dacht van wel maar mijn zoon heeft me een tijdje geleden nogal ruw uit die droom gehaald... :o

Thanks man.

Mooie squats Johnny en dan meteen gaan bankdrukken...........JAAAA dat verschil merk je wel hé. Dan voel je pas hoeveel energie/kracht het squatten uit je lichaam trekt. Jij slaapt vanavond nog beter. ( tja na 25 uur werken sliep je ook goed zonder trainen denk ik):D
Het bankdrukken ging nog wel, maar de Deadlifts trokken me ineens helemaal leeg! :eek:
Thanks Frans.

Ik ga dus een beetje schipperen met die oefeningen in mijn volgende planning.

Laatst bewerkt:
nice squats :) wordt het niet eens tijd voor smolov?

• #1.525
Wil jou ook smolov zien doen!:D;)

• #1.527
Je wilt me dus kwijt... :sad:

Ik begin er mooi niet aan! ;)

dat zou zonde zijn een bp talent missen!

Als ik tegen een pler zeg 'krijg toch smolov',
Krijg ik dan klappen?

OK voor diegene die niet weten wat Smolov is;

How Smolov Works. The Russian Smolov Squat routine is split into 3 phases for a total of 13 weeks. As always, start with a weight you’re 100% sure you can Squat instead of starting too heavy and hitting plateaus. The 4 Smolov cycles…

Weeks 1-2 – introduction cycle to prepare your legs. Week 1 you Squat 3 day in a row working up towards heavy singles, rest of the week is stretching to speed up leg recovery. Week 2 you Squat every other day.
Week 3-6 - the base cycle where you’ll Squat 4x/week for 3 weeks. 4 sets of 9 reps Monday, 5×7 Wednesday, 7×5 Friday, and 10×3 reps Saturday. The weight increases each workout, each week. Week 4 is a rest week where you’ll only Squat once and attempt to break your PR.
Week 7-8 – the switching cycle is a 2 week deload to give you a well deserved physical and mental break before the next cycle.
Week 9-13 – the intensity cycle where you’ll only Squat 3x/week, but 44% of the time it will be using weights between 81 and 90% of your maximum… and for 4 weeks on. Most guys agree this is the hardest part of Smolov. Week 5 you attempt to break your previous Squat PR.
Do NOT Deadlift with Smolov. One, it would mess with your Squats. Two, Squats work similar muscles as Deadlifts, so it will almost always increase anyway. Just do some Bench Press, Pull-ups, band pull-aparts and lots of stretching – done. Frankly, many guys call it a day after they’ve finished their Squats on Smolov.

Klinkt heavy :p

• #1.532
dat zou zonde zijn een bp talent missen!
[Skinnie/mode-"on"] Dank je. [Skinnie/mode-"off"]

Als ik tegen een pler zeg 'krijg toch smolov',
Krijg ik dan klappen?
Hij zal dan waarschijnlijk een voor jou heel herkenbare verwonderde blik op je werpen en op een niet kleinerende manier proberen zich uit die situatie te verwijderen. ;)

.many guys call it a day after they’ve finished their Squats on Smolov.
Zo waar, en het zegt wel "iets" over de cycles. :D

Yep! :D

OK voor diegene die niet weten wat Smolov is;

How Smolov Works. The Russian Smolov Squat routine is split into 3 phases for a total of 13 weeks. As always, start with a weight you’re 100% sure you can Squat instead of starting too heavy and hitting plateaus. The 4 Smolov cycles…

Weeks 1-2 – introduction cycle to prepare your legs. Week 1 you Squat 3 day in a row working up towards heavy singles, rest of the week is stretching to speed up leg recovery. Week 2 you Squat every other day.
Week 3-6 - the base cycle where you’ll Squat 4x/week for 3 weeks. 4 sets of 9 reps Monday, 5×7 Wednesday, 7×5 Friday, and 10×3 reps Saturday. The weight increases each workout, each week. Week 4 is a rest week where you’ll only Squat once and attempt to break your PR.
Week 7-8 – the switching cycle is a 2 week deload to give you a well deserved physical and mental break before the next cycle.
Week 9-13 – the intensity cycle where you’ll only Squat 3x/week, but 44% of the time it will be using weights between 81 and 90% of your maximum… and for 4 weeks on. Most guys agree this is the hardest part of Smolov. Week 5 you attempt to break your previous Squat PR.
Do NOT Deadlift with Smolov. One, it would mess with your Squats. Two, Squats work similar muscles as Deadlifts, so it will almost always increase anyway. Just do some Bench Press, Pull-ups, band pull-aparts and lots of stretching – done. Frankly, many guys call it a day after they’ve finished their Squats on Smolov.

zware shit lijkt het mij

• #1.536
(bijna) een week Wendler 5/3/1 in één training!

SQUATS
5x70
5x90
3x110
5x135 Niet op diepte volgens Nick... :mad:
3x135 Beter volgens Nick. :rocknana:
3x155
3x170
Niet op diepte volgens Nick... :mad:

BENCH PRESSES
10X20
5X60
5X80
3X90
5X115
3X130
5X145
Gvd kramp onder mijn voet en in tenen! :eek:
Zeker weten dat ik anders 7 reps had gedaan zonder mankeren.
Schouder bleef verrekte goed eigenlijk! :D

DEADLIFTS
3x80
3x100
3x120
5x150
1x170
Gestopt, was genoeg voor vandaag.
Gewicht ging wel, maar de angst voor een blessure stak weer even de kop op... :o
Squats en Deadlifts moet ik gewoon scheiden van elkaar.

Standing military presses
10x20
5x40
5x70
3x80
Called it a day!
Redelijk lekkere training.
Zeker na een 8 daagse werkweek, waarvan 6 nachten...
Morgen weer werken i.v.m. personeelstekort door de vakanties, dus nu nog lekker even chillen en goed uitrusten.
Blij dat ik er toch even tijd voor heb gemaakt en het even gedaan heb, op karakter! ;)

dat worden alweer wat mannelijker trainingen hum :thumbs:

en toch weer een beetje kilos erbij ook met die SQ, vindt t zelf ook altijd erg zwaar hoor.SQ en DL op dezelfde dag.;)

Kan me nooit voorstellen hoe dat goed kan zijn voor je rug, zwaar squaten en dlen op 1 dag.

Vind het al erg als het de dag er na is :p

Kan me nooit voorstellen hoe dat goed kan zijn voor je rug, zwaar squaten en dlen op 1 dag.

Vind het al erg als het de dag er na is :p

die 2 oefeningen lijken eigenlijk erg op elkaar, je gebruikt voor een aanzienlijk deel dezelfde spieren.
is dus ook erg handig, je bent voor 2 grote oefeningen opgewarmd :D

en het wordt pas slecht voor je rug als je techniek ruk is, en niet luisterd naar de signalen van je lijf.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven