- Waardering
- 1.504
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 150kg
Ik ben ook een stevige jongen.Zozo, das al een aardig stevige squat die je daar neerzet man.

Ik hoop het man.
Je inspireerd me!

Welnee joh, da's allemaal mentaal.Hahaha 2x squatten en meteen 5x150kg squat doen. Ik kan wel inpakken.
Netjes man, mooie training.

Ik was er ook bang voor...
Jouw volume zou ik niet aankunnen denk ik.
Glad to be of service mate.Dikke training maat, puur genieten om dit hier te zien![]()

Nee, dat hoor ik wel vaker dat ik niet normaal ben...

Iedere training 20kg zou wel wat verdacht worden...Je zet een hoog doel hummer, nu willen we elke training minimaal 20kg zwaarder zien
Heb je eerder ook gesquat? En hoe zwaar was je pr toen?
Vroeger deed ik het niet veel hoor.
Was meer van de leg-presses enzo...
Luie donder ben ik altijd al geweest.

Maar wat jaren geleden deed ik wel eens 20 reppers omdat ik geen squat rack had en dus niet echt zwaar kon gaan (moest de halter clean'en en boven mijn hoofd drukken om hem op mijn schouders te leggen, of de halter uit een bankdrukbankje pakken...) dan ging ik tot 100kg.
Toen ik dan eens naar een sportschoolging met Squat rack deed ik een set van 8x180 al zullen die misschien niet op diepte geweest zijn...
Ik dacht van wel maar mijn zoon heeft me een tijdje geleden nogal ruw uit die droom gehaald...

Thanks man.
Het bankdrukken ging nog wel, maar de Deadlifts trokken me ineens helemaal leeg!Mooie squats Johnny en dan meteen gaan bankdrukken...........JAAAA dat verschil merk je wel hé. Dan voel je pas hoeveel energie/kracht het squatten uit je lichaam trekt. Jij slaapt vanavond nog beter. ( tja na 25 uur werken sliep je ook goed zonder trainen denk ik)![]()

Thanks Frans.
Ik ga dus een beetje schipperen met die oefeningen in mijn volgende planning.