pouwerpaxck
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 23
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 125kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks big guy.

Ik schaam me te moeten zeggen dat het uitstappen met die 150+ kilo's me al beangstigen...en toch weer een beetje kilos erbij ook met die SQ, vindt t zelf ook altijd erg zwaar hoor.SQ en DL op dezelfde dag.![]()

Een dag na je zware Squats gaan Deadliften vind ik een slechtere tactiek dan ze op één dag doen hoor.Kan me nooit voorstellen hoe dat goed kan zijn voor je rug, zwaar squaten en dlen op 1 dag.
Vind het al erg als het de dag er na is![]()
En dit.die 2 oefeningen lijken eigenlijk erg op elkaar, je gebruikt voor een aanzienlijk deel dezelfde spieren.
is dus ook erg handig, je bent voor 2 grote oefeningen opgewarmd
en het wordt pas slecht voor je rug als je techniek ruk is, en niet luisterd naar de signalen van je lijf.

Ja man, tijdnood enzo...Zo man sq dl bp en mp op een dag.Wauw mooie training ouwe
![]()

Kan me nooit voorstellen hoe dat goed kan zijn voor je rug, zwaar squaten en dlen op 1 dag.
Vind het al erg als het de dag er na is![]()

Thanks, het was inderdaad een lekkere training.
Nu een lekker voldaan gevoel, en gerust omdat ik morgen zeker weten weer niet kan trainen, dus vandaar maar even "alles" een beetje gedaan.
Jammer dat ik niet meer energie had, anders had ik er nog wel wat BOR's tegenaan willen gooien (nadat ik die 5/3/1 sets en reps natuurlijk wel had afgemaakt)![]()
toen ik begon met je log volgen deed alles zeer en kwam er alleen een zware bank in voor.
Nu beuk je er op los met brute squats, bench presses, deadlifts, en presses
gaat lekker!

Dat is wel beter, maar ik moest gewoon even "alles" doen die dag.dat ziet er goed uit hum
als de squat en deadlift op 1 dag train
waarom niet de ene zwaar en de ander op volume
dus deze keer had je gewoon de deadlift op 60 a 70 % kunnen trainen
niks aan het handje man

Die template is wel wat, maar ik kan me zo slecht aan een plan houden...Is dat two days/week template van 5/3/1 niks voor jou John?
Met flink veel conditioning..

Thanks mate.
BAM jonguh!

Not'n but a gram a test a day!