MuscleMeat

Alexv probeert ook een sterke jongen te worden

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Supersterk.

Ben benieuwd wat je kunt doen als je die techniek nog eens wat verbetert. Als je beter uit kunt komen boven de knieën trek je die 320+ ook veel makkelijker door.

mooie sterke deadlift,

alleen als tip zou beter me beurten kiezen op de andere onderdelen had je pr totaal kunnen pakken.

Maar blijft ubersterk

• Topic Starter Topic Starter
Easy rep. Misschien moet je die race naar 350 gewoon winnen.

Thanks! Dat is wel de bedoeling inderdaad! :D

Supersterk.

Ben benieuwd wat je kunt doen als je die techniek nog eens wat verbetert. Als je beter uit kunt komen boven de knieën trek je die 320+ ook veel makkelijker door.

Thanks! Pjotr en Jordi zeiden het ook al. Ik was sowieso al van plan om na NK junioren even een hele tijd te gaan werken aan me techniek omdat die op zn zachtst gezegd nogal beroerd is.

mooie sterke deadlift,

alleen als tip zou beter me beurten kiezen op de andere onderdelen had je pr totaal kunnen pakken.

Maar blijft ubersterk

Thanks! Mijn beurt keuze was achteraf gezien nog al belabberd, vooral voor de squat.

Nice man. Hoe ging de rest?

Nice Alex! Zo doorknallen

Full game report.

Hele lap tekst. Ik schrijf het vooral voor mezelf om te kijken waar ik aan moet werken en wat ik kan verbeteren, maar wees vrij om het mee te lezen. Commentaar en kritiek is natuurlijk altijd welkom.

Video van de gehele wedstrijd: https://www.youtube.com/watch?v=SaYAHioUsJo

Voorbereiding

Ik heb deze keer voor een iets kortere voorbereiding gekozen, omdat ik het gevoel heb dat ik, als ik een meetprep doe, ik veel tijd in lever waar ik sterker kan in worden. Voor het NK Raw op de Flex had ik 4 weken uitgepakt, als volgt:

4 tot 2 weeks out: zware singles/doubles/triples
1 week out: deload

Ik vond dit qua gevoel te lang, ging me vervelen en de gedachte dat ik niet "actief" sterker aan het worden was begon me een beetje te irriteren. Toen heb ik me wedstrijd prep een stuk korter gemaakt voor het NK junioren, als volgt:

2 weeks out maandag: mock meet
2 weeks out: zware singles/doubles/triples

Dit was duidelijk aan de wedstrijd te zien geen succes. Ik zat er dus aan te denken om mijn volgende meetprep een stuk georganiseerder maken en dat als volgt te doen:

3 weeks out maandag: mock meet
3 weeks out: zware triples
2 weeks out: openers

Punten:
- meetprep beter organiseren
- balans vinden tussen lengte van de meetprep

Dag ervoor + dag zelf voor de wedstrijd

Had op de dag ervoor geprobeerd zo min mogelijk zout te eten en veel water te drinken in de hoop nog wat kilo's in water gewicht te kunnen weggooien om misschien een hogere wilks te krijgen. Was uiteindelijk niet echt een succes. Ook is de vraag of het tactisch was, stel dat het was gelukt, had dat effect gehad op mijn totaal?
Uiteindelijk om 10u gaan slapen, maar kon pas in slaap komen rond 12u vanwege de spanningen.

De dag van de wedstrijd 6u opgestaan. Het plan was om rond 7u te vertrekken om gewoon ruim op tijd te zijn. Maar op de dag zelf meldt mij chauffeur/coach zich af vanwege griep en zei dat die niet in staat was om te rijden. Uiteindelijk had me pa me gebracht, die zou ook gaan, maar wat later omdat die mn oma af moest zetten halverwege bij familie. 8u vertrokken, iedereen opgehaald en afgezet, de maat van me die eigenlijk alleen zou komen kijken heeft als coach gespeeld. Ondanks dat hij onervaren was heeft die het toch gewoon goed gedaan.
Voor de weging had ik alleen een shake met een scoop whey en een scoop rijst poeder op, maar dat viel niet erg goed op me maag in de auto, maar zou ook kunnen komen dat ik misschien wagenziek zou kunnen zijn, heb er nog nooit onderzoek naar laten doen. Verder alleen nog water gedronken. Ik heb alleen geen idee wat ik moet eten voor een wedstrijd. Niet te weinig want dan heb je te weinig energie en niet te veel want dan zit je te vol en weeg je, in het ergste geval, te hoog in. Uiteindelijk ingewogen op 101,5kg.
Omdat we zo laat waren vertrokken en onderweg nog even in de file kwamen ook moeten haasten op de kledingcheck en weging zodat ik snel kon opwarmen, omdat ik in de eerste groep moest liften. Bij de kleding check er nog achter gekomen dat ik 2 duim pleisters mag hebben voor hookgrip. Ik moet alleen nog deadlift slippers vinden. Ik had een paar besteld, maar die waren te klein, dus heb ik ze gewoon aan een maat van me gegeven.
Als voedsel had ik water, chocomel, 2 bakken rijst met kip en 4 boterhammen pindakaas+suiker. Heb voor me bankdruk een bak met rijst en kip op en voor de deadlift de 4 boterhammen pindakaas+suiker. Iemand adviseerde me om de bakken met rijst en kip te vervangen door iets met suiker er in, als eierkoeken of krentenbollen. Is aan de eene kant wel tactisch, maar aan de andere kant vind ik rijst met kip veel fijner weg eten, dus ik twijfel nog.
Verder was ik ook nog een pen vergeten. De mensen daar waren natuurlijk wel zo aardig om een pen te lenen elke keer als er een nodig was, maar als je al half zit te stressen over wat je volgende beurt wordt en je beurt kaartje in moet leveren voor de volgende beurt is geëindigd, heb je niet echt zin om te stressen over waar je het snelste een pen kan vinden.

Punten:
- watercut nuttig?
- eten voor weging?
- wagenziek?
- duimpleisters voor hookgrip aanschaffen
- deadlift slippers aanschaffen
- voeding veranderen?
- pen meenemen

Squat

Na het gehaast van de weging snel onder het squatrack moeten duiken aangezien in ik de eerste groep zat. Normaal kan ik altijd rustig 3 setjes met losse stang doen en daarna me benen even goed los gooien, maar wegens tijd gebrek maar 1 setje met losse stang gedaan en gehaast me benen proberen los te gooien, wat niet erg effectief was. Heel de warm up zag er als volgt uit:

8x 20kg
5x 70kg
+ wrist wraps
3x 120kg
+belt
1x 170kg voelde erg onwennig, alsof ik niet echt de kracht kon genereren om er een harde rep van te kunnen maken.
+ sleeves
1x 200kg deze voelde al beter dan de 170kg, maar ook niet erg lekker

Toen begon de wedstrijd.

Eerste beurt - 220kg - wit/wit/wit (- Nederlands raw -105kg junioren record?)
Bij het zakken was de spanningsverdeling over me voeten goed qua gevoel, alleen ik zakte uit gewoonte weer veel te snel door.
Bij het omhoog komen ging het best wel mis, ik kwam hard uit de hole door de bounce van het snelle zakken, maar daarna kwam ik een beetje uit de groove. Op de video is goed te zien dat de spanning naar me tenen viel en me knieën ver naar voren kwamen, moest hierdoor bijna bij stappen maar kon me balans bovenin weer herpakken.
Er staat een vraagteken bij het record, omdat ik niet weet. Vito had 225kg gesquat, maar is later uitgebombed op de deadlift, dus weet ik niet zeker of het record dan technisch naar mij gaat daardoor. Met alle respect naar Vito natuurlijk, omdat hij een hogere squat dan mij heeft neer kunnen zetten

Tweede beurt - 240kg - rood/rood/rood
Het zakken ging qua gevoel op spanningsverdeling weer goed, maar ik zakte net iets te diep. gelukkig heb ik dit goed kunnen herpakken in de hole zelf en daar doorheen kunnen gaan.
Bij het omhoog komen ging het vanuit de hole goed. Maar op de helft bereikte ik een dode punt waar ik niet doorheen kwam. Op de video was goed te zien dat daar me knieën een klein beetje naar binnen vielen en me spanning weg viel. Dit was een beurt die anders gewoon had moeten lukken denk ik, dus heb ik hetzelfde gewicht opnieuw gepakt.

Derde beurt - 240kg - rood/rood/rood
Deze voelde eigenlijk al kansloos toen ik de stang in me nek had, totaal geen focus. Hierdoor kreeg ik de spanning om uit de hole te komen gewoon niet voor elkaar.
Een aandachtspuntje is wel om niet meer te schelden na zo'n gefaalde lift. Uit frustratie f**k geroepen, maar Pjotr maakte me daarna meteen duidelijk dat dit natuurlijk niet de bedoeling is.

Beurtkeuze: Natuurlijk speelt de grote fout in beurt keuze een grote rol. Ik wist eigenlijk al van mezelf dat maxen op squat een zwakte punt van me is en toch had ik er voor gekozen om het zo te doen omdat ik verwacht had dat met 3x230kg, 240kg sowieso ook wel zou moeten lukken. Volgende wedstrijd ga ik proberen kleinere stapjes te maken op de squat.

Punten:
- Beter benen los gooien op opwarmen
- Meer warm up setjes met lege stang
- betere focus op spanning zetten in de warm up
- minder hard zakken op beurten
- beter spanning verdelen bij het omhoog komen
- knieën naar buiten blijven duwen
- betere beurt keuze

Bench press

Hier ging het opwarmen al een stuk beter, had ook wat voedsel in me maag dus meer energie. Heb ook goed me schouders los kunnen gooien. Op de warm up alles paused gedaan. Heel de warm up zag er als volgt uit:

3x10 20kg
5x 60kg
+ wrist wraps
3x 90kg
2x 110kg
1x 130kg
1x 145kg voelde gewoon goed en solide

Toen begon de wedstrijd.

Eerste beurt - 155kg - wit/wit/rood - Nederlands junioren -105kg raw record
Zakken ging goed, juiste snelheid en op juiste plaats onderin aangeraakt. De bar was alleen een klein beetje schuin.
Onderin kon ik qua gevoel goed spanning houden. Heb alleen iets te snel gepressed waardoor ik ook een rood heb gekregen.
Het pressen ging erg goed, fijne snelheid, goed adem geblazen en heb goed door kunnen pressen.
Voelde wel dat me lange haar een beetje in de weg zat bij archen.

Tweede beurt - 165kg - rood/wit/rood
Zakken ging weer goed, juiste snelheid en op juiste plaats onderin aangeraakt. De bar was alleen een klein beetje schuin.
Onderin weer goed spanning kunnen houden. Dit keer wel goed op de press command gewacht, al duurde het naar gevoel wel lang voordat deze kwam.
Het pressen ging qua gevoel een stuk makkelijker dan dat er het uit zag. Ik moet vooral oefenen op dat ik me armen niet halverwege naar buiten laat gaan, maar gewoon een rechte pressbaan aanhield. Jammer genoeg kwam bij deze beurt me kont van het bankje waardoor deze 2 rood heeft gekregen van de zijscheidsrechters.

Derde beurt - 170kg - rood/wit/rood
Zakken ging weer goed, juiste snelheid en op juiste plaats onderin aangeraakt. De bar was alleen een klein beetje schuin.
Onderin weer goed spanning kunnen houden. Dit keer wel goed op de press command gewacht, al duurde het naar gevoel wel lang voordat deze kwam.
Pressen was een flinke grind maar uiteindelijk wel doorheen kunnen komen. Blazen bij deze press ging alleen minder goed. Toch 2 rood gekregen van de zijscheidsrechters. Ik ben verhaal gaan halen en de rechter scheidsrechter zei dat mijn voet te dicht op het paaltje stond en ik deze misschien aan zou raken. De linker scheidsrechter zei dat ik wel met mijn voet mocht schuiven, alleen moest deze wel plat op de grond blijven en mijn voet zou gekanteld zijn naar binnen.

Beurtkeuze: Ik vond de beurtkeuze persoonlijk goed. Geopend met een gewicht wat gewoon goed gelukt is, tweede beurt ging wel redelijk en derde beurt was een mooie grind.

Punten:
- Beter leren blazen bij zwaardere beurten
- Armen in een rechtere pressbaan leren houden
- Kont op het bankje blijven houden bij zwaardere beurten
- Voeten iets wijder plaatsen
- Voeten platter op de grond houden
- Elastiekje voor haren

Deadlift

Opwarmen ging hier wederom goed. Rug en benen waren alleen wel al flink op spanning door de voorgaande onderdelen. Heel de warm up zag er als volgt uit:

overhand grip
3x5 70kg
3x 120kg
1x 170kg
+ hookgrip
1x 220kg
+ belt + talk op benen
1x 270kg er voelde hier iets raar in me duim, heb nog steeds geen gevoel in een klein deel van me linker duim.

Toen begon de wedstrijd.

Eerste beurt - 300kg - wit/wit/wit - Nederlands junioren -105kg raw record
Met wel nog steeds het vage gevoel in me duim toch een goeie grip op de bar kunnen krijgen.
Spanning was wel rampzaling. Er is meteen vanaf het begin al te zien dat er weinig spanning op de rug staat. Ondanks dit gewoon makkelijke beurt gehad.

Tweede beurt - 315kg - wit/wit/wit - Nederlands junioren & open -105kg raw record
Bij deze beurt is in de video ook goed te zien dat ik me grip niet echt goed kreeg. Na een paar keer herpakken toch goed gekregen.
Spanning was weer rampzaling. Er is meteen vanaf het begin alweer te zien dat er weinig spanning op de rug staat. Wel goed van de grond gekregen, maar op de video is te zien dat de lockout nog al moeizaam ging. Dit is wel in tegenstelling tot hoe het voelde, want in me hoofd ging hij gewoon kei hard naar boven.

Derde beurt - 325kg - rood/rood/rood
Grip voelde hier wel weer goed aan.
Ik kreeg alleen moeizaam van de grond. Met het weinige spanning dat ik had, begon me rug nog veel boller te trekken, dus heb ik hem gewoon laten vallen omdat deze nog kansloos was.

Beurtkeuze: Over de eerste en tweede beurt ben ik wel tevreden qua keuze. De derde beurt had misschien beter 320kg kunnen zijn, maar de 315kg ging in me hoofd zo hard dat ik 325kg heb ingevuld.

Punten:
- Bij verre het belangrijkste punt is betere spanning op de rug
- Oefenen met hookgrip
- duim pleisters voor hookgrip niet vergeten
- betere beurtkeuze

Totaal

Uiteindelijke een totaal van 690kg weten te behalen bij 101,5kg, wat een wilks score van 417,5 geeft. Dit was een Nederlands Junioren -105kg raw record.

Heb gemixte gevoelens over de wedstrijd. De squat was rampzalig slecht, daar moet dus veel aan gewerkt worden. Bankdrukken ging qua gevoel goed, alleen heb veel technische foutjes die ik recht moet zetten. Deadliften ging ook qua gevoel goed, maar er is nog veel ruimte voor verbetering in techniek.

Al met al wel een zeer leuke en vooral leerzame dag gehad. Na zo'n wedstrijd kom je er meteen weer achter hoe belangrijk ervaring is met wedstrijden en het voorbereiden daar op.

De planning is nu om vooral de techniek te verbeteren. Waarschijnlijk zal de volgende wedstrijd het NK raw zijn, zodat ik genoeg tijd heb om me fouten te corrigeren.

Samenvatting

Punten bij voorbereiding:
- meetprep beter organiseren
- balans vinden tussen lengte van de meetprep
Punten bij dag ervoor + dag zelf voor de wedstrijd:
- watercut nuttig?
- eten voor weging?
- wagenziek?
- duimpleisters voor hookgrip aanschaffen
- deadlift slippers aanschaffen
- voeding veranderen?
- pen meenemen
Punten bij squat:
- Beter benen los gooien op opwarmen
- Meer warm up setjes met lege stang
- betere focus op spanning zetten in de warm up
- minder hard zakken op beurten
- beter spanning verdelen bij het omhoog komen
- knieën naar buiten blijven duwen
- betere beurt keuze
Punten bij benchpress:
- Beter leren blazen bij zwaardere beurten
- Armen in een rechtere pressbaan leren houden
- Kont op het bankje blijven houden bij zwaardere beurten
- Voeten iets wijder plaatsen
- Voeten platter op de grond houden
- Elastiekje voor haren
Punten bij deadlift:
- Bij verre het belangrijkste punt is betere spanning op de rug
- Oefenen met hookgrip
- duim pleisters voor hookgrip niet vergeten
- betere beurtkeuze

---------- Toegevoegd om 16:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:53 ----------

Thanks! Erg slecht, ben 4/9 gegaan.

Thanks Bart!

was je tweede squat niet 237.5?

Jammer van squat, maar verder lijk je ook op bench wel sterker te zijn. En neem een staart op de bench, dan heb je minder last van je haar ;) heb je daar ook geen last van bij squat?

sterk! Jammer van de fails maar komt volgende keer wel goed

Jammer van squat, maar verder lijk je ook op bench wel sterker te zijn. En neem een staart op de bench, dan heb je minder last van je haar ;) heb je daar ook geen last van bij squat?

Ja was elasiekje vergeten ervoor hahaha, bij squat ook soms, maar minder, want als ik er onder ga staan, buig ik gewoon me hoofd helemaal naar voren

---------- Toegevoegd om 17:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:56 ----------

sterk! Jammer van de fails maar komt volgende keer wel goed

Thanks! Komt volgende keer goed nu ik weet waar ik meer op moet letten!

Het plan

Zoals de meeste van jullie wel weten was mijn NK voor junioren echt een ramp qua techniek, dus het wordt eindelijk tijd om daar een verandering in te brengen. Dit betekend dus ook dat ik even geen wedstrijden meer ga doen, zodat ik me even volledig kan focussen op verbeteren van me lifts. De volgende wedstrijd zal waarschijnlijk het NK Raw zijn over 7-8 maanden.
Zoals aan de nieuwe log titel wel is te zien, is het doel vooral om een fatsoenlijke squat techniek te krijgen. Natuurlijk wordt er ook gesleuteld aan de andere lifts qua techniek, maar ik heb het idee dat ik erg veel kan halen uit het verbeteren van me squat techniek. Ook is dit vooral een plan voor lange duur, want ik denk dat als ik zo door blijf gaan, ik op een gegeven moment gewoon vast kom te zitten (als dat niet nu al is), of erger, blessures.
Voor de squat, ga ik vooral op 2 punten letten: 1. meer gecontroleerd zakken & 2. betere verdeling van druk op me voeten (zodat ik niet half voorover val net als bij NK raw junioren)
Het eerste punt lijkt mij relatief simpel, gewoon oefenen door middel van langzamer zakken en met 'trail and error' me groove hier in vinden. Het tweede punt wordt echter vooral het probleem. Aangezien me hamstrings en heupen erg tight zijn, kan ik niet onder par komen zonder een flinke butt-wink. Om me rug toch stevig te houden onder in, ga ik dit compenseren door meer druk op me tenen te zetten, met alle gevolgen van dien. Dat zijn mijn theoriën althans, mocht je een ander idee van het probleem hebben, voel je vrij om het te delen.
Met mijn bankdruk vind ik persoonlijk niet veel mis, maar wat kleine aandachtspuntjes zijn ademhaling, barpath net iets rechter en voeten plat op de grond houden. Het is vooral de kracht die beter moet.
Het probleem met mijn deadlift is vooral, ik heb opzich wel een goed idee van wat goeie deadlift techniek is, maar ik heb moeite om dit vast te kunnen houden met zware beurten. Hier wordt het dus opbouwen vanaf een laag gewicht en oefenen met het vast houden van vooral de spanning op de rug.

Week 1

Mijn nieuwe schema is vooral gebaseerd op UB/LB. Alhoewel het gewicht relatief laag is, viel het met de nieuwe techniek nog erg tegen na 3+ weken geen volume.

Squat 3 sec zakken

3x10 20kg
5x 60kg
3x 100kg
1x 140kg
1x 160kg
+ belt
6x 175kg
6x 175kg
5x 175kg 5de rep viel technisch erg tegen, dus terug gelegd
4x 175kg ditto voor 4de rep

Speed deadlift beltless, 120 sec rust tussen sets (langer dan de bedoeling was, maar was erg vermoeid van de squat)

3x 60kg
3x 120kg
1x 160kg
+ straps
5x3 200kg de bedoeling was eigenlijk 8 sets, maar de spanning op me rug begon langzaam weg te vallen

Paused SSB squat beltless

3x 60kg
3x 100kg
3x5 115kg tegenvallend zwaar

Leg extentions

4x15 stand 8

Strict EZ-bar curl

10x 10kg
5x 40kg
3x3 60kg

Concentration curl

3x12 10kg

Heavy grip

3x3 200lbs
5x 250lbs

Stretch routine allemaal dynamisch uitgevoerd

3x 15sec good morning stretch
3x 15sec toe touch
3x 15sec per been; been op bankje en voorover leunen
3x 15sec soort van spagaat stretch
3x10 20kg overhead squat

meeste terug te vinden in dit filmpje: https://www.youtube.com/watch?v=Rq8CWv8UPAI&feature=related

Succes met je plan:)! Hopelijk gaat het werken voor je.

Probeer voor je heupen wat stretches zoals de pigeon pose en andere soortgelijke. Vaak zit het probleem aan die kant en niet in de hamstrings, je blijft immers toch wel zakken door het gewicht op je rug alleen doordat je onderin niet verder je knieën meer naar buiten kan drukken en naar voren ga je compenseren door voorover te zakken.
Ook enkelmobiliteit kan heel belangrijk zijn.
Zijn punten waar ik zelf ook veel mee heb gezeten, maar was er snel vanaf. Ook gewoon heel veel squatten uiteraard, hoe vaker hoe beter voor techniek. Kracht zat in ieder geval en met betere techniek zal je squat zo omhoog schieten naar 250+

Succes met je plan:)! Hopelijk gaat het werken voor je.

Thanks! Hoop ook dat het gaat werken :D

Probeer voor je heupen wat stretches zoals de pigeon pose en andere soortgelijke. Vaak zit het probleem aan die kant en niet in de hamstrings, je blijft immers toch wel zakken door het gewicht op je rug alleen doordat je onderin niet verder je knieën meer naar buiten kan drukken en naar voren ga je compenseren door voorover te zakken.
Ook enkelmobiliteit kan heel belangrijk zijn.
Zijn punten waar ik zelf ook veel mee heb gezeten, maar was er snel vanaf. Ook gewoon heel veel squatten uiteraard, hoe vaker hoe beter voor techniek. Kracht zat in ieder geval en met betere techniek zal je squat zo omhoog schieten naar 250+

Thanks voor de info, heb ook nog een stretch gedaan dat je zal maar zeggen door 1 been zakt en de andere been op die knie legt en naar beneden duwt. Geen idee hoe die heet, maar de focus komt vgm wel op de zelfde spier(groep). Alhoewel lijkt het alsof stretchen niet erg werkt voor mij, ben al een flink lange tijd met shoulder dislocations en wall extentions bezig, maar me shouders zijn niet tot nauwelijks mobieler geworden

Week 1

Valt erg tegen weer dit volume, even wennen en dan hopelijk snel weer knallen

Bankdrukken T&G, 3 sec neg

3x10 20kg
5x 60kg
3x 90kg
2x 110kg
2x6 125kg Laatste 3 reps van 2de set gingen veel te zwaar
2x6 125kg iets sneller gezakt, 1a2 sec, voelde veel beter aan qua groove

Strict OHP

10x 20kg
5x 40kg
5x 60kg
3x5 70kg man man man wat ging dit zwaar. Ook kan ik nauwelijks recht op staan en helemaal locken ivm mobiliteit, dus weer een punt waar aan gewerkt moet worden

Incline DB press

3x12 30kg easy, maar erg onstabiel, veel trillen

CGBP

3x6 80kg triceps vol

DB rolls

3x15 12kg

Ab-wheel schuin

3x5 bw

Side plank

2x elke kant voor een acceptabele tijd

Stretch routine

een flink aantal shoulder dislocations
3x 15sec good morning stretch ss. 3x 15sec toe touch
3x 15sec staande pigeon pose variant

meeste terug te vinden in dit filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=Rq8C...eature=related

Week 1

Deadlift deadstops

overhands
3x10 20kg
5x 70kg
3x 120kg
1x 170kg
1x 200kg overhands PR
straps
1x 230kg
5x 250kg PR?
12x 200kg

Squat

10x 20kg
5x 60kg
3x 100kg
20x 125kg man man man

Yates rows

5x 70kg
3x 110kg
3x5 140kg

Pull up

10x bw
2x6 bw erg slecht dit

Strict EZ bar curl

4x12 40kg

Concentration curl

3x15 10kg
12x 10kg pompings

Heavy grips links + rechts

3x5 200lb
3x 250lb rechts super easy, links zware struggles

Week 1

Het gaat weer niet echt soepel, alles lijkt een beetje vast te zitten en het gaat allemaal maar moeizaam. Even weer wennen aan volume denk ik?

Bankdrukken paused, 5sec negative

3x10 20kg
5x 60kg
3x 90kg
1x 115kg
3x3 130kg vrij zwaar met die super lange negative

Bankdrukken T&G, 1 sec negative

3x10 115kg

Push press elke rep power clean

3x 60kg
3x 80kg
5x 95kg

DB shoulder press

4x8 24kg

Lateral raises

4x12 10kg

Rear delt raises

4x12 8kg

CGBP paused, 3 sec negative

5x 60kg
3x5 100kg

DB rolls

4x12 14kg

Ab wheel

3x5 bw schuin

Da geloof ik goed, dat die 5 sec negatieve zwaar voelen!
Vind het gewicht dan alsnog niet slecht! Zal allemaal na een paar trainingen wel weer beter voelen.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven