XXL Nutrition

Alexv probeert ook een sterke jongen te worden

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Lekker(en je training ook)

Hoi,

Heb jij whatsapp?

Groetjes

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.024
Holy shit die squat en deadlift gaan erg lekker man! Komt er ook een livestream van het wk?

Thanks! GOODLIFT | Live! Ik moet 19 juni om 17:00 NL tijd.

Dankje poes :$

Hoi,

Heb jij whatsapp?

Groetjes

Ik wel, jij ook? Check je DM maar voor lieve berichtjes.

Wow, dat wilde ik zeggen! Ga je eigen log vol spammen ofzo! :mad:

• #1.025
Bankdrukken gaat opeens super hard, wat gebeurt hier?! Gelukkig precies op tijd ook!

Competition paused bench press
5x 60kg
4x 80kg
3x 100kg
2x 120kg
1x 140kg
1x 150kg
3x 160kg @9 wat
2x 167,5kg @9,5 wat?! Dit was geplande 2de beurt, ging erg goed, video onder.
5x 140kg 3 sec paused, ook kapot hard!

JM press
5x5 60kg

Da ging zeker goed of nie dan?

Je pakt n pauze boven en onder in?

2 reps ook nog wel, damn man!

• #1.028
Da ging zeker goed of nie dan?

Je pakt n pauze boven en onder in?

Zeer zeker! Onderin vooral, ivm competitie regels.

2 reps ook nog wel, damn man!

Jaaa gaat hard, bijna een PR ook, dus gaat zeker de goed kant in!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Squat ging weer voor geen meter, wat een verassing. Deadlift daarentegen.

Squat
3x 70kg
2x 120kg
1x 170kg
1x 200kg
1x 220kg
3x1 240kg ging progressief slechter...
4x 200kg

Deadlift with chains (30kg extra topspanning)
5x 180kg
3x 230kg
1x 280kg
1x 300kg ging echt absurd hard, zelfs met 330kg bovenin!
5x 250kg like it's nothing!

T-bar row
Tot 3x5 140kg

• #1.029
Weer een lekkere training vandaag.

Paused bench press
5x 60kg
3x 100kg
2x 120kg
1x 140kg
1x 150kg
1x 160kg
1x 170kg @9 hardt.
5x 140kg @7

Deadlift
5x 70kg
3x 110kg
+straps
2x 160kg
1x 210kg
+belt
3x 250kg
2x2 270kg easy en hard

Wat is je aanpak nu Alex? Een paar weken 1-2x per week zwaar op de main lifts zonder echt assistance te doen voor een bepaalde periode en later weer meer volume op lagere gewichten en meer assistance?

Lekkere bench...gaat het toch weer goed komen

• #1.032
Wat is je aanpak nu Alex? Een paar weken 1-2x per week zwaar op de main lifts zonder echt assistance te doen voor een bepaalde periode en later weer meer volume op lagere gewichten en meer assistance?

De misschien apart ogende trainingen zijn in verband met de voorbereiding op het WK raw powerliften, waar ik volgende week naartoe ga. Momenteel zit ik in de piek fase en daarbij is de focus vooral op wedstrijd gericht trainen, dus vooral gericht op het oefenen van close to 1RM beurten op squat, bench en deadlift. Dit kost ook een hoop herstel, assistence zit dat momenteel in de weg, dus vandaar doe ik dat momenteel ook weinig tot niet. Na het WK ga ik het weer wat rustiger aan doen, ik pak anderhalve week rust en ga weer (relatief) heel laag weer beginnen en opbouwen, vanwege overbelastingsproblemen.

Lekkere bench...gaat het toch weer goed komen

Thanks! Ben er ook erg tevreden over!

• #1.033
WK raw 2017!

Voorbereiding was goed, gewichten voelde sollide. De wedstrijd daarin tegen was vrij karig, ben er ook niet tevreden mee. Maar goed, wist van te voren al dat het een beetje aftasten zou zijn. Nu eindelijk beetje rust nemen en weer lekker rustig bouwen op zowel techniek als kracht.

Squat
Opwarmen: 3x75kg, 2x 125kg, 1x 175lg, +sleeves, 1x 200kg, +belt, 1x 225kg
1ste beurt: 240kg - 3 wit - Ging nog goed
2de beurt: 250kg - 3 wit - Super zwaar, dit voelde al als een all-out beurt.
3de beurt: 252,5kg - 3 rood - kansloos, focus ook slecht.

Bench press:
Opwarmen: 3x 75kg, 2x 105kg, 1x 125kg, +wristwraps, 1x 140kg, 1x 150kg
1ste beurt: 160kg - 3 wit - Hard.
2de beurt: 167,5kg - 3 wit - zwaar, wat is dit nou, vorige week ging die super hard voor een double.
3de beurt - 170kg - 3 rood - ook kansloos

Deadlift
Opwarmen: 3x 75kg, 2x 125kg, 1x 175kg, 1x 225kg, +belt, 1x 265kg, 1x 290kg
1ste beurt: 310kg - 3 wit - als een speer, heerlijk
2de beurt: 325kg - 3 wit - harde beurt opzich wel, maar voelde de spanning op mn rug al slechter worden
3de beurt: 332,5kg - 3 rood - was helemaal op. Als ik deze gehaald had, was het potentieel goud op deadlift.

Totaal: 742,5kg, halve kilo minder dan het EK, dus vrijwel hetzelfde.
7de plaats totaal met een bronze medaille op deadlift (de nummer 1 en 2 hadden maar 2,5kg meer dan ik, dus erg close)

Planning voor nu:
Komende 2 weken deloaden, en alles goed laten rusten. Tijdens die deload maximaal alles op techniek oefenen zodat ik deze vast kan houden als ik weer begin aan mn schema. Het schema is gebaseerd op het boek: "Scientific principles of strength training" door Mike Israetel. Gisteren bij de fysio eventjes gaan trainen, volgende gedaan:

Squat
5x 10kg
5x 40kg
4x 70kg
3x 90kg
3x 110kg
4x3 125kg

Bench press
5x 10kg
4x 40kg
4x3 70kg

Deadlift
6x2 125kg

Oh shit, ben ik vergeten de livestream te bekijken :(. Jammer van de wedstrijd zo man.

Das toch wel hard 2,5kg meer en dan 7e
Wellicht toch wat spanning Alex?

AHHHH zo dichtbij goud DL

Maar toch met een bronze plakkie naar huis...gefeliciteerd :thumbs:

Niet al je lifts gezien ivm Bob die tegelijk moest. Wel alle deadlifts gelukkig. Erg jammer aangezien iedereen die voor goud ging op deadlift hun attempt had gemist na je :(

Erg jammer van je dl. Heb een paar van je lifts live gezien. Jammer dat het niet naar je verwachtingen ging. Maar toch nog een bronze plakje!

• #1.038
Oh shit, ben ik vergeten de livestream te bekijken :(. Jammer van de wedstrijd zo man.

Zo is het leven, soms zit het mee, soms niet.

Das toch wel hard 2,5kg meer en dan 7e
Wellicht toch wat spanning Alex?

AHHHH zo dichtbij goud DL

Maar toch met een bronze plakkie naar huis...gefeliciteerd :thumbs:

Kan van alles zijn, maar hoe meer ik er over na denk, hoe gekker ik mezelf ermee maak. Dus ik hou het gewoon op een slechte dag. Maar thanks anyway!

Niet al je lifts gezien ivm Bob die tegelijk moest. Wel alle deadlifts gelukkig. Erg jammer aangezien iedereen die voor goud ging op deadlift hun attempt had gemist na je :(

Jaa precies, achja shit happens!

Erg jammer van je dl. Heb een paar van je lifts live gezien. Jammer dat het niet naar je verwachtingen ging. Maar toch nog een bronze plakje!

Achteraf is het toch zo van, 3de van de wereld weet je wel, dus zoveel valt er niet te klagen hahaha

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Gisteren alles even uit laten masseren, 2u op zo'n bedje gelegen maar was het wel zeker waard! Benen voelen helemaal lekker weer, alleen mn nek zit nog beetje vast, dus wordt zelf weer beetje verder gaan met de foam roller. Vandaag verder rustig deloadje weer gedaan. Heel veel gefocust op techniek, vooral bij de squat, want die moet echt vooruit!

Squat
5x 20kg
5x 60kg
5x 80kg
5x5 100kg

Military press
5x 20kg
5x5 40kg

Haha ja das waar! Dan mag je eigenlijk niet klagen maar klagen doen we zoiezo altijd :)

Heb je gevolgd via de stream. Jammer van sommige beurten idd maar goed 3e op dl en een totaal 7e vd wereld echt wel netjes!

Gefeliciteerd met het brons en op naar meer;)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven