- Waardering
- 15.917
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha ja das waar! Dan mag je eigenlijk niet klagen maar klagen doen we zoiezo altijd![]()

Heb je gevolgd via de stream. Jammer van sommige beurten idd maar goed 3e op dl en een totaal 7e vd wereld echt wel netjes!
Gefeliciteerd met het brons en op naar meer![]()
Heb ff een vraagje over wedstrijden en knee sleeves. Heb je losse sleeves om te trainen en strakkere sleeves voor wedstrijden? En als je op een wedstrijd bent en je bent je aan het opwarmen doe je dan van bij de opwarming al je strakke knee sleeves aan? Want als je begint te zweten krijg je die toch niet meer over je benen?
Nooit gedacht om met bands in je training op te nemen
Ik lees dat deze ook een bijdrage leveren in je krachtontwikkeling
Het geeft je met SQ meer speed bij de lift off om zo voorbij je sticky point te geraken...
Weet niet, persoonlijk zou ik dan toch liever voor paused sq gaan (als het gaat om sticking points).

Westside Barbell methode heeft niks met raw powerlifting te maken aangezien er 3 van de 4 uit de keuken van Simmons komen in dat rijtje.Aanbevolen door topcoaches:
Zatsiorsiky
Louis Simmons
Dave Tate
Mark Bell
Westside Barbell methode heeft niks met raw powerlifting te maken aangezien er 3 van de 4 uit de keuken van Simmons komen in dat rijtje.

Essentieel leesvoer imho voor iedereen die liften als serieuze hobby heeft en meer wil leren!Zoals ik waarschijnlijk eerder had vermeld, mijn schema is gebouwd vanuit het boek "Scientific priciples of strength training" en ga momenteel niks veranderen om te kijken wat voor progressie ik hierop maak.
Denk dat Mike Israetel en Chad Wesley Smith het wel aardig zullen doorhebben