AndroidHealthClinic

Nieuws Allochtonen mogen Nederlanders niet zo

Allemaal terugsturen.
Zware lof voor Geert Wilders!

Vice versa.

2m42m2v.jpg

Nee met jou valt goed te discussiëren :thumbup: Ik laat het aan de lezers over om te bepalen wie van ons beiden de meeste onzin uitkraamt.
Je weet best dat hier veel meer r**ards met ideeën die tegen extreem-rechts aanhangen zitten dan mensen die meer braincells hebben dan een slak.

Je hebt het over de kern van de zaak. Wel dat gaat meestal zo:

- Volgens de linkerzijde is de allochtoon zelf nooit verantwoordelijk voor zijn toestand, het ligt altijd ofwel a) aan de omgeving of b) aan de autochtonen
- Autochtonen zijn meestal racisten, allochtonen nooit
- Autochtonen zijn zelf de oorzaak van elk probleem omtrent immigratie en integratie

Dat is kort samengevat ook wat mc. chick ons probeert te vertellen.

En dan heb je natuurlijk extreem-rechts, wat aan de andere kant van het spectrum staat en bijna net zo kortzichtig denkt.

- Allochtonen zorgen bijna altijd voor overlast
- Immigratie is dus totaal ongewenst
- Allochtonen zijn zelf 100% verantwoordelijk voor de problemen mbt integratie
Bewust of onbewust vraagt HUPHUP zich af :D

Zo is het maar net. Gulden middenweg ? Hoe doen we dat ?
PvdA, obviously.

Best lang geleden overigens, ik heb jullie best wel een beetje gemist hoor.

Je weet best dat hier veel meer r**ards met ideeën die tegen extreem-rechts aanhangen zitten dan mensen die meer braincells hebben dan een slak.

PvdA, obviously.

Best lang geleden overigens, ik heb jullie best wel een beetje gemist hoor.

Ga's dood jij pvda stemmer :thumbs: De tijd van praten en thee drinken is voorbij, de tijd van harde aanpak heeft zich aangediend.

Nee dat weet ik niet om eerlijk te zijn. En ik vind het een redelijk grote belediging voor het forum. Er zijn een aantal rechts-extremisten maar veel meer mensen die gezond rechts zijn. Jammer dat jij het onderscheid niet kan maken.

Onbewust maar het valt wel op dat aan de linkerzijde ook onder de 'gematigden' vaak deze stellingen voorkomen.

pfffff, hier komt toch nooit geen einde aan. Die klootzakken zullen blijven rondklooien in gelijk welk land en hun rechten opeisen...maar ho als wij onze gewoontes daar nog maar vernoemen in hun klotekot....ach, ik maak me er niet meer druk in, zolang ze me maar met rust laten. Want in België zjn die klojo's ook maar al te fars

Schermen met opleidingen :roflol:
Ik ken zelf een neonazi-type dat voor burgerlijk ingenieur gaat, studiies zeggen niets over common sense.

Ja precies vooral koketteren met hoe slim je wel niet bent, want ik heb HBO nivo bla bla.

Je hebt verstand van datgene waar je voor hebt gestudeerd dat is alles.
Ook veel gehoord ik heb op het VWO, HAVO etc. gezeten, oke prima maar heb je het ook afgemaakt? en wat doe je nu voor werk???;)

Allochtonen hoog of laagopgeleid die zich afzetten tegen de Nederlandse samenleving is ergens met alle negatieve berichtgeving in de media ook wel weer te begrijpen.
Je bent een hardwerkende/studerende geboren en getogen Nederlander met Turkse/Marokkaanse ouders en je wordt op 1 grote hoop gegooid met alle relmarokkies die de boel lopen te verstieren.

Dat doet zeer en daar zit dan die wrijving, anderzijds is het afzetten tegen een systeem vergelijkbaar met niet meer of minder 'als het anders willen zijn'

Een baard laten staan, of een hanekam de 1 wordt een fanatieke Moslim en verketterd de ongelovigen, de ander weigert om deel te nemen aan het systeem en woont in kraakpanden en gooit met stenen bij de Eurotop.

Het gros van de geboren en getogen Marokkanen hebben geen flauw benul het is recalcitrant zijn om het recalcitrant zijn, verheerlijken van een land waar ze notabene niet eens geboren zijn.

Goed programma is het programma, Mijn Tante in Marokko van de RVS.
Hoor het ontnuchterende commentaar van veel Marokkanen die Marokko wel leuk vinden maar meer ook niet.

Nee dat weet ik niet om eerlijk te zijn. En ik vind het een redelijk grote belediging voor het forum. Er zijn een aantal rechts-extremisten maar veel meer mensen die gezond rechts zijn. Jammer dat jij het onderscheid niet kan maken.

Onbewust maar het valt wel op dat aan de linkerzijde ook onder de 'gematigden' vaak deze stellingen voorkomen.

Ik zou weleens willen weten wat jij gezond rechts vindt aan sommige reacties hier. Het overgrote deel wat ik lees zijn toch echt posts in de categorie van de PVV(Nee, dit vind ik geen gezond rechts.).

En een belediging voor het forum? Ik bied mijn diepste excuses aan. Het spijt me forum, ik zal je nooit meer beledigen.

Ik ook hmmmm.

We moeten 1 ding,en dat is dat asosiale teringzootje,terug de zandbak in schoppen!

Suprise suprise,zo'n cultuur hoort in europa niet thuis. Zo simpel is het. Ipv ze te ondersteunen zouden we ze beter stimuleren om naar hun roots terug te keren.

Terug
Naar boven