AndroidHealthClinic

Nieuws Allochtonen mogen Nederlanders niet zo

Ik zou weleens willen weten wat jij gezond rechts vindt aan sommige reacties hier. Het overgrote deel wat ik lees zijn toch echt posts in de categorie van de PVV(Nee, dit vind ik geen gezond rechts.).
Omdat men vaker post, maar ze komen wel telkens van dezelfde kleine groep. Als je racisme wil zien ga dan eens naar Stormfront. Hier worden toelaatbare dingen gepost en anders wordt het verwijderd.

En een belediging voor het forum? Ik bied mijn diepste excuses aan. Het spijt me forum, ik zal je nooit meer beledigen.
:rolleyes: als jij gaat beweren dat een meerderheid extreem-rechts is kan ik je nog wel een poll tonen die aantoont dat dat niet zo is. Een meerderheid is centrum-rechts, een minderheid is extreem-links of extreem-rechts. Met forum bedoel ik natuurlijk het geheel van leden en bezoekers. Je maakt conclusies die je uit je duim zuigt kerel, moet je niet doen.

Ik zou weleens willen weten wat jij gezond rechts vindt aan sommige reacties hier. Het overgrote deel wat ik lees zijn toch echt posts in de categorie van de PVV(Nee, dit vind ik geen gezond rechts.).

En een belediging voor het forum? Ik bied mijn diepste excuses aan. Het spijt me forum, ik zal je nooit meer beledigen.

vind de pvv nog niet extreem rechts.........wel rechtser dan de vvd maar bij lange na nog niet zo rechts als bv jan maat met zijn clubje was.......

vind de pvv nog niet extreem rechts.........wel rechtser dan de vvd maar bij lange na nog niet zo rechts als bv jan maat met zijn clubje was.......

In welk opzicht waren de centrumdemocraten extremer dan Wilders? ???

Volgens mij is de pvv extremer maar destijds was er meer sprake van zogenaamde politieke correctheid waardoor het schokeffect van de centrumdemocraten bij wijlen nog groter was maar wat betreft inhoud en uitspraken ben ik wel benieuwd wat je dan extremer vind aan de CD.

gelukking ben ik geen turk he

• Topic Starter Topic Starter
Net als een communistische moordenaar verafgoden trouwens :thumbup:

Omdat men vaker post, maar ze komen wel telkens van dezelfde kleine groep. Als je racisme wil zien ga dan eens naar Stormfront. Hier worden toelaatbare dingen gepost en anders wordt het verwijderd.

:rolleyes: als jij gaat beweren dat een meerderheid extreem-rechts is kan ik je nog wel een poll tonen die aantoont dat dat niet zo is. Een meerderheid is centrum-rechts, een minderheid is extreem-links of extreem-rechts. Met forum bedoel ik natuurlijk het geheel van leden en bezoekers. Je maakt conclusies die je uit je duim zuigt kerel, moet je niet doen.

Jij bent degene die de link tussen racisme en de PVV legt, niet ik. :finger::D

Centrum-rechts volgens zichzelf? Ligt er maar aan wat je ziet als centrum-rechts overigens. Je hebt gelijk, ik had me anders moeten uitdrukken : het overgrote deel dat hier actief post in de allerlei/politiek religie sectie heeft 'een mening' die neigt naar de PVV. Overigens wil ik die poll weleens zien, gewoon omdat je het aanbiedt.

Ik maak conclusies uit dingen die ik meen te zien. Ik denk niet dat een stelling zoals ik die hierboven maak uit de lucht gegrepen is.

Ik vind het trouwens erg leuk dat we zoals 'vanouds' aan het kibbelen zijn, echt super romantisch. Wanneer spreken we af? :kiss::heart:

xxx, HUPHUP.

PVV is hier relatief populair ja, net als in heel Nederland mocht het je nog niet opgevallen zijn. Op dit moment is het de grootste partij in Nederland. Niet zo vreemd dus dat hier heel veel Nederlandse leden er ook zo over denken. Vind ik PVV de oplossing voor alle problemen? Zeker niet. Maar 1 ding doen ze wel: het probleem benoemen zonder politiek correct geleuter. Zonder de PVV zou de Nederlandse politiek op het vlak van integratie waarschijnlijk het liefst alle problemen in de doofpot steken. Dat doet men in België ook al jarenlang, het heeft extreem-rechts alleen maar sterker gemaakt, maar daar komen ze nu pas achter.

Maar hier zitten ook genoeg centrum-linkse leden, sommige van hen hebben een neutrale en gezonde kijk op de problematiek, anderen lopen helaas nog steeds met oogkleppen rond.

xxx Big-T :D

En eerlijk gezegd, "mag ik die hoger opgeleide allochtonen eigenlijk ook niet zo".

Ik studeer dus aan een Universiteit, dus verwacht je automatisch dat deze mensen hogere normen en waarden hebben. Sterker nog, daar wordt vanuit gegaan (dit artikel insinueert zelfs een beetje dat hoger opgeleide allochtonen verstandiger of gematigder zouden zijn). Ik kan je uit eigen ervaring dat dit dus NIET zo is. Met name dus alweer de groep turken en marokkanen. Zelf heb ik er een in mijn werkgroep gehad, en was bij élke afspraak minstens een kwartier te laat, bereidde nooit iets voor en zit in een speciale Honours class "omdat ze een culture klas wilde representeren"! Naast dat is het tijdens colleges bijna altijd vrij stil, maar als dit bepaalde groepje (van een man of 20) aanwezig is wordt er altijd gepraat, soms zelfs bijna hardop.

Je zou zeggen dat als je aan het eerste jaar begint je met je werkgroepen een soort "team" vormt, maar nee hoor, zij doen dat niet. Ze trekken altijd naar elkaar toe, werken samen en als ze uitgenodigd worden voor een etentje beantwoorden ze hun mail niet en als je ze vraagt komen ze met een pauper excuus als "oh nee die avond heb ik al een feest".

MAARRRR, als ik dan tijdens een werkgroep een flauwe opmerking maak over het etentje en zeg "Oh nee ....... kan niet want hij moet met zijn soortgenoten gezellig samen NIET eten".

Ja dan ben ik een racist, en stem ik wilders of PVV..

Tsss die autochtonen ook, wat een boeven zijn wij.

Isnogood: bij mij was het inderdaad precies hetzelfde. Er werd ook veel fraude gepleegd, logboeken bij practica werden van elkaar overgeschreven (net zoals de verslagen van de practica) en daar werden ze meteen op gepakt :D

Isnogood: bij mij was het inderdaad precies hetzelfde. Er werd ook veel fraude gepleegd, logboeken bij practica werden van elkaar overgeschreven (net zoals de verslagen van de practica) en daar werden ze meteen op gepakt :D

zo hoort het ook:p

pfffff, ik zie net een docu op canvas. er wordt gezegd dat er zo'n 24 antilliaanse bendes zijn met elk van 20-60 man in brussel....man toch, een mens zou schrik beginnen krijgen om zelf in z'n land te lopen.....Het word moeilijk geen racist te blijven, want die gasten pushen het wel...ik bedoel kijk nou, wat een discussie's toch altijd op het nieuws enzo....Wanneer worden we wijs en gooien we die troep gewoon buiten

Terug
Naar boven