MuscleMeat

als veertiger nog goed kansen naturel te groeien? (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

kwestie van herstel heb ik nu eigenlijk nog niet te klagen, gebruik BCAA-supplementen , schijnt ook te helpen, train ook nog niet zo zwaar qua gewichten nu ook he, train 5 dagen per week met 3-dagen schema, dan 2 dagen niks, doe dus elke spiergroep bijna2x per week, sta smorgens op zonder spierpijn
 
dat in iig maar hoop dan nog heel wat jaartjes te kunnen beteren....
 
zit nu achter de pc met een ijszak op mijn knie om te zorgen dat ie wat minder dik word ....
52ongk5.jpg

bedoel dit dus .....zo ziet mijn knie er nu uit .....hoop dat het goed komt;maar heb er eigenlijk best veel vertrouwen in mag alleen niet trainen nu en dat valt me wel zwaar.
@diky goede link als wij er dan ook zo uit zien....is het goed
 
Volhouden......goed laten herstellen dan kan je straks de draad (!?) weer oppakken. ;)
 
spoedig herstel jacky
 
Ziet er ****ed up uit man :eek: Succes met je herstel!
 
beterschap jacky, ik weet hoe je je voelt
 
dank je wel ,,,ook al zoiets aan de hand gehad dan??
 
respect voor jullie hoor mannen. jullie zijn nog jong genoeg om te blijven knallen, soms ietsje aangepast, maar gewoon nog lekker blijven gaan. ik hoop dat als ik in de 50 bent, nog lekker kan trainen en een strak, gevormd en jeugdig fysiek heb.
 
Bij Bodybuilding.com hebben ze een apparte sectie voor over de 35.

Mischien een idee om hier ook zo iets op te zetten speciaal voor de iets oudere trainee en dan zeg vanaf 40jaar met een post verbod voor de broekies hier op het forum ??



:D
 
Bij Bodybuilding.com hebben ze een apparte sectie voor over de 35.

Mischien een idee om hier ook zo iets op te zetten speciaal voor de iets oudere trainee en dan zeg vanaf 40jaar met een post verbod voor de broekies hier op het forum ??



:D

Excellent idea !
 
hebben ze op veel fora heb ik al wel gezien en is zeker wel een idee maar ik zou echt niet weten met hoeveel we hier zitten bedoel dan 35+ers...er reageren hier al verschillende hahaha en ik heb lang gedacht dat ik een van de echt weinige oudjes was....
 
maar hoe denken we er hier over als krasse oude knarren hebben we interesse in een speciaal gedeelte voor ons of zeggen we van nee hoeft niet zo .....want wij hebben toch eigenlijk wel specifieke dingen ..we trainen anders ,we herstellen anders,indien we aas gebruiken is ook helemaal anders dus vertel eens is dit iets om even aan een mod te vragen.Elkj us board heeft ook zo een sectie en dat is wel interessant.
 
spoedig herstel, jacky!
 
spoedig herstel, jacky!

dank je franky;zal wel goed komen hechtingen zijn eruit nu dadelijk weer in bad met de knie boven water want het mag nog niet nat worden ......pleister er af en weer foto maken hoe het er nu uitziet die zal ik wel weep plaatsen ben zelf ook benieuwd natuurlijk .......hoop dat het inwendig goedkomt dat is belangrijker natuurlijk.
 
veel succes met het herstel oftewel doe rustig aan beter een maand langer revalideren dan over een jaar met hetzelfde probleem te kampen
heb mijn knie ook al verrot gekregen door niet te luisteren
 
maar hoe denken we er hier over als krasse oude knarren hebben we interesse in een speciaal gedeelte voor ons of zeggen we van nee hoeft niet zo .....want wij hebben toch eigenlijk wel specifieke dingen ..we trainen anders ,we herstellen anders,indien we aas gebruiken is ook helemaal anders dus vertel eens is dit iets om even aan een mod te vragen.Elkj us board heeft ook zo een sectie en dat is wel interessant.

Lijkt mij een goed plan.
 
Back
Naar boven