DG80
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 709
- Lengte
- 2m
- Massa
- 130kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Thanks manHeavy ass sumo deads gozer! En die schouder workout ziet er ook goed uit!
Thnx, en top!

Dankje, zelf vond ik het ook niet verkeerd. Volgende week 92,5 en dan weer voor 5x5. Die had ik vorige 'cycle' ook 5x5 en de week daarna kan ik mezelf pas echt verbeteren. Met 95 had ik toen 5 5 5 4 dus een 4x5x95 zou over 2 weken weer een volume pr zijnMooie VPR!
Ik denk niet dat je conventionele DL zwakker wordt als je nu een tijdje Sumo's gaat doen...in mijn optiek blijft ie gewoon op hetzelfde niveau of zal die misschien zelfs iets stijgen. De enige reden waarom die zou dalen, is omdat je niet in de 'groove' komt de eerste keer dat je weer conventioneel gaat doen na een tijdje sumo's..
Nog meer mensen die hierover hun mening hebben..ben benieuwd![]()
Dus nu moet ik zorgen dat die 5x5x92,5 van volgende week easy gaat.
Lekker man die vpr op de bank, moet wel weer een opsteker zijn dat je daarmee weer op je oude niveau zit. Lijkt me echt klote als je in het verleden flinke gewichten hebt lopen sjouwen zoals op je sq en dl die je nu voorlopig nog niet kunt beuren. Dan heb je echt zo'n grote druk om te ''moeten'' presteren.
Na onze training samen heb ik trouwens besloten om zelf ook de deadlift bij mijn benen te doen na het squatten en niet meer bij mijn rug. Dan kan ik mijn woensdag tenminste helemaal focussen op de bovenrug en heb ik op mijn stage minder last van het langere herstel dat nodig is na een flinke dl serie.
thnx
lekker gewerkt man, morgen kan ik er ook aan geloven om squats en deadlifts weer achter elkaar te doen. Ik ben benieuwt hoe ze gaan met wat meer werksets.

ThnxMooie squat en deadlift! Is er een reden dat je leg press voor squat doet trouwens?

Ah dat snap ik. Ik ben ook nog aan het herstellen van een schouder blessure en uitgebreid opwarmen helpt altijd goed.Thnx
Jij volgt me nog maar net dus jij weet dit niet maar ik was vorig jaar geblesseerd geraakt op twee plekken waardoor ik even uit de running was. Aan mijn schouder en aan een spiertje bij mn hamstring/glutes. Mijn schouder lijkt weer helemaal hersteld te zijn en het plekje aan mijn onderlichaam is bijna helemaal hersteld maar ik moet gewoon erg goed opwarmen en begin daarom vaak met een paar setjes leg press.
Ah dat snap ik. Ik ben ook nog aan het herstellen van een schouder blessure en uitgebreid opwarmen helpt altijd goed.