Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

thnx
Vandaag:
benen
Deadlift
10x90
3x120
3x150
3x170
3x190
3x210
Box Squat(Iets bonven par denk ik, een tel stil zitten)
5x70
5x110
5x140
Front squat
5x70
5x100
1x110
Leg curls
8x50
8x65
6x65
Hyperexten0sions
20 reps
20 reps
20 reps
comments:
Deadliften ging moeizaam, techniek was niet zo sterk. Even wat vaker afwisselen met minder zwaare deadlifts die ik meer op techniek kan doen.
Ik denk dat ik volgende week begin met zwaar squatten en dan een niet zulke zwaare deadlifts er achter aan.
Baas, jij hebt toch Wendler gedaan eh? Wat waren je bevindingen erbij?
WWE, heb je toevallig een idee waar je post over Wendler ergens staat in je log?

Dankje, hopelijk snel nog meer. 120 is nog steeds mijn doel..

Heb even gekeken maar kan het zo snel niet vinden, staat ergens in mijn oude log. Is er specifiek iets dat je wilt weten erover?![]()
Dankje. Nou ben vooral benieuwd naar je (negatieve) ervaringen met Wendler.
Kan je ook even zeggen wat je juist voor assistance hebt gedaan?
Ben zelf ook te tam om het op te zoeken, forgive me![]()
Nee. Ook niet van plan om het te lezen.
Maar van wat ik op het internet lees bij mensen die ervaring ermee hebben, maakt het allemaal niet zoveel uit wat je als assistance kiest.
Heb zo vandaag de "strength" template gevolgd aangevuld met 2 isolatie oefeningen.
Nee, niet van plan. Moet al genoeg shit voor school lezen/ doen, klaar.Hoezo niet van plan? Ben je wel van plan om het gedurende een lange tijd(=minimaal 6 maanden) te volgen?
Nee, niet van plan. Moet al genoeg shit voor school lezen/ doen, klaar.
Ik dacht eraan om 4 cycles (16 weken) te doen, telkens 5kg bovenop de vorige cycle. Zou ik in theorie al wel een flinke progressie hebben gemaakt.
Dankje, redelijk wel. Maar het moet nog steeds echt een stuk omhoog. Ik ben benieuwd of ik het de komende weken nog wat kan uitbouwen.