Fitness Seller

Always against the odds: One with the underdogs

D: 3x3 of 5x3 op 102,5kg

Anders B

thnx

Vandaag:
benen

Deadlift
10x90
3x120
3x150
3x170
3x190
3x210

Box Squat(Iets bonven par denk ik, een tel stil zitten)
5x70
5x110
5x140

Front squat
5x70
5x100
1x110

Leg curls
8x50
8x65
6x65

Hyperexten0sions
20 reps
20 reps
20 reps

comments:
Deadliften ging moeizaam, techniek was niet zo sterk. Even wat vaker afwisselen met minder zwaare deadlifts die ik meer op techniek kan doen.

Ik denk dat ik volgende week begin met zwaar squatten en dan een niet zulke zwaare deadlifts er achter aan.

mooie deadlifts wwe , ziet er goed uit man - + de squats erbij zijn niiet verkeerd - ik zo'n zware oef nooit voluit op zo'n dag de werksets zijn vaak tussen de 70 en 80 %

Baas, jij hebt toch Wendler gedaan eh? Wat waren je bevindingen erbij?

poe hey, heavy ass weights !

• Topic Starter Topic Starter
Thanks y'all!

Baas, jij hebt toch Wendler gedaan eh? Wat waren je bevindingen erbij?

Klopt, heb het 5 maanden gedaan. Ik heb al eerder mijn bevindingen gepost en die waren zeer anders als die van de meeste aangezien het mij niks had opgeleverd en ik het dus bij nader inzien geen fijn schema vind. Wel zijn er een aantal voorbeelden van dbb leden die het schema als zeer succesvol hebben ervaren.

Vandaag:

Borst/Schouders

bench
5x50
5x50
3x80
1x90
1x100

5x100
3x105
3x105
11x80

Dumbbell benchpress
6x40
7x38

One arm dumbbell benchpress
8x26
10x26

Dumbbell flyes
8x26
4x32

Cable flyes
2 sets

Military press
5x50
5x50
5x50

Shoulder press machine
10x50
8x70
10x60

Side raises
3 sets

Cable side raises
2 sets

WWE, heb je toevallig een idee waar je post over Wendler ergens staat in je log?

Setjes 3x105 waren nice man

WWE, heb je toevallig een idee waar je post over Wendler ergens staat in je log?

Heb even gekeken maar kan het zo snel niet vinden, staat ergens in mijn oude log. Is er specifiek iets dat je wilt weten erover?:)

Dankje, hopelijk snel nog meer. 120 is nog steeds mijn doel..
Ik moet zeggen dat je goede motivatie bent voor me en goede tips geeft vooral kwa voeding(mijn stickypoint zegmaar). Ik voel me gemotiveerd om nu eindelijk eens veel te blijven eten dus hopelijk lukt dat. Het is gewoon jammer dat ik het op dat punt zo laat versloffen. De chocolademelk-havermout-wheyshake was in ieder geval al een goede;)

Kan je ook even zeggen wat je juist voor assistance hebt gedaan?

Ben zelf ook te tam om het op te zoeken, forgive me :(

Dankje. Nou ben vooral benieuwd naar je (negatieve) ervaringen met Wendler.

Het schema gaat uit van percentages waarmee je traint op je compounds. Je begint met een percentage dat gebasseerd is op een 1RM maar dit 1RM is 90% van je werkelijke 1RM. Hierdoor doe je je sets met relatief ligte gewichten en duurd het erg lang(maanden) tot je aan de slag gaat met werksets waar je eerst mee bezig was. Dit ervaarde ik als negatief, vooral omdat na 5 maanden bleek dat ik eigenlijk alleen progressie had geboekt op setjes maarmee ik veel reps maakte en niet bij de sets met lage gewichten.

Overigens geef ik niet het schema volledig de schuld maar kan het ook liggen bij zaken als voeding waar ik vaak moeite mee heb.

Elke 4e week een rustweek vond ik ook wat veel en ik vraag me af of het niet teveel was.

Kan je ook even zeggen wat je juist voor assistance hebt gedaan?

Ben zelf ook te tam om het op te zoeken, forgive me :(

Heb je het e-book al gedownload?

Nee. Ook niet van plan om het te lezen.

Maar van wat ik op het internet lees bij mensen die ervaring ermee hebben, maakt het allemaal niet zoveel uit wat je als assistance kiest.
Heb zo vandaag de "strength" template gevolgd aangevuld met 2 isolatie oefeningen.

Nee. Ook niet van plan om het te lezen.

Maar van wat ik op het internet lees bij mensen die ervaring ermee hebben, maakt het allemaal niet zoveel uit wat je als assistance kiest.
Heb zo vandaag de "strength" template gevolgd aangevuld met 2 isolatie oefeningen.

Hoezo niet van plan? Ben je wel van plan om het gedurende een lange tijd(=minimaal 6 maanden) te volgen?

Hoezo niet van plan? Ben je wel van plan om het gedurende een lange tijd(=minimaal 6 maanden) te volgen?
Nee, niet van plan. Moet al genoeg shit voor school lezen/ doen, klaar.

Ik dacht eraan om 4 cycles (16 weken) te doen, telkens 5kg bovenop de vorige cycle. Zou ik in theorie al wel een flinke progressie hebben gemaakt.

mooie bench Wwe - tevreden ermee?

Nee, niet van plan. Moet al genoeg shit voor school lezen/ doen, klaar.

Ik dacht eraan om 4 cycles (16 weken) te doen, telkens 5kg bovenop de vorige cycle. Zou ik in theorie al wel een flinke progressie hebben gemaakt.

Is harder dan wendler het beschrijft toch?

mooie bench Wwe - tevreden ermee?
Dankje, redelijk wel. Maar het moet nog steeds echt een stuk omhoog. Ik ben benieuwd of ik het de komende weken nog wat kan uitbouwen.

Gister:
Rug

Lever Seated High Row (plate loaded)
10x50
10x80
8x100
7x110
8x80+2x80

Dumbbell row
10x40
8x54(Na 6 reps even herpakken)
12x40