MuscleMeat

angelus log

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Dus jij wil zeggen dat het daarna pas fout is gegaan? Jezus man wat ben je toch een naïef dikkertje. In de baarmoeder van me moeke waren me genen en chromosomen al zo ****ed up dat het me 32 jaar heeft gekost om er wat van te maken.

:roflol:
 
Maar je kant toch ook een combi doen. Paar zware lifts en high rep assistance.
 
zo vet ben ik toch niet meer?:(


true, was ik ook aan het overwegen, bv 3x5 bench en dan 3x10, gevolgd door 3x10 op flyes en nog een oefening.

Je bent zo dik als dat ik zeg dat je bent.

Maar even alle gekheid op een stokje, ik zou je graag de fijne kneepjes van de prachtige fitnesssport willen uitleggen. Ik heb dat ook geprobeerd met luppie voordat hij ging kuren maar hij wou er niks van weten, ik hoop dat jij er anders over denkt.

Liefs iemand die het beste met je voorheeft
 
Kracht op Compounds, high rep massa op assistence.
Werkt echt goed
 
Je bent zo dik als dat ik zeg dat je bent.

Maar even alle gekheid op een stokje, ik zou je graag de fijne kneepjes van de prachtige fitnesssport willen uitleggen. Ik heb dat ook geprobeerd met luppie voordat hij ging kuren maar hij wou er niks van weten, ik hoop dat jij er anders over denkt.

Liefs iemand die het beste met je voorheeft

advies is altijd welkom:P
 
zo vet ben ik toch niet meer?:(


true, was ik ook aan het overwegen, bv 3x5 bench en dan 3x10, gevolgd door 3x10 op flyes en nog een oefening.

Of gewoon stoppen met spiergroepgericht denken. Gewoon zwaar benchen, zwaar close grip en dan nog high rep flyes ofzo. Dan nog wat zware rows, pull ups en high rep pulldowns ofzo. Kun je nog 1 of 2 arm isolatie toevoegen en klaar is kees.
 
Maar even alle gekheid op een stokje, ik zou je graag de fijne kneepjes van de prachtige fitnesssport willen uitleggen.

good luck with that

kan dit log niet gewoon dicht tot het kuurlog er is? Deze discussie is te gek voor woorden
 
good luck with that

kan dit log niet gewoon dicht tot het kuurlog er is? Deze discussie is te gek voor woorden

Te gek als in helemaal te gek gaaf waus helemaal oke?
 
Nou Angelus wat is dit, ik dacht dat je me filmpjes van wat je doet en je trainingen zou sturen. Ik zit potverdorie al 2 dagen te f5en.
 
Nou Angelus wat is dit, ik dacht dat je me filmpjes van wat je doet en je trainingen zou sturen. Ik zit potverdorie al 2 dagen te f5en.

relax man, vids komen wel :D
 
Ja in mijn tijd niet in de jouwes en ik wil je trainingen hebben, stuk vreten dat je bent.

het is mijn trainingspartner's schuld, die gaat nooit mee trainen:(
 
het is mijn trainingspartner's schuld, die gaat nooit mee trainen:(

Dan zet je je telefoon maar ergens neer en film je het op die manier. Raap dat hoopje poep dat je bent bij elkaar en sleep jezelf naar dat healthgebeuren waar je traint.

En ik waarschuw niet nog eens.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven