Fitness Seller

Ano_1993_4 logboek > beest worden

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
ik ben officieel nog steeds ecto maar deadlift wel 5x100kg. tijdje terug alweer.
En dat was binnen half jaar. Daarvoor heb ik half jaartje gekloot. met 2 dumbbells en een stang. wist toen nog niet eens wat een dealdlift was.

• Topic Starter Topic Starter
:):)

Laatst bewerkt:
Beessssstttttttttttttt

Enige verschil dat ik zie trouwens is dat de ene foto dichterbij is, nogal lastig te beoordelen.
Maar goed, je snapt wat je moet doen, ETEN ETEN ETEN :D

Laatst bewerkt:
Beessssstttttttttttttt

Enige verschil dat ik zie trouwens is dat de ene foto dichterbij is, nogal lastig te beoordelen.
Maar goed, je snapt wat je moet doen, ETEN ETEN ETEN :D

Ja ik weet maar ik ben beetje te lui om te eten, ik ben wel ontzettend gemotiveerd geraakt en train deze week al vele malen beter :)

Laatst bewerkt:
Leuk en aardig, maar eten is numero uno, beter matig trainen en perfect eten dan keihard trainen en slecht eten.

VOlgende foto's pas als je 10kg zwaarder bent!

maandag 28 juni
net in me kamer staand bicep curls gedaan, kan nu al zwaarder dan 3 dagen geleden:) trainde trouwens mijn biceps en deden al pijn voordat ik begon maar toe getraind :)

3x10x10kg
3x10x12kg
2x5x14
1x7x14

Ga niet al teveel anders raakt me linker schouder weer vermoeid, en heb trouwens mijn bicep al het werkt laten doen :)

toch nog ff nog een keer de dumbbells gedaan:
1x10x12

voel echt die spierpijn in me biceps van 3 dagen geleden!

Laatst bewerkt:
Met 2 maand zit ik nu al op 120.. ;)

Nee man, is mijn manier om iemand te motiveren.

Noem ik hem iedere dag slap dan? :roflol:

Iedereen praat bullshit hier, ja ik train pas 4 maanden en hebben ze ondertussen daarvoor al één jaar getraind of langer..

ken het wel hierzo :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven