Fitness Seller

Anoniem36295 1e cut progress

• Topic Starter Topic Starter
Vandaag schouders + biceps gedaan:

Schouders

Seated barbell press (smith)
10×35
10×40
12×40
10×40

DB Press (90*)
10×18 (per arm)
12×18
10×20
12×20

DB Side Raises
12×10
12×10
10×12

DB Front Raises

12×10
10×12
10×12

Plate front raises
3×12×20

Military Press (staand, licht gewicht, high volume)
20×20
20×30
15×30

Side Raise Machine

4×12×35

Reverse Pec Deck

4×12×55

Biceps:

EZ Cable Curl:
12×45
12×50
12×55

Straight Cable Curl
4×12×60

Jesus Christ Cable Curl (zo noem ik dat lol)
12×17,5(per arm)
10×20
10×20

Seated Curl Machine

4×12×50(2 armen)

Morgen Chest + triceps :) Zin in

Lekkere training, ga je binnekort ook vet laten meten? of doe je het gewoon op het oog en gewicht?

Misschien laat ik het nog eens meten, maar ik ben meer van hoe ik er uitzie zegmaar.
Wat ik wel laat meten over een maand of 2 ofzo, is mijn cholesterol, dit is namelijk erfelijk in mijn familie dat dit al snel heel hoog is. Nu ik veel goede vetten en sowieso goede voeding eet ben ik wel benieuwd of dit veel effect heeft, IF-werkt daarnaast ook cholesterol verlagend ;)

Gister trouwens een soort junkdag gehad, eerst 'sochtends borst, triceps en buik getraind. Toen wel de nodige eiwitten en snelle carbs gehad rondom training, en daarna had ik een verjaardag, met taart, veel bier en toen ik thuis kwam kon ik me niet meer inhouden en heb ik een pak chocolade-rijstewafels naar binnengewerkt (9stuks) lol

Zometeen maar lekker fasted cardio gaan doen en vandaag een beetje verder onder m'n onderhoud gaan om de balans weer een beetje terug te brengen.

Dit weekend erg slecht gegeten.. Nu weer goed bezig net rug weer getrained en 5×100KG Deadlift eindelijk

Mmz. Rug niet echt je ding? Presses meer aan je triceps te zien :D Wanneer laat je weer pics trekken?

Mwoa vind rug in ieder geval wel altijd leuk om te doen, rows enzo gaan ook wel altijd goed, alleen deadlifts, tja ben daar pas echt mee begonnen daarvoor alleen met erg licht gewicht en hoge reps voor m'n onderrug, en chins tja dat blijft super lastig.

Pics doe ik wel eind april ofzo, heb nu veel moeite om me aan m'n eet window te houden en vetverlies gaat iets lastiger maar heb geen zin om heel veel cardio ofzo erbij te gaan doen..

Weeg nu trouwens 80,5 kg

Zo weer even een kleine pic update, bijna 2 maanden bezig nu, heb de laatste tijd niet echt goed aan m'n vast en eet-schema gehouden, beetje slordig.. Maargoed trainingen gaan goed.

Vandaag gesquat in het smith rek, was lekker. 'T is nu wel giga druk @ de gym met al die zomer trainers maargoed, hier een pic: vetpercentage zakt nog lang niet zo snel als ik zou willen maar ik blijf gewoon doorgaan met wat ik aan het doen ben:

24px6i9.jpg

He nice, waar train je in Enschede?

Hoe zit t eigenlijk met je krachtverlies enzo? Is dat een beetje binnen de perken?

Mwoa merk het vooral bij de kleinere spiegroepen een beetje, schouders, biceps blijf ik een beetje hangen qua gewichten, squats en deadlifts gaan elke week wel beetje vooruit. Bench press probeer ik ook langzaam op te bouwen, maar kracht boeit me eigenlijk niet zo heel veel, probeer natuurlijk wel altijd tot het uiterste te gaan maar gaat me toch vooral om het beeld in de spiegel en goede vorm (ivm met slechte knieën, en een pees bij m'n rechter rotator cuff)

Zo lang niet gepost hier :D, ook erg druk met eind-examens, vandaar ook niet veel getraind en al helemaal geen cardio gedaan, wel nog aardig gevast en onder onderhoud gebleven, broeken en shirts zitten al losser ghehe :)
Maar ik baal een beetje van het buikje wat maar blijft, m'n taille wordt wel smaller

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Wou vanochtend cardio gaan doen maar zoals gewoonlijk weer verslapen, morgen maar Benen + Biceps/onderarmen, + veel carbs eten, heb namelijk nu al vanaf dinsdag ofzo low carb, omdat mn trainingen steeds vervielen, beetje k*t

Oja en heb de webcam ontdekt op de laptop dus hier nog wat pics (moeilijk hoor met 1 hand foto's nemen van zelf :roflol:)

nzhfd4.jpg

Chill. Ik ga in de zomer ook daar 2 maandjes trainen.

Ze hebben wel een kleine krachthonk of niet soms? Is het vaak druk daar? Heb wel een keer eenmalig betaald, omdat met Koninginnedag hier de gym was gesloten.

Succes met cutten verder! Ik ben benieuwd naar je 1e cut resultaat.

Ja krachthonk is klein, maargoed in het krachthonk komen ook alleen de buffels meestal, in de rest van de gym is het altijd wel verschrikkelijk druk, maar nice ;) Zie ik je vast wel een keer deze zomer

We hebben nu 2 banken, en nog 1 in de (vrije) smith, daarnaast nog allemaal losse en verstelbare bankjes voor dumbbells.

Achja ik hoef nooit heel lang te wachten, vind het wel gezellig zo dicht op mekaar :D

Terug
Naar boven