XXL Nutrition

antwoord jij ook vaak met vage niets betekende antwoorden?

Peiling Peiling gebruik jij vaak vage antwoorden

• ja

Stemmen: 14 10,0%
  • nee

Stemmen: 46 32,9%
  • soms

Stemmen: 24 17,1%
  • de koelkast staat op de trap

Stemmen: 56 40,0%

• Totaal stemmers
    140
als iemand mij vraagt wat mijn max DL is lul ik er altijd omheen omdat ik mezelf een slappeling vind :(

pinguins stole my barbell

liever niet in mijn kont

Wat is je deadlift pr?

" 's nachts is het kouder dan buiten "

---------- Toegevoegd om 13:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:47 ----------

+ "Moet je nog lang benchen?"

- "uhm, nog 2 meter"

Ha-Ha-Ha-Ha :(

de zwaluw is geland

haha ja de laatste tijd echt wel
altijd lachen die reactie

Nou, niet met zulke vage antwoorden. Als ik een vraag niet leuk vind antwoordt ik meestal met een bijdehante opmerking ofzo.
Vind zelf vage antwoorden best irritant dus kan ik het zelf ook niet steeds doen! :)

Haha, als ik een stomme vraag krijg of een stomme reactie, dan geef ik er ook ene stomme terug.

maar op de vraag van 'wat is je deadlift pr' zou ik gewoon normaal op antwoorden.

Ik bel Sanne89 en vraag om hulp, telt dat ook?

Ja maar de vaatwasser heeft zich verslikt

Nee, maar ik antwoord wel eens sarcastisch, kwestie van wat humor in een gesprek te brengen.

de trein rijdt harder dan nu.

Ik mijd dat soort mensen , veel makkelijker.

Mijn broer zei kwam eens snachts beneden slaapwandelend met een broek in z´n hand, toen vroeg me moeder: wat ga je met die broek doen?
hij: vuurwerk aansteken
en toen m'n moeder vroeg waarom hij het raam open had gedaan zei hij: omdat ik het koud had.
:o

Als het morgen niet morgen is, was het vandaag ook niet vandaag want gister was het vandaag morgen maar morgen is het dus niet morgen wat betekent dat morgen niet gister was.

Gelukkig maar.

jonge jonge toch, dat THC gehalte in jullie wiet moet echt dringend omlaag:D

Terug
Naar boven