AndroidHealthClinic

antwoord jij ook vaak met vage niets betekende antwoorden?

Peiling Peiling gebruik jij vaak vage antwoorden

• ja

Stemmen: 14 10,0%
  • nee

Stemmen: 46 32,9%
  • soms

Stemmen: 24 17,1%
  • de koelkast staat op de trap

Stemmen: 56 40,0%

• Totaal stemmers
    140
Soms wanneer ik me moe voel en weet dat ik in slaap ga vallen, steek ik gewoon een eekhoornkeutel in mijn neus.

Ik zeg tegen mensen die me niet boeien altijd. Ja dat geloof ik. Ja dat zal wel inderdaad. Ja dat is wel zo. Ja inderdaad. Zo dat was nogal wat. Zo zo. Enz.

Wrom zitten er 2 stipjes lineair op haar hoofd?

Wat een penishoofd.

In het dagelijks leven antwoord ik vaak met Aye kapitein...maar daar houdt het wel mee op...

Dhr De Visser gaf aan dat het ontwerpbesluit Nader Onderzoek in november wordt genomen en bekend gemaakt. Daar kan dan zes weken een zienswijze over worden ingediend waarin suggesties of bezwaren kunnen worden aangegeven.
Vanwege deze wettelijke termijn van zes weken heeft de dorpsraad voorgesteld om het besluit pas half december te nemen en dat is door de provincie overgenomen.

Dhr De Visser gaf aan dat het ontwerpbesluit Nader Onderzoek in november wordt genomen en bekend gemaakt. Daar kan dan zes weken een zienswijze over worden ingediend waarin suggesties of bezwaren kunnen worden aangegeven.
Vanwege deze wettelijke termijn van zes weken heeft de dorpsraad voorgesteld om het besluit pas half december te nemen en dat is door de provincie overgenomen.

Ja ik vind diarree ook zwaar relaxed

Klepel klepel klepel, soep eet je met een....

HAMER! :D

Terug
Naar boven