AndroidHealthClinic

antwoord jij ook vaak met vage niets betekende antwoorden?

Peiling Peiling gebruik jij vaak vage antwoorden

• ja

Stemmen: 14 10,0%
  • nee

Stemmen: 46 32,9%
  • soms

Stemmen: 24 17,1%
  • de koelkast staat op de trap

Stemmen: 56 40,0%

• Totaal stemmers
    140
Nee, maar ik ga het eens proberen.

Noem een kleur onder de 10.

Woensdag.

Nee, maar een vriend van me deed dat wel altijd. Als ik vroeg hoe het met hem ging zei hij altijd: cola. Maar soms antwoorde hij ook met: kaas. En blijkbaar deden zijn vrienden dat ook allemaal want toen ik een keer op een verjaardag van hem kwam waren er alleen maar van dit soort vage mensen. Misschien zijn het de paddo's, misschien de lsd, misschien de alternatieve rockmuziek die ze allemaal luisterden, ik weet het niet.

En wat doe je dan aan de lampenkap?

Om de groei van economische veranderlijken te beschrijven is het vaak sprekender om de relatieve verandering te bekijken in plaats van de absolute. Als je bv. de evolutie van de prijzen van verschillende producten wilt vergelijken is het om evidente redenen handiger de prijsveranderingen niet uit te drukken in euro per jaar maar wel als procentuele veranderingen.

Ik antwoord niet en laat een protje.

s,ɐnɥɐnɥıɥɔ ǝlıǝƃ uǝ uǝɹǝq uǝʞuoɹp ɹǝʌo ɾıqɹǝ uızuo ʇɐʍ uǝ uoosɹǝd ǝp uɐɐ uǝllǝʇɹǝʌ pɹǝǝʞǝƃɯo/uǝɹoʌǝʇsɹǝʇɥɔɐ sǝllɐ

¡ʇsunʞ ʇɹɐɐq ƃuıuǝɟǝo ǝɾʇǝǝq uǝǝ ɹɐɐɯ ɹǝƃıʇsɐl ʇɐʍ ʇǝɥ sı ʇɥɔǝ ʇǝɥ uı

nee ik praat alleen met mijn vuisten.. dus als er weer een of andere mafkees naar me toe komt vragen wat mijn pr met deadlift is krijgt ie een paar corrigerende klappen tegen zijn schedel

Heel soms,

Zegt iemand bijvoorbeeld tegen mij, Waarom doe je dat nou?

Ik: Opdracht van GOD!! (zo serieus mogelijk :D)

Zeg ik heel vaak in situaties als het allang duidelijk is wat ik doe en dan moeten ze toch nog ff zeuren.

rendieren

Ja, je bent jurist of je bent het niet ;)

‘Je ding doen’ is de winnaar van de Vaagtaalverkiezing 2009. Dat communiceren wij zeg maar proactief naar de stakeholders door. Trots presenteren wij daarom hier een stukje definitief eindconcept van de verkiezingsuitslag. Vaagtaal is immers onze kerncompetentie, daarmee blijven we dicht bij onszelf. Okééé, out-of-the-boxdenken is in principe ook niet slecht, zolang je beleidsbeleid maar transparant is.

vtv2009_top10_kleiner-900x1024.jpg

VaagTaal verkiezing 2009

nieuw topic: verwerk al deze woorden in ee goedlopende zin

schitterend :)

Nee.

Terug
Naar boven