Fitness Seller

Apocalyptic homegym - Poging tot groot en sterk worden

Stil hier idd....

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.802
Hoe is het hier nu @Shadow Project ? De trainingen inmiddels weer op kunnen pakken?
Doe beetje benchen, pullups, wat ub extras en reversed hypers. Onderrug voelt al 100x beter, maar nog steeds niet echt je van het. Wil volgende week weer proberen te deadliften en voorzichtig oppakken.
Benchen is qua kracht wel achteruit gegaan door weinig motivatie en minder trainen. desalniettemin toch nog gisteren 110x5x4 gedaan.

Slecht gegeten ook deze periode en woog gisteren nog maar 94 kg :janken:
Ga nu maar bewust langzaam cutten en wat vaker trainen.

Doe beetje benchen, pullups, wat ub extras en reversed hypers. Onderrug voelt al 100x beter, maar nog steeds niet echt je van het. Wil volgende week weer proberen te deadliften en voorzichtig oppakken.
Benchen is qua kracht wel achteruit gegaan door weinig motivatie en minder trainen. desalniettemin toch nog gisteren 110x5x4 gedaan.

Slecht gegeten ook deze periode en woog gisteren nog maar 94 kg :janken:
Ga nu maar bewust langzaam cutten en wat vaker trainen.

Hé, balen man! Het feit dat je toch nog redelijk kracht hebt weten te behouden is wel netjes moet ik zeggen! Het is makkelijk om maar gewoon de handdoek in de ring te gooien in dit soort situaties.

De komende maanden kunnen we hier dus in ieder geval een zomer cut verwachten? :D.
Ik dacht dat jij reeds een vriendin had joh...

• #2.806
Hé, balen man! Het feit dat je toch nog redelijk kracht hebt weten te behouden is wel netjes moet ik zeggen! Het is makkelijk om maar gewoon de handdoek in de ring te gooien in dit soort situaties.

De komende maanden kunnen we hier dus in ieder geval een zomer cut verwachten? :D.
Ik dacht dat jij reeds een vriendin had joh...
Mwa echt behouden is het niet, maar valt me niets tegen. Paar maanden geleden nog 132.5x4 gedrukt :o
Gaat niet zo zeer om de shreds voor de zomer. Laag lichaamsvet is beter met sommige supplementen :eyebrow:
Daarom soon on en nooit meer off :rolleyes:

Met goede kwaliteit supps icm een laag BF zit je zo weer op die gewichten joh.. :rolleyes:

• #2.810
Beter wel, want dit is niks zo!
Mee eens :p
Met goede kwaliteit supps icm een laag BF zit je zo weer op die gewichten joh.. :rolleyes:
Het is al onderweg :cool:
Is toch god***domme een reclame om vooral te gaan juicen

Lekker opblazen in je cut blast :thinking:

Lekker opblazen in je cut blast :thinking:
Een maat van me had ook gecut op test primo en kan bij deze bevestigen dat hij daar inderdaad aardig van opblies..zeker toen hij net klaar was, was zijn shape echt ziek

..het liep alleen nadien ook weer behoorlijk leeg!

• #2.817
Dat zal wel heel speciale test/primo geweest zijn. Waarschijnlijk met tren/mast/dk naast ofzo :p

Terug
Naar boven