- Waardering
- 20.544
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 120kg
- Vetpercentage
- 50%
Merk het vooral bij zware belasting, we'll see hoe dat gaathandig om te gaan beginnen met kickboxen wanneer je hele lichaam vol aids zit.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Merk het vooral bij zware belasting, we'll see hoe dat gaathandig om te gaan beginnen met kickboxen wanneer je hele lichaam vol aids zit.

Ja als ik 2x ga KB'en en 3x krachttraining ga doen heb ik helemaal geen tijd meer voor mn vriendin
Ga het vanzelf merken, zijn niet gewrichten zelf maar pezen zoals rond mijn patella en dergelijke.Als je last heb van je gewrichten moet je NIET gaan kb-en.
Ja troe maar ff stapje terug kan geen kwaad.Kickbox..? Het gaat net zo lekker nu. Beter gewoon even goed herstellen lijkt mij?
Ik zie hier mensen struikelen over het feit dat je niet moet gaan kickboksen met pijntjes of blessures. Maar das kort door de bocht. Hangt af van de blessures, waardoor/hoe ze zijn ontstaan, doen ze pijn met explosieve bewegingen of zware last, etc. Ik heb nergens last meer van sinds ik weer wedstrijdniveau kickboks. Toen ik high frequency/splits/noem maar op qua krachttraining deed had ik altijd last van m'n schouders, knieën, elleboog enz. Ja kickboksen is blessure gevoelig maar om nou meteen te zeggen ja dit dat niet doen... denk maar niet dat krachttraining minder blessures oplevert of "beter" is voor gewrichten.
Thanks man, geeft mij goede moedps. Leon succes man. Benieuwd of je het wat vind! Zo niet, kan je weer lekker gaan liften.
Als die acetatooo inkickt sla ik iedereen dood

Ja als ik 2x ga KB'en en 3x krachttraining ga doen heb ik helemaal geen tijd meer voor mn vriendin![]()
I can see that happening

Investeren in toekomst brah, als ze straks werkt kan ik lekker stay-at-home-daddy zijn en 10 iu hg hgh ed wegdouwen en meer gains maken dan ik nu ooit zou kunnen doen.Dumpen die handel.
Heeft bij mij ook goed geholpen voor de gains.
Dumpen die handel.
Heeft bij mij ook goed geholpen voor de gains.

RipI can see that happening
Investeren in toekomst brah, als ze straks werkt kan ik lekker stay-at-home-daddy zijn en 10 iu hg hgh ed wegdouwen en meer gains maken dan ik nu ooit zou kunnen doen.

Nanny voor de kids, papa de tijd om de sporten.Rip
Kinderen
Liften
Kies er 1.
Details details
Wel in 2 en beetje maand 7kg aangekomen nu ik weer single ben.
Dat was die 750 kcals cardio ED![]()
Haha thanks, zal geen werkelijke change of career zijn. Gewoon iets on the sideChange of career zie ik?
Dan ga ik gewoon heel cliche zeggen dat je vooral moet doen waar je het meest plezier in heb. Als dat op deze manier is, prima toch?![]()

Nanny voor de kids, papa de tijd om de sporten.
Mocht je niet on van haar?
Haha thanks, zal geen werkelijke change of career zijn. Gewoon iets on the side![]()