MuscleMeat

Apocalyptic homegym - Poging tot groot en sterk worden

2x pw liften nog maar :(

Als je last heb van je gewrichten moet je NIET gaan kb-en.

Kickbox..? Het gaat net zo lekker nu :(. Beter gewoon even goed herstellen lijkt mij?

Ik zie hier mensen struikelen over het feit dat je niet moet gaan kickboksen met pijntjes of blessures. Maar das kort door de bocht. Hangt af van de blessures, waardoor/hoe ze zijn ontstaan, doen ze pijn met explosieve bewegingen of zware last, etc. Ik heb nergens last meer van sinds ik weer wedstrijdniveau kickboks. Toen ik high frequency/splits/noem maar op qua krachttraining deed had ik altijd last van m'n schouders, knieën, elleboog enz. Ja kickboksen is blessure gevoelig maar om nou meteen te zeggen ja dit dat niet doen... denk maar niet dat krachttraining minder blessures oplevert of "beter" is voor gewrichten.

ps. Leon succes man. Benieuwd of je het wat vind! Zo niet, kan je weer lekker gaan liften.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.768
Ja als ik 2x ga KB'en en 3x krachttraining ga doen heb ik helemaal geen tijd meer voor mn vriendin :p
Als je last heb van je gewrichten moet je NIET gaan kb-en.
Ga het vanzelf merken, zijn niet gewrichten zelf maar pezen zoals rond mijn patella en dergelijke.
Kickbox..? Het gaat net zo lekker nu :(. Beter gewoon even goed herstellen lijkt mij?
Ja troe maar ff stapje terug kan geen kwaad.
Ik zie hier mensen struikelen over het feit dat je niet moet gaan kickboksen met pijntjes of blessures. Maar das kort door de bocht. Hangt af van de blessures, waardoor/hoe ze zijn ontstaan, doen ze pijn met explosieve bewegingen of zware last, etc. Ik heb nergens last meer van sinds ik weer wedstrijdniveau kickboks. Toen ik high frequency/splits/noem maar op qua krachttraining deed had ik altijd last van m'n schouders, knieën, elleboog enz. Ja kickboksen is blessure gevoelig maar om nou meteen te zeggen ja dit dat niet doen... denk maar niet dat krachttraining minder blessures oplevert of "beter" is voor gewrichten.
ps. Leon succes man. Benieuwd of je het wat vind! Zo niet, kan je weer lekker gaan liften.
Thanks man, geeft mij goede moed:thumb:
Hoe combineer je zelf krachttraining met kickboxen?

Na de cruise komt de motivatie wel weer :kiss:
Als die acetatooo inkickt sla ik iedereen dood :(

In b4 roid rage :o

• #2.771
Change of career zie ik?
Dan ga ik gewoon heel cliche zeggen dat je vooral moet doen waar je het meest plezier in heb. Als dat op deze manier is, prima toch? :)

• #2.775
Rip

Kinderen
Liften

Kies er 1.

Details details

Wel in 2 en beetje maand 7kg aangekomen nu ik weer single ben.
Dat was die 750 kcals cardio ED :roflol:
Nanny voor de kids, papa de tijd om de sporten.
Mocht je niet on van haar?

Change of career zie ik?
Dan ga ik gewoon heel cliche zeggen dat je vooral moet doen waar je het meest plezier in heb. Als dat op deze manier is, prima toch? :)
Haha thanks, zal geen werkelijke change of career zijn. Gewoon iets on the side :p

Nanny voor de kids, papa de tijd om de sporten.
Mocht je niet on van haar?

Haha thanks, zal geen werkelijke change of career zijn. Gewoon iets on the side :p

oh nee nieteens, heb wel eens gezegd in de toekomst misschien on te willen gaan, daar stond ze niet heel negatief of positief tegenover.

Stay at home dad on gh and tren is the goal.

Succes Jean Claude !

Ik vond het zelf erg moeilijk te combineren kickboxen en powerliften, maar ik vond het best leuk om een tijdje te doen.
Dan weet je tenminste ook hoe je je kracht moet gebruiken om iemand kapot te slaan mocht dat nodig zijn :)

Heb je al een lesje gevolgd Leon?

Terug
Naar boven