- Waardering
- 20.544
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 120kg
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Niet echt specifieke doelen als in harde nummers, gewoon sterker worden in ieder geval en liefst sterker dan ooit tevoren natuurlijk.

Niet echt specifieke doelen als in harde nummers, gewoon sterker worden in ieder geval en liefst sterker dan ooit tevoren natuurlijk.
Komende periode zit focus op hypertrofie, want bulk en blaas, maar ben er van overtuigd dat de focus altijd moet liggen op kracht. Heb altijd zo getraind en heeft altijd zijn vruchten afgeworpen, zowel natty als niet. Ga het nu alleen voor t eerst niet echt pushen en daarbij wat meer volume draaien in de hoop zo blessure vrij te blijven en meer gains te maken![]()
Hier ben ik ook steeds meer van overtuig, sinds ik vooral op kracht mik gaat mijn fysiek weer wat vooruit. Ergens ook wel logisch.Niet echt specifieke doelen als in harde nummers, gewoon sterker worden in ieder geval en liefst sterker dan ooit tevoren natuurlijk.
Komende periode zit focus op hypertrofie, want bulk en blaas, maar ben er van overtuigd dat de focus altijd moet liggen op kracht. Heb altijd zo getraind en heeft altijd zijn vruchten afgeworpen, zowel natty als niet. Ga het nu alleen voor t eerst niet echt pushen en daarbij wat meer volume draaien in de hoop zo blessure vrij te blijven en meer gains te maken![]()
Is ook logisch en daarbij is t ook veel leuker.Hier ben ik ook steeds meer van overtuig, sinds ik vooral op kracht mik gaat mijn fysiek weer wat vooruit. Ergens ook wel logisch.
Volgens IPF regels dus belt, wristwraps en kneesleeves.Gebruik je nog belt/wraps/straps of doe je alles raw?
LekkerZiet er naar uit dat ik vandaag weer op 5.5k+ kcals eindig. I just cant help myself.

MFP overdrijft graagIf every day were like today... You'd weigh 118.2 kg in 5 weeks

Vriendinnen die lekker bakken zijn echte shape-killersWat een schijt training gisteren, tijdens opwarmen van squats mijn onderarm verneukt. Spier waar ik vaker last van heb gehad, ooit een keer ontstaan door het wegrollen van de bar bij goodmornings. Sindsdien 1x in de zoveel tijd schiet het erin, blijft een gevoelig punt. Squats dus bij opwarmen gestopt, omdat onderarm zuur is ook geen pullups kunnen doen, 1 setje geprobeerd en ging eigenlijk niet.
Hopelijk morgen wat beter, dan kan ik morgen gewoon mijn pullups extra doen.
Oh en deze ochtend wel een bodyweight PR, 108.5
Met dank aan mijn vriendin die nu weer pindakoekjes heeft gebakken
#Squat
60 x 5
100 x 5
140 x 4
160 x 3
180 x 3
#Benchpress
60 x 8
80 x 6
100 x 6