- Waardering
- 5.277
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 18%
Thanks! de dumbell press liep altijd erg achter op gewone bench waardoor ik hem eigenlijk nooit deedmet 2x34 kg DBnetjes!
die press achter de nek ..... ik weet niet of dat een goed plan is.....
En die bradford presses zijn ook alleen voor de challenge, verder zie ik het niet als een heel nuttige oefening voor mij. Verder zijn ze ook pijnloos dus dan zie ik er geen problemen mee

netjes!
Vond het erg jammer dat ik ze gisteren moest overslaan, en had niet echt spierpijn in mijn rug, dus dan vandaag deadlifts. Had alleen mijn straps niet bij me, dus gewoon zware normale setjes werden het niet. Had nu ook al last van mijn grip bij de laatste 2 setjes, wel iets waar ik aan mag gaan werken. Vond het pullen bij deadlift en het pushen bij leg press achter elkaar trouwens erg fijn aanvoelen, misschien is het wel een idee om deadlifts op legday te houden?
)
Dan draai ik hem om in mijn gallerij, bij youtube editten staat ie dan nog recht op, en wanneer hij is ge-upload staat hij weer ondersteboven.... Om knettergek van te worden. OHP misschien een rechtere rug proberen te houden. Lateral raises voor het eerst zwaarder dan 8kg gepakt,ik had door dat ik hem maar paused deed om het wat lastiger te maken, dus ik denk dan kan ik hem wel verhogen.
)
)