Fitness Seller

Aquaexplo's log naar dikkertjesland

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
met 2x34 kg DB :haar: netjes!
die press achter de nek ..... ik weet niet of dat een goed plan is.....
Thanks! de dumbell press liep altijd erg achter op gewone bench waardoor ik hem eigenlijk nooit deed :o
En die bradford presses zijn ook alleen voor de challenge, verder zie ik het niet als een heel nuttige oefening voor mij. Verder zijn ze ook pijnloos dus dan zie ik er geen problemen mee

4-12 pull-day:
Pull ups
BWx 6, 5, 6

Low row
4x8x52kg

Straight arm lat pulldowns
3x10x27kg

T-bar row MYO
20x35kg
5x5x35kg

Dumbell shrugs MYO
20x22kg
5x5x22kg

Face pulls
3x15x23kg

Dumbell curl
4x8x14kg

Machine preacher curl MYO
18x27kg
5x5x27kg

Er stonden vandaag deadlifts op het programma, maar ik had nog last van mijn hamstrings dus uiteindelijk maar besloten om ze toch maar niet te doen. pull-ups hebben weer vooruitgang, 2 reps extra t.o.v. de vorige keer. Aangezien deadlifts niet doorgingen liep mijn plan in de soep, dus de training voelde een beetje random, maar zo op papier ziet het er nog best redelijk uit.

5-12 legday:
Deadlift paused under knee
5x60
5x80
4x100
4x3x120kg

Leg press
12x120kg
3x12x240kg

RDL
3x10x60kg

Leg extension
3x12x70kg

Leg curl MYO
20x45kg
5x5x45kg

Leg extension MYO
20x50kg
5x5x50kg

Perfect squat calf raise
3x15x30kg

Dan maar deadlifts op legday :D Vond het erg jammer dat ik ze gisteren moest overslaan, en had niet echt spierpijn in mijn rug, dus dan vandaag deadlifts. Had alleen mijn straps niet bij me, dus gewoon zware normale setjes werden het niet. Had nu ook al last van mijn grip bij de laatste 2 setjes, wel iets waar ik aan mag gaan werken. Vond het pullen bij deadlift en het pushen bij leg press achter elkaar trouwens erg fijn aanvoelen, misschien is het wel een idee om deadlifts op legday te houden?

6-12 push-day:
Bench press
20x20
15x40
8x60
4x80
4x4x90
Om het verschil tussen set 1 en set 4 te zien (als dat lukt door het kut ondersteboven filmen van mijn tyfusmobiel:splat:)

12x60

OHP
10x20
8x30
4x6x42,5kg

Incline dumbell press
4x8x26kg

Lateral raises
3x12x10kg

Plate loaded machine press MYO
20x25kg per kant
5x5x25kg per kant

Seated dumbell shoulder press MYO
16x14kg
5x5x14kg

V grip tricep pushdown
4x8x25kg

Rope tricep pushdown MYO
20x15kg
5x5x15kg

Lekker video's maken! ben met bench press wel tevreden, alleen niet over mijn kuttelefoon die weer ondersteboven filmde:scold: Dan draai ik hem om in mijn gallerij, bij youtube editten staat ie dan nog recht op, en wanneer hij is ge-upload staat hij weer ondersteboven.... Om knettergek van te worden. OHP misschien een rechtere rug proberen te houden. Lateral raises voor het eerst zwaarder dan 8kg gepakt,ik had door dat ik hem maar paused deed om het wat lastiger te maken, dus ik denk dan kan ik hem wel verhogen.

Heel nette presses hoor!
In

Met een paar keer mijn OHP kijken ben ik nu zelf op de volgende punten gekomen om die te verbeteren:
  • Glutes/core beter aanspannen
  • Alleen hoofd naar achter ipv naar achter leunen
  • Ellebogen iets verder naar voren
  • Onder aan de rep de barbell op het sleutelbeen leggen ipv bij mijn kin alweer omhoog te duwen
Iemand nog andere tips?

Uit ervaring (mijn houding was/is ook slecht) weet ik dat 1 heeel belangrijk is, en als je de bar duimloos pakt gaat 3 vanzelf al beter (je wilt niet dat de bar zonder je duimen naar voren rolt :roflol: )

Uit ervaring (mijn houding was/is ook slecht) weet ik dat 1 heeel belangrijk is, en als je de bar duimloos pakt gaat 3 vanzelf al beter (je wilt niet dat de bar zonder je duimen naar voren rolt :roflol: )
Thanks! Ik pak hem soms wel duimloos, maar ik deed OHP vroeger zo goed als niet dus mijn grip is nog een beetje om en om, kijken wat ik fijner vind.

6-12 cardio:
45 min. crosstrainer niveau 4 (huh wat anders dan normaal???)

Had al een tijdje geen cardio meer gedaan, maar vanavond opeens weer een soort van zin. Dus ik dat ding op, muziekje aanzetten, beetje nadenken. Kijk ik op die machine, is er opeens al een half uur voorbij:o Ik was naar mijn idee nog niet klaar, had wel gezweet maar niet moe en mijn hartslag was volgens dat ding ook nog in de lage 140. Dus maar een kwartiertje extra gedaan:) Wel oppassen dus, dadelijk wordt ik fit of gezond ofzo:(

8-12 pull-day:
Yates row
12x20
10x40
8x60
4x6x75

Pull-ups
BWx 6, 6, 6

Low row
3x12x45kg

Lat pulldown
3x12x45kg

Dumbell shrugs
3x12x30kg

Face pulls
3x15x23kg

Barbell curl
3x8x30kg

Concentration curl
3x12x8kg

Ez bar curl MYO
20x20kg
5x5x20kg

Vanochtend mijn adidas powerlift 4's binnen gekregen :D Ze zitten erg lekker, passen precies. Morgen uitproberen met squatten. Training ging wel lekker, niets speciaals.

Hou je hoofd in lijn met je rug, is beter. :)

En show dem ur booty boyy!!

Hou je hoofd in lijn met je rug, is beter. :)

En show dem ur booty boyy!!
Thanks voor de tip! Was er zelf heel erg op aan het letten dat ik dezelfde positie houdt, maar denk dat dat geen probleem is nu ik de video's zie.

:peachy::peachy:

Benieuwd hoe de schoenen je gaan bevallen!

Benieuwd hoe de schoenen je gaan bevallen!
Ja ik ook! toen ik ze vandaag droeg voelden ze niet heel anders dan hoe ik normaal loop, maar met werk loop ik op zweedse klompen dus ik loop wel vaker met een hak. Ik vraag me af in hoeverre het mijn squat gaat helpen aangezien ik niet veel moeite heb met diepte, maar ik werd het gewoon vooral zat om steeds op sokken rond te lopen.

Zijn er trouwens mensen die ervaring hebben met deadliften in PL schoenen? Met oly lifts worden ze ook gebruikt maar ik vraag me af of het positief werkt als je alleen het deadlift-gedeelte ermee doet.

Persoonlijk "val" ik met dl naar voren op oly shoes. Voelt niet fijn/stabiel.

Ikzelf vind het fijner om te deadliften op sokken. Gewoon ervaren denk ik.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven