- Waardering
- 5.277
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 18%
8-12 cardio:
30 minuten crosstrainer niveau 5
jaja weer wat anders. Vond de 45 minuten van vorige keer wel fijn, alleen een beetje lang. Dus nu een standje hoger gezet. totale kcalorieën verbruik was volgens dat ding zo'n 15% hoger, terwijl ik nu zo'n 9.5kmh liep ipv 10.5kmh. Zweette wel weer een stuk meer, maar niet vervelend. Hartslag en ademhaling waren ook nog gewoon goed op het eind.
30 minuten crosstrainer niveau 5
jaja weer wat anders. Vond de 45 minuten van vorige keer wel fijn, alleen een beetje lang. Dus nu een standje hoger gezet. totale kcalorieën verbruik was volgens dat ding zo'n 15% hoger, terwijl ik nu zo'n 9.5kmh liep ipv 10.5kmh. Zweette wel weer een stuk meer, maar niet vervelend. Hartslag en ademhaling waren ook nog gewoon goed op het eind.

Ik had witte all-stars gekocht om op te gaan deadliften, ben ik er een keer mee uit gegaan, heel die dingen smerig
Ik ga het wel proberen met deadliften, want ik had op het begin wel een dat ik ver achterover leunde waardoor ik bijna viel. Ik heb wel eens de tip gekregen om meer achterover te leunen bij de start van mijn lift, dus misschien helpt dit wel.

Glute bridges zijn ook een mogelijkheid, met gewicht?