MuscleMeat

Aquaexplo's log naar dikkertjesland

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
8-12 cardio:
30 minuten crosstrainer niveau 5

jaja weer wat anders. Vond de 45 minuten van vorige keer wel fijn, alleen een beetje lang. Dus nu een standje hoger gezet. totale kcalorieën verbruik was volgens dat ding zo'n 15% hoger, terwijl ik nu zo'n 9.5kmh liep ipv 10.5kmh. Zweette wel weer een stuk meer, maar niet vervelend. Hartslag en ademhaling waren ook nog gewoon goed op het eind.

cardio ga ik niet over praten.

maar over je pl schoenen misschien wel, je gaat het sowieso super vinden om echt stevig op de grond te staan, is voor mij het beste en misschien enige voordeel.
en deadliften zou ik er ook niet mee doen, ik probeer te deadliften op vans, als ik ze niet vergeten ben

cardio ga ik niet over praten.

maar over je pl schoenen misschien wel, je gaat het sowieso super vinden om echt stevig op de grond te staan, is voor mij het beste en misschien enige voordeel.
en deadliften zou ik er ook niet mee doen, ik probeer te deadliften op vans, als ik ze niet vergeten ben
je brengt nu wel mijn verwachtingen voor morgen omhoog he :rolleyes: Ik had witte all-stars gekocht om op te gaan deadliften, ben ik er een keer mee uit gegaan, heel die dingen smerig:roflol: Ik ga het wel proberen met deadliften, want ik had op het begin wel een dat ik ver achterover leunde waardoor ik bijna viel. Ik heb wel eens de tip gekregen om meer achterover te leunen bij de start van mijn lift, dus misschien helpt dit wel.

9-12 legday:
Squats
8x20
5x40
5x60
5x80
2x100
4x4x110

Leg press
3x12x140kg

Lying leg curl
3x12x41kg

Leg extension
3x12x66kg

Standing smith calf raises
3x12x60kg

Standing smith calf raises MYO
15x40kg
5x5x40kg

Squats gingen wel lekker, voor een 4x4 is 110kg wel een goed gewicht voor mij. Wel een nare herinnering aan hoe slecht meerdere zware setjes squats bij mij in gaan :roflol: Ik kan makkelijker 1 setje all-out gaan dan een paar zware achter elkaar. Schoenen zijn erg nice! Had soms het idee dat het wat lastiger ging dan zonder, maar dat ik denk ik vooral omdat de diepte hiermee bepalen nog wat lastiger is.

Told you!

Je squats zien er mooi uit.. en je schoenen ook:engel:

Heeft iemand trouwens misschien een goed uitleg filmpje over hip thrusts? Ik wil ze misschien toevoegen aangezien ik meer compounds op legdays wil en ik te slechte coordinatie heb voor lunges :o

Heeft iemand trouwens misschien een goed uitleg filmpje over hip thrusts? Ik wil ze misschien toevoegen aangezien ik meer compounds op legdays wil en ik te slechte coordinatie heb voor lunges :o
Hebben ze niet zo'n #fitgirl bankje of zo'n bootybuilder machine?
Vind hip thrust altijd ruk doe dan liever glute bridge.

Hebben ze niet zo'n #fitgirl bankje of zo'n bootybuilder machine?
Vind hip thrust altijd ruk doe dan liever glute bridge.
nee helaas niet :( Glute bridges zijn ook een mogelijkheid, met gewicht?

Edit: heb ze nog nooit met gewicht uitgevoerd zien worden, daarom :roflol: Met wat ik nu zie lijkt het me niet heel comfortabel met een barbell voor je armen, maar dat is misschien schijn?

nee helaas niet :( Glute bridges zijn ook een mogelijkheid, met gewicht?

Edit: heb ze nog nooit met gewicht uitgevoerd zien worden, daarom :roflol: Met wat ik nu zie lijkt het me niet heel comfortabel met een barbell voor je armen, maar dat is misschien schijn?
Bb voor armen? ?
Je ligt op de grond bb over je heen rollen en omhoog duwen.

:peachy: gains!!!!

10-12 cardio:
30 minuten crosstrainer niveau 5

Geen krachttraining vandaag aangezien ik nog last heb in mijn schouders van de vaccinaties van gisteren en heb het druk met school, dus maar even alleen cardio gedaan. Merkte dat ik nu rond de 9.8-10 kmh zat ipv de 9.2-9.5 kmh van gisteren. Even kijken of dat nog verder omhooggaat en als ik weer rond de 10.5 kmh zit ga ik steeds 5 minuten langer tot de 45 minuten, waarna ik een niveau hoger ga en weer terugga naar sessies van 30 minuten.

Even een snelle update van mij aangezien ik er nu nog ben. Heel veel te doen nog voor school ( zo'n 18000-20000 woorden) voor aanstaande maandag dus even een temp ban aangevraagd om te kunnen concentreren... Trainingen (als die er zijn) worden later gelogd

Even een snelle update van mij aangezien ik er nu nog ben. Heel veel te doen nog voor school ( zo'n 18000-20000 woorden) voor aanstaande maandag dus even een temp ban aangevraagd om te kunnen concentreren... Trainingen (als die er zijn) worden later gelogd
Kssst.... weg jij! :D

Welkom terug.

Verstandig. Hoe is t gegaan?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven