- Waardering
- 8.812
misschien meer een Mother-atorEen moderator met een beetje verantwoordelijkheidsgevoel naar de jonge sporter, heel goed![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
misschien meer een Mother-atorEen moderator met een beetje verantwoordelijkheidsgevoel naar de jonge sporter, heel goed![]()

Nee even zonder gekheid; ik heb tijdens mijn studietijd echt ellendig veel op dit forum gezeten. het is goed voor je kennis en vermaak, maar voor je studie heb je er geen fluit aan. Dus neem dit advies van deze oude vrouw ter harte en maak je essay netjes af en studeer voor je tentamens, daar heb je echt veel meer aan.Ik wilde het woord "moeder gevoel" niet noemen...Maar idd, dat...![]()

Heb trouwens al bijna 1000 woorden en het moeilijke gedeelte ben ik bijna over de helft. De rest is dan nog een beetje conclusies trekken en voorbeelden noemen waarbij de sources minder belangrijk zijnleuk dat je meekijkt! Komt goed hoor, school gaat nog voor. Maar dat zorgt er nu wel voor dat ik 3 dagen achter elkaar niet train

ik vind het zelf ook een stuk interessanter, maar we hadden zo goed als geen uitleg over big data gekregen, en ik doe ook geen technische studie. En dan zit je sommige artikelen echt te ontcijferenIk vond academisch schrijven en wetenschappelijke bronnen quoten echt veel interessanter dan al die middelbare school verslagen lol. Vond die altijd zo kinderachtig![]()

Kut, alle gains weer pleitte ....leuk dat je meekijkt! Komt goed hoor, school gaat nog voor. Maar dat zorgt er nu wel voor dat ik 3 dagen achter elkaar niet train![]()
Heb na de set 2 minuten op de grond liggen uithijgen tot ik me weer een beetje normaal voelde, maar wel de rest van de training lopen trillen als een gek. Zit er aan te denken om 4x4 te doen en dan te verhogen als mijn laatste set als een RPE 8 voelt (een echte, niet zoals ik met net voelde na 5 reps), en dan beginnen met 90kg op bench en 110kg op squat. Of kan ik beter ook andere rep ranges per keer doen op de Big 3 voor kracht?
(zo erg is het bij jou trouwens niet hoor
)een andere manier om sterker te worden, dus zoals een 5x5 ofzo. Eigenlijk een programma maar dan voor maar 1 oefening
Ik deed afgelopen maanden 4 weken 4x5, 4 weken 4x4, 4 weken 3x3, 4 weken 1x1.een andere manier om sterker te worden, dus zoals een 5x5 ofzo. Eigenlijk een programma maar dan voor maar 1 oefening
jaa daarom, ff een goed programma vinden voor squat, bench, deadlift. A2G FTW7X 125Kg is ook niet niks. Zou ze absoluut opsplitsen in meerdere sets van een RPE8 zoals je zelf al aangeeft. Die 2X 100Kg waren trouwens super mooie squats, lekker mega diep, love it
Qua leg press, daar vind ik de ROM niet echt super, ik zak zelf een flink stuk dieper op de leg press, met bovenbenen tegen de buik zeg maar. Zie ze bij ons in de gym ook wel eens op dat ding. Zowat alle 20Kg schijven van de hele gym moeten er aan om vervolgens het spul 10CM heen en weer te bewegen, best lachwekkend om te zien(zo erg is het bij jou trouwens niet hoor
)
En verder? Lekker bezig geweest pik![]()

En dan met welke gewichten? Of is het een bepaald programma wat je volgt? Klinkt wel nice namelijkIk deed afgelopen maanden 4 weken 4x5, 4 weken 4x4, 4 weken 3x3, 4 weken 1x1.
Nog altijd bezig met de 1x1 en content over de resultaten
Maar ik ga begin februari eerst een maand op vakantie om daarna een semester in Peru te studeren, dus ik ga dan eerst wss een maand niet/zeer weinig sporten om moet dan in Peru nog een gym vinden. Maar aangezien ik daar 4 maanden ben klinkt dat van jou wel heel interessant!Het is een schema dat 'k volg.En dan met welke gewichten? Of is het een bepaald programma wat je volgt? Klinkt wel nice namelijkMaar ik ga begin februari eerst een maand op vakantie om daarna een semester in Peru te studeren, dus ik ga dan eerst wss een maand niet/zeer weinig sporten om moet dan in Peru nog een gym vinden. Maar aangezien ik daar 4 maanden ben klinkt dat van jou wel heel interessant!
met 2x34 kg DB
netjes!