MuscleMeat

Aquaexplo's log naar dikkertjesland

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ik wilde het woord "moeder gevoel" niet noemen...Maar idd, dat... :roflol:
Nee even zonder gekheid; ik heb tijdens mijn studietijd echt ellendig veel op dit forum gezeten. het is goed voor je kennis en vermaak, maar voor je studie heb je er geen fluit aan. Dus neem dit advies van deze oude vrouw ter harte en maak je essay netjes af en studeer voor je tentamens, daar heb je echt veel meer aan.

• Topic Starter Topic Starter
weet ik wel, ik zorg er ook wel voor dat het uiteindelijk goed komt hoor, maar dankje mama @LM :heart:
Ik eet nu ff wat en neem wat pauze, want als ik doorga zonder pauze drink ik altijd veel meer cafeine dan ik normaal doe, en dat gaat niet altijd even lekker:roflol: Heb trouwens al bijna 1000 woorden en het moeilijke gedeelte ben ik bijna over de helft. De rest is dan nog een beetje conclusies trekken en voorbeelden noemen waarbij de sources minder belangrijk zijn

In!
Wel aan je verslagen blijven werken he? :D

Ik vond academisch schrijven en wetenschappelijke bronnen quoten echt veel interessanter dan al die middelbare school verslagen lol. Vond die altijd zo kinderachtig :roflol:

In!
Wel aan je verslagen blijven werken he? :D
leuk dat je meekijkt! Komt goed hoor, school gaat nog voor. Maar dat zorgt er nu wel voor dat ik 3 dagen achter elkaar niet train:(
Ik vond academisch schrijven en wetenschappelijke bronnen quoten echt veel interessanter dan al die middelbare school verslagen lol. Vond die altijd zo kinderachtig :roflol:
ik vind het zelf ook een stuk interessanter, maar we hadden zo goed als geen uitleg over big data gekregen, en ik doe ook geen technische studie. En dan zit je sommige artikelen echt te ontcijferen :o

2-12 Legday: (met veel filmpjes)
Squats
8x20
5x40
5x60
4x80
2x100

7x125 Andere methode

8x80

Leg press
3x12x160kg
Bij deze filmde hij weer ondersteboven... Voordeel is wel dat ik nu naar mijn idee beter kan zien hoe ver mijn knieën buigen:)

Lying leg curl
3x12x45kg

Leg extension
3x12x66kg

Standing smith calf raise MYO
20x50kg
5x5x50kg

Seated smith calf raise MYO
20x40kg
5x5x40kg

Squats moet ik ook een andere methode vinden, want deze set was echt killing:roflol: Heb na de set 2 minuten op de grond liggen uithijgen tot ik me weer een beetje normaal voelde, maar wel de rest van de training lopen trillen als een gek. Zit er aan te denken om 4x4 te doen en dan te verhogen als mijn laatste set als een RPE 8 voelt (een echte, niet zoals ik met net voelde na 5 reps), en dan beginnen met 90kg op bench en 110kg op squat. Of kan ik beter ook andere rep ranges per keer doen op de Big 3 voor kracht?

Wat bedoel je met andere methode?

7X 125Kg is ook niet niks. Zou ze absoluut opsplitsen in meerdere sets van een RPE8 zoals je zelf al aangeeft. Die 2X 100Kg waren trouwens super mooie squats, lekker mega diep, love it:heart:

Qua leg press, daar vind ik de ROM niet echt super, ik zak zelf een flink stuk dieper op de leg press, met bovenbenen tegen de buik zeg maar. Zie ze bij ons in de gym ook wel eens op dat ding. Zowat alle 20Kg schijven van de hele gym moeten er aan om vervolgens het spul 10CM heen en weer te bewegen, best lachwekkend om te zien :roflol: (zo erg is het bij jou trouwens niet hoor :p)

En verder? Lekker bezig geweest pik :thumbs:

een andere manier om sterker te worden, dus zoals een 5x5 ofzo. Eigenlijk een programma maar dan voor maar 1 oefening
Ik deed afgelopen maanden 4 weken 4x5, 4 weken 4x4, 4 weken 3x3, 4 weken 1x1.
Nog altijd bezig met de 1x1 en content over de resultaten

7X 125Kg is ook niet niks. Zou ze absoluut opsplitsen in meerdere sets van een RPE8 zoals je zelf al aangeeft. Die 2X 100Kg waren trouwens super mooie squats, lekker mega diep, love it:heart:

Qua leg press, daar vind ik de ROM niet echt super, ik zak zelf een flink stuk dieper op de leg press, met bovenbenen tegen de buik zeg maar. Zie ze bij ons in de gym ook wel eens op dat ding. Zowat alle 20Kg schijven van de hele gym moeten er aan om vervolgens het spul 10CM heen en weer te bewegen, best lachwekkend om te zien :roflol: (zo erg is het bij jou trouwens niet hoor :p)

En verder? Lekker bezig geweest pik :thumbs:
jaa daarom, ff een goed programma vinden voor squat, bench, deadlift. A2G FTW :D

Met die leg press ben ik met je eens. Maar ik doe altijd zo groot mogelijk mijn buik uitzetten om stabiel te blijven, en dan kwam hij er nu soms al tegenaan. En als ik dieper ga, heb ik dat mijn rug gaat bollen en dat wil ik ook niet. Misschien eens aan mijn mobiliteit werken:rolleyes:

Ik deed afgelopen maanden 4 weken 4x5, 4 weken 4x4, 4 weken 3x3, 4 weken 1x1.
Nog altijd bezig met de 1x1 en content over de resultaten
En dan met welke gewichten? Of is het een bepaald programma wat je volgt? Klinkt wel nice namelijk:D Maar ik ga begin februari eerst een maand op vakantie om daarna een semester in Peru te studeren, dus ik ga dan eerst wss een maand niet/zeer weinig sporten om moet dan in Peru nog een gym vinden. Maar aangezien ik daar 4 maanden ben klinkt dat van jou wel heel interessant!

En dan met welke gewichten? Of is het een bepaald programma wat je volgt? Klinkt wel nice namelijk:D Maar ik ga begin februari eerst een maand op vakantie om daarna een semester in Peru te studeren, dus ik ga dan eerst wss een maand niet/zeer weinig sporten om moet dan in Peru nog een gym vinden. Maar aangezien ik daar 4 maanden ben klinkt dat van jou wel heel interessant!
Het is een schema dat 'k volg.
Ik weet de percentages niet precies want het is 'n vrij raar schema.
Het zal tussen de 75-90% van 1RM liggen en bij 1x1 maar enkele kilos van 1RM

3-12 push-day:
Bradford press (challenge)
5x20
3x30
3x40
1x40
2,5x50kg

OHP
4x4x40kg

Dumbell press
8x26kg
4x6x34kg

Incline bench
3x8x50kg

Machine flyes MYO
20x52kg
5x5x52kg

Seated OHP MYO
15x25kg
5x5x25kg

Lateral raises MYO
20x6kg
5x5x6kg

Tricep pushdown
12x36kg
4x8x45kg

Plate loaded shoulder press
3x10x14,5kg per kant

Bradford press is best leuk om te doen zo als challenge. Ben erg blij met dumbell presses, lijk steeds meer mn groove te vinden daar. als ik gewoon genoeg rust neem is 6x hooguit RPE8. Laatste oefening is omdat ik toch nog ff moest wachten.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven