- Waardering
- 5.277
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 18%
Geen probleem man! DBB fam support toch
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geen probleem man! DBB fam support toch

denk het ook

Ja.
Na 2 setjes benchen kreeg ik er wel wat last van, dus dan doe ik ze gewoon om aangezien ik ze toch al heb. Ik gebruik wrist wraps zo min mogelijk om mijn polsen aan te sterken, maar ik wil niet dat het mijn compounds in de weg staat. Dus bij OHP had ik ze ook niet aan met opwarmen tot die 40kg niet helemaal lekker voelde, ook al was de bar recht boven mijn pols. Dus dan gebruik ik ze ook bij de working sets maar eigenlijk alleen bij bench press en ohp. incline presses of dumbell presses doe ik ze nooit gebruiken
weet je het zeker?Dus bij OHP had ik ze ook niet aan met opwarmen tot die 40kg niet helemaal lekker voelde, ook al was de bar recht boven mijn pols.
hij lag op de muis van mijn hand met een suicide grip. Als ik OHP doe met een suicide grip vind ik wrist wraps sws wel fijn
Benen dagen scheiden is alleen maar goed, en DL is zowel rug als benen natuurlijk. Alleen alle push (en alle pull) bij elkaar op een dag vind ik nooit zo lekker omdat je toch een hoop dezelfe spiergroepen vermoeit, de vraag is dan hoe zwaar je nog kan gaan bij de latere oefeningen. Maar hele volksstammen doen het wel zo hoor, dus ieder zijn voorkeur.....
Een PPL split doe ik sws, aangezien ik dat erg fijn vind. Met wat ik nu doe heb ik dat ik deadlift en de dag erna benen train, dus dacht als ik het zo invul dan komt het wat beter uit.Benen dagen scheiden is alleen maar goed, en DL is zowel rug als benen natuurlijk. Alleen alle push (en alle pull) bij elkaar op een dag vind ik nooit zo lekker omdat je toch een hoop dezelfe spiergroepen vermoeit, de vraag is dan hoe zwaar je nog kan gaan bij de latere oefeningen. Maar hele volksstammen doen het wel zo hoor, dus ieder zijn voorkeur.....
zou kunnen. kan ook aan de hoek van de camera liggen.Als ik naar de filmpjes van mijn OHP kijk ziet het er idd wel uit alsof hij iets te ver naar achter lag. Apart, want als ik aan het begin van een set naar mijn grip keek zag het er gewoon recht uit...
Moet je de bus halen?
Nee dat niet, maar als ik langer voorovergebogen sta met rows krijg ik vaak last van mijn onderrug. Dus doe ik liever deze wat lagere reps en meer kracht-gefocused en dan andere oefeningen wat langzamer uitvoeren. Is vooral een core probleem, dus toch wat vaker abs trainen denk ik