Fitness Seller

Aquaexplo's log naar dikkertjesland

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
17-12 push-day:
Bench press
20x20
15x40
10x60
5x80
4x4x90
15x60

OHP
12x20
10x30
6x40
4x5x45kg

Dumbell incline press
3x8x26kg

Cable flyes MYO
18x10kg
5x5x10kg

Lateral raises
3x12x10kg

Seated OHP
3x12x30kg

Dumbell tricep extension
6x22kg
3x8x22kg

Tricep pushdown MYO
20x15kg
5x5x15kg

Benchjes voelden zwaarder aan als normaal, maar dat is denk ik vooral omdat ik bijna 1,5 week niet heb gebenched dus gewoon weer ff wennen. OHP ging wel lekker, form is een stuk beter naar mijn idee. 45kg was misschien een beetje te veel van het goede, maar het ging best lekker dus dacht fack it.
IMG_0055.JPG

Ik zit er trouwens misschien aan te denken om mijn schema om te gooien. Nog steeds PPL maar dan:
Leg-day met squats
Push-day met bench
Pull-day met deadlift
Push-day
Leg-day
Pull-day

lijkt me misschien wat beter dat ik dan steeds minimaal 1 dag tussen benen en deadlifts heb zitten. Meningen hierover?

Hedde gij gin last van oe polse, jungske?

Na 2 setjes benchen kreeg ik er wel wat last van, dus dan doe ik ze gewoon om aangezien ik ze toch al heb. Ik gebruik wrist wraps zo min mogelijk om mijn polsen aan te sterken, maar ik wil niet dat het mijn compounds in de weg staat. Dus bij OHP had ik ze ook niet aan met opwarmen tot die 40kg niet helemaal lekker voelde, ook al was de bar recht boven mijn pols. Dus dan gebruik ik ze ook bij de working sets maar eigenlijk alleen bij bench press en ohp. incline presses of dumbell presses doe ik ze nooit gebruiken

Als ik naar de filmpjes van mijn OHP kijk ziet het er idd wel uit alsof hij iets te ver naar achter lag. Apart, want als ik aan het begin van een set naar mijn grip keek zag het er gewoon recht uit...

Benen dagen scheiden is alleen maar goed, en DL is zowel rug als benen natuurlijk. Alleen alle push (en alle pull) bij elkaar op een dag vind ik nooit zo lekker omdat je toch een hoop dezelfe spiergroepen vermoeit, de vraag is dan hoe zwaar je nog kan gaan bij de latere oefeningen. Maar hele volksstammen doen het wel zo hoor, dus ieder zijn voorkeur.....

Benen dagen scheiden is alleen maar goed, en DL is zowel rug als benen natuurlijk. Alleen alle push (en alle pull) bij elkaar op een dag vind ik nooit zo lekker omdat je toch een hoop dezelfe spiergroepen vermoeit, de vraag is dan hoe zwaar je nog kan gaan bij de latere oefeningen. Maar hele volksstammen doen het wel zo hoor, dus ieder zijn voorkeur.....
Een PPL split doe ik sws, aangezien ik dat erg fijn vind. Met wat ik nu doe heb ik dat ik deadlift en de dag erna benen train, dus dacht als ik het zo invul dan komt het wat beter uit.

Als ik naar de filmpjes van mijn OHP kijk ziet het er idd wel uit alsof hij iets te ver naar achter lag. Apart, want als ik aan het begin van een set naar mijn grip keek zag het er gewoon recht uit...
zou kunnen. kan ook aan de hoek van de camera liggen.
Wilde alleen zeggen: als je last hebt van je polsen kan het daaraan liggen.

18-12 pull-day:
BOR
12x20
10x40
8x60
4x6x80

Pull-ups
3x6xBW

One arm dumbell row
4x8x34kg

Matrix plate loaded lat pulldown
8x30kg per kant
8x40kg per kant
4x8x50kg per kant

Dumbell shrugs MYO
20x22kg
5x5x22kg

Face pull
3x15x23kg

Dumbell hammer curl
3x8x16kg

Dumbell preacher curl
3x12x10kg

Ez bar curl MYO
20x15kg
5x5x15kg

Weer eens normale BOR gedaan ipv de underhand versie. Voelde erg lekker maar als ik terugkijk gebruik ik wel wat momentum. Minder dan dat ik de meeste zie doen however, maar wel iets waar ik op wil letten. Vind mijn pull-ups er wel netjes uit zien. shrugs heb ik met straps gedaan en dan gewoon hurken en op de grond leggen tussen de sets in, voelde erg lekker op deze manier. Hammer curls zijn het niet echt voor mij, aangezien mijn grip vaak het lastigste is...

18-12 cardio:
35 min crosstrainer niveau 5

Vanmiddag gesport, vanavond weer eens mijn hardloopbroekje aangetrokken en op de crosstrainer gestapt. Tijdje geleden alweer, maar ging nog ongeveer even goed als vorige keer.

Nee dat niet, maar als ik langer voorovergebogen sta met rows krijg ik vaak last van mijn onderrug. Dus doe ik liever deze wat lagere reps en meer kracht-gefocused en dan andere oefeningen wat langzamer uitvoeren. Is vooral een core probleem, dus toch wat vaker abs trainen denk ik :o

Auch.. Ik zie hem ook bij de Benchpress.
Op 8 seconden heb je hem 0.5 seconden eraf, en de stang nog bovenin. En zie je je polsen minstens 20 graden naar achter kantelen. En dan ga je naar onder met de stang.

Edit: 20 graden is overdreven. Lichtjes kantelen** :p

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven