Fitness Seller

Aquaexplo's log naar dikkertjesland

Bezoekers in dit topic

Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
De kop is er weer van af :)
MYO shoulder presses viel op het begin erg tegen, aangezien ik redelijk makkelijk op de 20 reps uit kwam, maar bij de 3e set sloeg dat om en begon het wel lekker te branden.
Ik vind die myo sets ook heerlijk (op zijn tijd)
 
3-1 pullday:
BOR
17x20
12x40
10x60
4x6x80
10x60

Pull-ups
3x5

Low row
3x12x52kg

Unilateral plate loaded pulldown
3x12x30kg

Face pull
3x15x23kg

Ez bar curl
3x12x25kg

Drag curl
3x12x15kg

Dumbell preacher curl
3x10x10kg

Deze training ging best lekker. BOR had ik een andere positie dan normaal door mijn enkels, maar bij een video zag ik niet per se een slechte form. Deze pull-ups was ik wel echt blij mee. Iets minder dan normaal maar elke rep echt goed op mijn vorm gelet en langzamer dan normaal. Mijn enkels voelen al een stuk beter, ik kan weer gewoon doorlopen en op 1 been staan zonder pijn. Morgen een kast naar beneden tillen en daarna werken, dus zondag misschien benen trainen, wel nog even rustig aan doen.
 
5-1 legday:
Squats
15x20
10x40
8x60
6x80
4x4x100

Leg extension
3x12x70kg

Leg press calf raises
3x15x70kg

Leg curl
3x12x55kg

Perfect squat calf raise
3x12x30kg

En we hebben er eindelijk weer een legday opzitten! best wel content met deze training. Niet al te best voor wat ik gewend ben maar om alle pijntjes/klachten heen kunnen werken en toch nog een degelijke training neer kunnen zetten. De basic-fit is 24/7 open, maar als er dan geen begeleiders zijn wordt iedereen daar opeens een stelletje debielen ofzo... Mensen die barbell rows aan het einde van hun set gewoon op de grond flikkeren om weg te lopen, werd er uiteindelijk gewoon chagrijnig van.
 
De basic-fit is 24/7 open, maar als er dan geen begeleiders zijn wordt iedereen daar opeens een stelletje debielen ofzo... Mensen die barbell rows aan het einde van hun set gewoon op de grond flikkeren om weg te lopen, werd er uiteindelijk gewoon chagrijnig van.
Moet ik even langskomen? :devil:
 
Graag!! zou gezellig zijn en denk ik ook flink vermakelijk :roflol:
Weet niet of ze me kunnen verstaan met m’n Brabantse G en zonder rollende rrrrrrr.
 
Weet niet of ze me kunnen verstaan met m’n Brabantse G en zonder rollende rrrrrrr.
Ik zou me eerder zorgen maken of ze je kunnen verstaan zonder buitenlands accent tbh :o Gelukkig ga ik normaal niet naar een 24/7 gym, maar naar een normalere in het dorp. Vanaf eind deze week ga ik ook verhuizen, dan woon ik er 5 min lopen vanaf:D Dat scheelt me letterlijk zo'n 5 uur in de week:roflol:
 
  • Haha
Waarderingen: LM
6-1 bench-day:
3sec paused bench press
20x20
15x40
10x60
3x5x80kg

OHP
12x20
10x30
3x6x40kg

Incline dumbell bench
8x24kg
8x28kg
8x30kg
5x30kg

Machine flye
3x12x59kg

Dumbell shoulder press
3x12x18kg

Matrix supine press MYO
15x22,5kg
5x5x22,5kg

Lateral raises
3x12x10kg

Seated OHP MYO
16x25kg
5x5x25kg

Rope tricep pushdown
3x12x32kg

Lying dumbell tricep kickback
3x15x8kg

Voor het eerst een keer paused bench gedaan. Voelde wel lekker, beetje apart maar denk dat het mij wel kan helpen aangezien ik onderin mijn bench altijd faal als ik dat doe. Tussen mijn sets in kwam er nog een new years resolutioner aan me vragen waarom ik een arch had, maar aan hem uitgelegd waarom en dat het beter is dat hij het vraagt als hij iets niet weet. 3 seconden pause was de bedoeling, maar als ik terugkijk is het eerder 2 seconden, al helemaal de laatste 2 reps.
 
Zelf zou ik je tricep pushdown iets langzamer doen en eventueel paused hold waarbij je je pinken draait naar buiten, ik voel 'm dan wat beter.
 
Zelf zou ik je tricep pushdown iets langzamer doen en eventueel paused hold waarbij je je pinken draait naar buiten, ik voel 'm dan wat beter.
klopt, was ook mijn idee na het terugkijken. Doe deze zo goed als nooit dus het was een beetje gewicht inschatten. pinken naar buiten draaien is een goede cue, thanks!
 
je weet dat 3 seconden pauze is als "een-en-twintig-twee-en-twintig-drie-en-twintig en omhoog" toch? :D

Ik was ook al aan het tellen, waren wel heeeeele snelle seconden :roflol:
 
7-1 deadlift day:
Deadlift
5x60
5x80
5x100
4x4x120

Pull-ups
3x6

Plate loaded row
3x8x45kg per kant

Straight arm pulldown MYO
20x17,5kg
5x5x17,5kg

Face pulls
3x12x22,5kg

Dumbell curl
4x8x14kg

Ez bar preacher curl
3x12x17,5kg

Lekkere training wel. Deadlift iets lichter gepakt omdat ik mijn hamstrings nog voelde. Ik ga er van uit dat dit was door een tijdje geen benen meer trainen en dat dit de volgende keer niet zo is. Heb alleen nog wat last van mijn polsen bij biceps trainen dus dat is ook weer bijna voorbij, en enkels is alleen als ik een rare stap zet (wat ik nog wel vaak doe :o)
 
8-1 push-day
Decline bench press
15x20kg
10x40kg
10x60kg
4x8x70kg

Bradford press
8x20kg
6x30kg
3x5x30kg

Dumbell bench press
12x22kg
4x8x28kg

Incline cable flyes
3x12x9kg

Arnold press
3x10x16kg

Seated lateral raises
3x12x10kg

Tricep pushdown
3x15x41kg

JM press
4x8x25kg

Leg raises
3x15

Was weer een lekkere training :D Decline bench en bradford press doe ik normaal niet, maar wat afwisseling is altijd leuk. Na de opmerking van Robin ben ik eerlijk tegen mezelf geweest en doe ik veel oefeningen toch te snel, dus daar deze training iets meer op gelet. Mijn fysiek lijkt er ook op vooruit te gaan, blijf rond hetzelfde gewicht hangen maar ziet er steeds beter uit dus lekker zo houden! Heb laatst mijn proteine inname drastisch verhoogd, Had eerst maar rond de 80 gram per dag:o Dus nu doe ik mijn post workout shake dubbel scoopen en eet een bak magere kwark per dag. Heb nu ook een stuk minder last van cravings en als ik ze heb veel minder de neiging om toe te geven.
 
9-1 legday:
Front squat
12x20kg
10x40kg
8x60kg
3x5x80kg

Bulgarian split squat (per kant)
8xBW
2x8x20kg
2x8x30kg

Hip thrust
10x20kg
10x40kg
10x60kg
2x10x80kg

RDL
2x8x80kg

Smith calf raise MYO
20x40kg
5x5x40kg

Super lekkere training gehad! Was sinds 8 uur sochtends op en bezig met verhuizen, dus stond pas om 9 uur savonds in de sportschool, maar was het eigenlijk spuugzat. Toen ik eenmaal begon ging het erg lekker. De oefeningen en gewichten waren best comfortabel, maar wel zwaar genoeg dat ik erna op mijn benen stond te trillen...
 
Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
Back
Naar boven