- Waardering
- 5.277
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 18%
10-1 pullday:
Yates row
18x20kg
15x40kg
12x60kg
4x6x80kg
T-bar row
12x50kg
3x8x60kg
Lat pulldown
3x10x55kg
Dumbell row
3x12x32kg
Face pull
3x15x20kg
Cable curl
4x8x25kg
Ez bar concentration curl
3x8x20kg
Weer een late training, was pas rond 10 uur in de sportschool. Gelukkig wel een lekkere training. T-bar rows gingen erg lekker zonder dat het mong*len reps werden. Cable curl met hetzelfde gewicht dat ik normaal curl viel mij erg mee. RPE was wel hoger maar dat het ging geeft aan dat het lekker gaat. Afgelopen tijd gaat het steeds beter, fysiek (naar mijn idee) maar vooral mentaal gaat het erg lekker.
Yates row
18x20kg
15x40kg
12x60kg
4x6x80kg
T-bar row
12x50kg
3x8x60kg
Lat pulldown
3x10x55kg
Dumbell row
3x12x32kg
Face pull
3x15x20kg
Cable curl
4x8x25kg
Ez bar concentration curl
3x8x20kg
Weer een late training, was pas rond 10 uur in de sportschool. Gelukkig wel een lekkere training. T-bar rows gingen erg lekker zonder dat het mong*len reps werden. Cable curl met hetzelfde gewicht dat ik normaal curl viel mij erg mee. RPE was wel hoger maar dat het ging geeft aan dat het lekker gaat. Afgelopen tijd gaat het steeds beter, fysiek (naar mijn idee) maar vooral mentaal gaat het erg lekker.

en daarbij die status noem je ripped. Buff noem ik meer: stevige poten, chest en armen, die kant gaan we toch wel op?
). Benen weet ik niet echt, op gevoel zijn ze wel iets groter maar dat zal geen 3cm schelen denk ik. Focus me nu vooral op sterker worden en er lol in hebben.
zat regelmatig op de safetybars
Houd deze dagen dan een iets lager RPE aan, wat ook wel fijn voelt. Training viel me eigenlijk goed mee, normaal heb ik nog redelijk wat grinders er tussen zitten (ook als ik van plan ben een lager RPE aan te houden) maar deze training zo goed als geen. Alleen bij de skull crushers eentje, maar dat valt te verwaarlozen. Hier onder nog een shape update, ging wat lastiger aangezien ik hier nog geen full length mirror heb, dus een deel is gemaakt vanaf een krukje
Dit is denk ik het leanst wat ik ben geweest de afgelopen 7/8 jaar, dus dat is wel erg lekker.