MuscleMeat

Aquaexplo's log naar dikkertjesland

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
20-1 deadlift day
Deadlift
5x60
5x80
3x100
2x120
1x140
1x160
1x170
1x180 PR

Sumo deadlift
3x5x140kg

Leg press
3x10x160kg

Smith calf raise
3x12x70kg

Seated calf raise
3x12x50kg

YEAH BUDDYY!!! weer een PR erbij :D Mijn belt heeft nu dus al 40kg verschil gemaakt met mijn total:hedbang: Ben erg blij dat ik hem omhoog heb gekregen, maar erna niet helemaal:o Leunde onnodig ver naar achteren, en toen werd het zwart voor mijn ogen waardoor ik hem maar gewoon heb laten flikkeren:o Wel erg blij dat dit nu gelukt is. Erna nog even sumo geprobeerd, ging best lekker maar de bar beweegt nog redelijk veel heen en weer soms. Ligt er denk ik aan dat ik het nog niet vaak gedaan heb en dus nog aan de bar path moet wennen. maar in ieder geval erg blij met weer een PR :fuckyeah:
 
lekkker pik. je bent de laatste tijd erg snel gegaan!
 
lekkker pik. je bent de laatste tijd erg snel gegaan!
Thanks! Klopt, mijn belt heeft heel erg geholpen maar mijn mindset is ook een stuk positiever en minder moeten en meer willen geworden, en dat heeft ook een stuk geholpen denk ik. Nu ging ik ervoor omdat ik het zelf wilde, niet omdat het van mezelf moest.
 
:cheer:lekkere training hoor. Goeie PR
 
toen werd het zwart voor mijn ogen waardoor ik hem maar gewoon heb laten flikkeren
zorg je er wel voor dat het op filmpje komt als je echt out gaat :D
mooie PR weer man! stukje competitie met Robin is ook lekker, maar niks scheuren graag :p
 
Sterk!!!
 
zorg je er wel voor dat het op filmpje komt als je echt out gaat :D
mooie PR weer man! stukje competitie met Robin is ook lekker, maar niks scheuren graag :p
Nee hoor komt goed, ik zal wel wat van hem overlaten;)
 
Lekkere DL.

Jammer dat je hem als complete meathead laat vallen haha.

Mja basic fit tokkies he :roflol:
 
Lekkere DL.

Jammer dat je hem als complete meathead laat vallen haha.

Mja basic fit tokkies he :roflol:
Het werd opeens zwart :roflol: ik dacht als ik omdonder kan ik dat beter doen zonder 180kg in mn handen:rolleyes:
 
21-1 push day:
Incline bench press
15x20
12x40
3x10x65kg

Dumbell bench press
3x8x30kg

Machine flye MYO
20x52kg
5x5x52kg

Dumbell shoulder press
12x16kg
4x8x22kg

Lateral raises
4x8x12kg

Plate loaded shoulder press MYO
20x10kg per kant
5x5x10kg per kant

V grip tricep pushdown
3x15x36kg

Rope overhead tricep extension
3x8x23kg

Leg raises
3x12

Lekkere training! RPE was bij incline benches iets hoger dan mijn bedoeling was, maar voelde erg lekker. Dumbell benches lijk ik ook steeds beter te doen, schud steeds minder. Lateral raises was zwaarder dan gepland, maar iemand kwam opeens stoer doen toen ik ze wilde pakken omdat hij ze nodig had voor curls, en dan ga ik niet lichter pakken natuurlijk :roflol: daarom een 4x8 ipv 3x12, maar ze gingen best lekker. Ze waren niet de netste die ik ooit gezien heb, maar het zag er niet uit als een mongool die dacht dat ie kon vliegen, dus ik ben tevreden:D
 
21-1 abs + cardio:
Sit-ups
3x20

Dumbell side bend
3x12x24kg

Rope crunch
4x8x50kg

Side to side plank
1x20

Loopband
25 minuten 6 km/h

Een echte fitboy training, maar wel lekker. Wil vaker abs trainen, maar als ik die na een gewone training wil doen ben ik er vaak al wel klaar mee. Dus als ik s’avonds cardio ga doen doe ik er voor nog wat abs. Niet te intensief allebei maar gewoon als kleine toevoeging. Ik loop in 3 minuten naar de sportschool toe dus dat is geen probleem.
 
Wil vaker abs trainen, maar als ik die na een gewone training wil doen ben ik er vaak al wel klaar mee.

Hallo.... zo zijn we niet getrouwd hé..... Beetje meer karakter jij.... :trollface:
 
Hallo.... zo zijn we niet getrouwd hé..... Beetje meer karakter jij.... :trollface:
Keurt je vriendin dat wel goed? :p
Karakter is het probleem bij mij denk ik niet hoor, aangezien deze training alleen betekend dat ik 2x per dag in de sportschool te vinden ben:o overdag trainen en dan s'avonds dit. Maar na een normale training kan ik gewoon niet meer genoeg energie geven om ook nog eens 3/4 ab oefeningen te doen
 
22-1 pull day:
BOR
12x20
12x40
10x60
3x8x80

Chin up
3x6

Dumbell row
3x12x34kg

Stright arm lat pulldown MYO
20x32kg
5x5x32kg

Face pull
3x12x27kg

Strict ez bar curl
3x12x25kg

Dumbell preacher curl
3x12x8kg

Seated hammer curl
3x25x8kg

Lekkere training weer! voor het eerst BOR met belt gedaan. Ik merk wel echt verschil met zonder belt. ROM is wel iets kleiner wat wennen is, eerste paar reps stootte ik steeds tegen de belt aan. Iets gecontroleerder uitgevoerd daarna en nergens last meer van. Strict curls vielen mij ook erg mee, niet veel verschil met normale curls, wat aangeeft dat ik toch goed op mijn vorm let altijd. Die houden we er in :D Die seated hammer curls maar eens uitgeprobeerd, want aangezien ik vaak vooral moeite heb met het beethouden dacht ik dat een lichter gewicht zou helpen, en dan gewoon lekker reppen. Voelde wel chill aan als verandering van 8 of 12 reps, en gaf ook een goede pomp.
 
Wil vaker abs trainen, maar als ik die na een gewone training wil doen ben ik er vaak al wel klaar mee.
ik voel je zo erg :roflol:
heb een ab wheel thuis liggen.. ruim een maand. enige moment dat ik het heb aangeraakt is toen ik het in elkaar heb gezet :o

wil ook echt abs trainen maar rip, vind het zo saai en kut gewoon :roflol:
 
ik voel je zo erg :roflol:
heb een ab wheel thuis liggen.. ruim een maand. enige moment dat ik het heb aangeraakt is toen ik het in elkaar heb gezet :o

wil ook echt abs trainen maar rip, vind het zo saai en kut gewoon :roflol:
Precies dit, ik heb ook een yogamat gekocht zodat ik thuis chiller abs kan trainen, maar die staat ook maar in de hoek..... :roflol: nu ga ik gewoon chill voor een tweede keer naar de gym, beetje praten, wat abs, en dan wat cardio. Helpt wel, betere omgeving ervoor en niet zo veel druk ofzo
 
Daarom doe ik als "opwarming" abs, tenminste als ik niet squat, bench of deadlift.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven