AndroidHealthClinic

Aquaexplo's log naar dikkertjesland

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
16-1 pull day:
BOR
15x20
12x40
10x60
4x8x80

Pull-ups
3x5

T bar row
3x10x50kg

Face pull
3x12x23kg

Ez bar curl SS dumbell shoulder shrug
3x12x25kg // 3x12x26kg

Rope cable curl
3x12x27kg

Uiteindelijk maar voor gekozen om een pull training te doen ipv legs, en morgen dan legs te doen. Aangezien ik deadlifts nu niet meer op een pull day doe kan ik weer gewoon PPL gaan trainen ipv door elkaar schuffelen. Dus morgen mogen we squatten :D Ik heb een belt een knee sleeves gekocht, dus hopelijk zijn die binnen voor mijn training morgen. Morgenavond met werk bowlen en steengrillen, dus misschien zal ik morgen nog zonder moeten doen, we zien wel. Training zelf weer een dikke priem. BOR ging lekker en pull-ups nu steeds 1 rep in de tank gelaten. Met BOR dacht een vriend van me dat ik aan het deadliften was met zulke gewichten:roflol: Dus dat was wel ff goed voor mijn ego.
 
16-1 pull day:
BOR
15x20
12x40
10x60
4x8x80

Pull-ups
3x5

T bar row
3x10x50kg

Face pull
3x12x23kg

Ez bar curl SS dumbell shoulder shrug
3x12x25kg // 3x12x26kg

Rope cable curl
3x12x27kg

Uiteindelijk maar voor gekozen om een pull training te doen ipv legs, en morgen dan legs te doen. Aangezien ik deadlifts nu niet meer op een pull day doe kan ik weer gewoon PPL gaan trainen ipv door elkaar schuffelen. Dus morgen mogen we squatten :D Ik heb een belt een knee sleeves gekocht, dus hopelijk zijn die binnen voor mijn training morgen. Morgenavond met werk bowlen en steengrillen, dus misschien zal ik morgen nog zonder moeten doen, we zien wel. Training zelf weer een dikke priem. BOR ging lekker en pull-ups nu steeds 1 rep in de tank gelaten. Met BOR dacht een vriend van me dat ik aan het deadliften was met zulke gewichten:roflol: Dus dat was wel ff goed voor mijn ego.
Goeie BOR hoor, vroeg me alleen af of je T Bar Row zo wel maximaal is. Ben je niet uitgeput na die bor en pull ups
 
Goeie BOR hoor, vroeg me alleen af of je T Bar Row zo wel maximaal is. Ben je niet uitgeput na die bor en pull ups
Thanks! T bar row is zo idd niet optimaal, maar ik zie BOR en pull-ups als een belangrijkere oefening dan T bar. Met T bar heb ik ook sneller dat mijn vorm iets minder wordt dus met een iets lager gewicht voel ik ook beter. (hoe doe jij trouwens het gewicht bepalen met T bar rows? want ik tel altijd alleen het gewicht wat ik aan de stang hang maar als ik die gewichten van jou zo zie... :o )
 
  • Like
Waarderingen: Apw
Thanks! T bar row is zo idd niet optimaal, maar ik zie BOR en pull-ups als een belangrijkere oefening dan T bar. Met T bar heb ik ook sneller dat mijn vorm iets minder wordt dus met een iets lager gewicht voel ik ook beter. (hoe doe jij trouwens het gewicht bepalen met T bar rows? want ik tel altijd alleen het gewicht wat ik aan de stang hang maar als ik die gewichten van jou zo zie... :o )
O vandaar. Zelf heb ik 2 pulldagen waarvan 1 focus op barbell row en een op t bar row. Ik tel wel gewoon gewicht totaal dus +stang. Zelf wissel ik trouwens wel af qua vorm. De ene x wat lichter en wat smallere foot stance en de andere iets 'heavier' met iets bredere foot stance
 
17-1 Cardio:

22,5 minuten loopband 10km/h
7,5 minuten loopband 11km/h

Eigenlijk zo bizar trots hier op. Als je mij een paar jaar geleden had gezegd dat ik een half uur op 10km/h had kunnen hardlopen had ik je compleet uitgelachen. Hell, als je het me vorig jaar had gezegd dat ik het in 2020 zou kunnen was ik het niet met je eens geweest. Ik wilde ook steeds stoppen op een bepaalde tijd, maar als ik die gehaald had dacht ik "ik ben nog niet op mn bek gegaan, dus ik kan nog wel ff door". Toen was ik blij dat ik 5 kilometer in een half uur ging lopen, totdat ik doorhad dat ik dat niet ging redden ivm het opstarten van de loopband. En daar had ik toch de schijt in :roflol: dus toen nog de laatste 7,5 minuten een km/h hoger gezet. Is niet iets om veel vaker te doen hoor,hartslag was mega hoog en kon zo goed als niet praten toen ik klaar was. Maar om het nou eenmaal eens te doen:D
 
17-1 squat day:
Lowbar squat
8x20
5x40
4x60
3x80
1x100
1x120
1x130
1x140
1x150 PR:hedbang::hedbang:
3x3x120

Leg extension
3x15x59kg

Lying leg curl
3x15x50kg

Smith calf raise
3x12x60kg

HO LY SHIT!!! een 20kg PR op mijn squats. Begin van de middag mijn belt en knee sleeves ontvangen maar ik had niet verwacht dat het zo'n groot verschil zou maken. hoopte 140 te halen maar toen ik die eenmaal gedaan had voelde ik dat er meer in zat, en met 5kg verhogen is natuurlijk alleen maar energieverspilling:rolleyes: Door balans issues onderin tikte de 150kg heel even de safety's aan maar fuck it, i'm counting it!! super blij hiermee:D 3x3x120 erna ging ook nog gewoon soepel zonder grinders of een al te hoog RPE.
 
Lekker man die PR!!!! Gefeliciteerd
 
Heel erg sterk man, netjes! :D
 
18-1 bench day:
Bench press
15x20
10x40
5x60
5x80
3x4x95kg

OHP
12x20
8x30
6x40
4x4x45kg

Incline dumbell press
4x8x26kg

Dumbell shoulder press
3x12x18kg

Seated lateral raise
3x12x9kg

Dumbell tricep extension
3x8x26kg

Rope tricep pushdown
3x15x27kg

Leg raises
3x12

Sit-ups
3x15xBW+5kg

Lol die laatste set bench :roflol: don't even know what happened there. Set 1 en 2 voelden allebei als RPE 8.5, maar deze ging helemaal kut. Rest van de training ging best wel lekker tho. Nu ook mijn riem gebruikt voor OHP. voelt iets stabieler maar voor OHP moet hij dan eigenlijk een gaatje strakker dan voor squat/deadlift, maar aangezien dat lastig is met een lever belt ga ik dat wss niet elke keer doen:o
 
Mooi squat pr!!
 
Das een beste bench man, sterk... Die laatste rep kwam wel uit de tenen volgens mij :p
 
Das een beste bench man, sterk... Die laatste rep kwam wel uit de tenen volgens mij :p
Hahah klopt die ging niet helemaal lekker. Tussen de 3e en 4e rep gingen mijn armen zo erg trillen dat ik nog een keer adem moest halen en moest bracen zodat mijn armen niet trilden als een mongool :o
 
Gaat echt lekker hier! Die verbetering van je squat PR :eek:
 
Ik wil je wel vriendelijk vragen om geen PRs meer te zetten, ik wil sterker lijken.

Lekker bezig!!
 
Ik wil je wel vriendelijk vragen om geen PRs meer te zetten, ik wil sterker lijken.

Lekker bezig!!
Komt goed hoor, alleen nog even deadliften met mijn belt en voordat ik weg ga nog een keer mijn bench maxen :D
 
19-1 pull-day:
T bar row
12x20kg
10x40kg
3x10x60kg

Plate loaded lat pulldown
3x12x40kg per kant

Wide grip low row
3x12x45kg

Dumbell row
2x8x40kg

Face pull
3x15x23kg

Reverse pec flye
3x12x32kg

Ez bar curl
4x8x30kg

Dumbell preacher curl
3x12x8kg

Was weer een lekkere training. Ik merk dat ik de laatste tijd beter presteer in de sportschool, maar dat ik ook niet zo streng voor mezelf ben als ik dat een keer niet doe. Nu 2 rear delt oefeningen aangezien ik morgen niet hoef te squatten, dus zo wissel ik 1 of 2 oefeningen af. 30kg ez bar curl gaan makkelijker dan gedacht, dus daar ben ik erg blij mee. Nog even en ik zal moeten curlen in het squat rack :D (niet dat iemand er hier gebruik van maakt naast mij:rolleyes:)
 
Nette T-Bar Rows zeg, 10 x 60 :D
 
Die T-Bar row's zijn idd erg netjes, ziet er ook netjes gecontroleerd uit en kan maar weinig momentum zien.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven