- Waardering
- 5.277
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 18%
Lijkt me ook wel chill ja. Hoeveel oefeningen doe je dan?Daarom doe ik als "opwarming" abs, tenminste als ik niet squat, bench of deadlift.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lijkt me ook wel chill ja. Hoeveel oefeningen doe je dan?Daarom doe ik als "opwarming" abs, tenminste als ik niet squat, bench of deadlift.
2, ooit gelezen dat het best was om iets van crunch en dat andere te doen dus die doe ik if possible.Lijkt me ook wel chill ja. Hoeveel oefeningen doe je dan?
Dat andere? Captains chair?2, ooit gelezen dat het best was om iets van crunch en dat andere te doen dus die doe ik if possible.
3x10 van elk
Ja volgens mij 1 waar je vooral UB voor nodig hebt (crunch) en dan 1 waar je LB voor gebruikt (bij mij dan captain chair)

Welkom! klopt, maar aangezien ik redelijk vaak (oke soms) s'avonds naar de gym ga om cardio te doen doe ik het dan ook liever. Het voelt fijner als een losse workout. Ben ik met je eens, dit was gewoon een keer om te kijken hoe het me beviel. Ik ben van plan om 4 oefeningen te doen: 1 met je bovenlichaam (wss rope crunches), 1 met je onderlichaam (captain's chair/leg raises), 1 stability oefening als planks, en 1 oefening voor obliques (nog geen flauw idee wat).Leuke log om te lezen. Ik ben zeker IN!
Ik las dat je het lastig vindt om na je training nog je buikspieren te trainen. Voorheen had ik hier ook wel last van maar op den duur ga je het wel waarderen.
Ik zou mijn tijd in ieder geval niet verspillen met simpele crunches. Imo kun je beter planken (evt met verschillende variaties, bv spiderplank), side planks en algehele core stability.
Standing oblique cable crunch zou mij echt super lekker lijken daarvoorWelkom! klopt, maar aangezien ik redelijk vaak (oke soms) s'avonds naar de gym ga om cardio te doen doe ik het dan ook liever. Het voelt fijner als een losse workout. Ben ik met je eens, dit was gewoon een keer om te kijken hoe het me beviel. Ik ben van plan om 4 oefeningen te doen: 1 met je bovenlichaam (wss rope crunches), 1 met je onderlichaam (captain's chair/leg raises), 1 stability oefening als planks, en 1 oefening voor obliques (nog geen flauw idee wat).
Ziet er nice uit ja! Kan ik wel eens proberen hoe die voeltStanding oblique cable crunch zou mij echt super lekker lijken daarvoor
Als het niet je hoofd is, zullen het toch spieren zijn.
Dat kan bijna niet anders want het gaat best lekker hier 
Jaa dat idee heb ik ook/hoop ik. Zou een beetje body recomp achtig zijn, waar ik geen problemen mee heb. Ik denk dat het komt doordat ik nu zorg dat ik rond de 150 gram proteine binnen krijg, want eerst was dit maar rond de 80/90 gram...Als het niet je hoofd is, zullen het toch spieren zijn.Dat kan bijna niet anders want het gaat best lekker hier
![]()
RDL vind ik een erg fijne oefening voor hamstrings/glutes, maar zonder belt krijg ik altijd last van mijn onderrug. Nu had ik dat ook nog wel wat, maar dat was verholpen met niet zo diep gaan. Kan ze wel nog iets langzamer doen zag ik.
nog geen obliques, want die voel ik nog van 2 dagen geleden. Vacuums wil ik er wel in houden, fijne oefening die ik al vaker gedaan heb maar nooit consequent.
daarna maar even kapot gegaan met volume en gewoon domweg frustratie pompen.maar je hebt het geprobeerd en dat telt ook mee! ik ben trots op je!!!
Thanks! ik denk om eerlijk te zijn dat als ik eerst 105 had gedaan 110 er misschien wel in had gezetenSterke bench! Jump naar 110 misschien net iets teveel inderdaad![]()
ik duwde hem te ver naar achteren waardoorheel mijn drive weg was. bij 105 zie je het ook gebeuren en wanneer ik hem weer terug duw gaat het (voor een PR redelijk) easy