Fitness Seller

Aquaexplo's log naar dikkertjesland

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
22-1 cardio:
35 minuten fietsen stand 8 gem. 27kmh

even alleen cardio en geen abs ivm squats morgen. Hartslag bleef onder de 140, dus lekker low intensity. Begin een soort van voldoening uit cardio te halen nu ik steeds minder dik lijk te worden. Gewicht blijft hetzelfde maar kleren lijken groter ???

Laatst bewerkt:
Leuke log om te lezen. Ik ben zeker IN!

Ik las dat je het lastig vindt om na je training nog je buikspieren te trainen. Voorheen had ik hier ook wel last van maar op den duur ga je het wel waarderen.
Ik zou mijn tijd in ieder geval niet verspillen met simpele crunches. Imo kun je beter planken (evt met verschillende variaties, bv spiderplank), side planks en algehele core stability.

Leuke log om te lezen. Ik ben zeker IN!

Ik las dat je het lastig vindt om na je training nog je buikspieren te trainen. Voorheen had ik hier ook wel last van maar op den duur ga je het wel waarderen.
Ik zou mijn tijd in ieder geval niet verspillen met simpele crunches. Imo kun je beter planken (evt met verschillende variaties, bv spiderplank), side planks en algehele core stability.
Welkom! klopt, maar aangezien ik redelijk vaak (oke soms) s'avonds naar de gym ga om cardio te doen doe ik het dan ook liever. Het voelt fijner als een losse workout. Ben ik met je eens, dit was gewoon een keer om te kijken hoe het me beviel. Ik ben van plan om 4 oefeningen te doen: 1 met je bovenlichaam (wss rope crunches), 1 met je onderlichaam (captain's chair/leg raises), 1 stability oefening als planks, en 1 oefening voor obliques (nog geen flauw idee wat).

Welkom! klopt, maar aangezien ik redelijk vaak (oke soms) s'avonds naar de gym ga om cardio te doen doe ik het dan ook liever. Het voelt fijner als een losse workout. Ben ik met je eens, dit was gewoon een keer om te kijken hoe het me beviel. Ik ben van plan om 4 oefeningen te doen: 1 met je bovenlichaam (wss rope crunches), 1 met je onderlichaam (captain's chair/leg raises), 1 stability oefening als planks, en 1 oefening voor obliques (nog geen flauw idee wat).
Standing oblique cable crunch zou mij echt super lekker lijken daarvoor

Gewicht blijft hetzelfde maar kleren lijken groter ???
Als het niet je hoofd is, zullen het toch spieren zijn. :p Dat kan bijna niet anders want het gaat best lekker hier :)
Ging je nou een stage doen ergens binnenkort? Toch proberen een goede gym te vinden om dit vast te houden....

Als het niet je hoofd is, zullen het toch spieren zijn. :p Dat kan bijna niet anders want het gaat best lekker hier :)
Jaa dat idee heb ik ook/hoop ik. Zou een beetje body recomp achtig zijn, waar ik geen problemen mee heb. Ik denk dat het komt doordat ik nu zorg dat ik rond de 150 gram proteine binnen krijg, want eerst was dit maar rond de 80/90 gram...

23-1 squat day:
8x20
8x40
6x60
5x80
3x100
3x5x120

RDL
8x20
8x40
8x60
8x80
3x8x100

Leg extension
3x15x59kg

Smith calf raise
3x12x65kg

Seated calf raise
3x12x56kg

Goede training weer! Squats gingen lekker. Maand geleden had ik niet verwacht dat ik setjes van 5 zou doen met 120, deed 120 toen als single :o RDL vind ik een erg fijne oefening voor hamstrings/glutes, maar zonder belt krijg ik altijd last van mijn onderrug. Nu had ik dat ook nog wel wat, maar dat was verholpen met niet zo diep gaan. Kan ze wel nog iets langzamer doen zag ik.

23-1 abs and cardio:
Planking
3x45 sec

Captain’s chair
3x12

Cable crunch
3x8x36kg

Vacuum
3x30 sec

Loopband
30 minuten 6km/h

Lekker weer. Begin steeds minder hekel te krijgen aan abs trainen :o nog geen obliques, want die voel ik nog van 2 dagen geleden. Vacuums wil ik er wel in houden, fijne oefening die ik al vaker gedaan heb maar nooit consequent.

24-1 bench dayy
Bench press
8x20
6x40
4x60
2x80
1x90
1x100

1x110 fail

1x105 PR

25x60

OHP
10x20
5x30
3x40
1x50
1x60 fail
3x55 PR

20x30

Incline dumbell press
2x25x20kg

Lateral raises
3x25x5kg

Dumbell tricep extension
2x25x16kg

Machine flyes
1x75x39kg

Dit was een.... frustrerende training. Op papier wel redelijk, maar zwaar onvoldaan de gym uitgelopen. 100kg bench voelde erg goed, dus ik dacht ik bewaar mijn energie en ga meteen voor de 110. Nog nooit 110 beetgehad, dus dat was wel even wennen. Toen ik omhoog wilde komen misgroovede ik hem waardoor hij niet verder omhoog kwam... Daarna maar 105 gedaan omdat ik niet zonder PR weg zou gaan, en daar had ik bijna hetzelfde maar dat had ik op tijd door. OHP is ook balen, had er een goed gevoel over. die 3x55 was dan ook pure frustratie, normaal had ik nooit meer dan 1 rep gedaan :o daarna maar even kapot gegaan met volume en gewoon domweg frustratie pompen.

Laatst bewerkt:
maar je hebt het geprobeerd en dat telt ook mee! ik ben trots op je!!!

Sterke bench! Jump naar 110 misschien net iets teveel inderdaad :o

Mooie bench, gefeliciteerd met je PR. Ik zou wel een spotter aanraden bij een 1RM-poging. Je pakt 'm trouwens vrij breed, of misschien lijkt dat maar.

maar je hebt het geprobeerd en dat telt ook mee! ik ben trots op je!!!
:heart: :heart:
Sterke bench! Jump naar 110 misschien net iets teveel inderdaad :o
Thanks! ik denk om eerlijk te zijn dat als ik eerst 105 had gedaan 110 er misschien wel in had gezeten:o ik duwde hem te ver naar achteren waardoorheel mijn drive weg was. bij 105 zie je het ook gebeuren en wanneer ik hem weer terug duw gaat het (voor een PR redelijk) easy

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven