MuscleMeat

Aquaexplo's log naar dikkertjesland

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Zie nu die BP man maar die is wel echt netjes :D

zonder bril, so cute!

• Topic Starter Topic Starter
Bedacht me gisteren trouwens dat ik geen startfysiek foto's had gemaakt, dus heb ik er net nog maar een paar gemaakt voor wie geïnteresserd is, in dezelfde poses als foto's in Juni om wat beter te kunnen vergelijken.
Waarschuwing: Deze beelden kunnen als schokkend worden ervaren
IMG_0114.JPGIMG_0115.JPGIMG_0116.JPGIMG_0117.JPG
IMG_9142.JPGIMG_9152.JPGIMG_9143.JPGIMG_9144.JPG

26-11 legday:
Front squats
10x20
8x40
8x60
4x6x70

Unilateral leg press
2x15x80kg

RDL
10x60
3x8x80

Leg curl
2x12x50kg

Leg extension
3x12x70kg

Perfect squat calf raise MYO
18x30kg
5x5x30kg

Redelijk tevreden met deze training. Unilateral leg press was voor het eerst om te proberen maar na de 2e set voelde ik hem flink in de aanhechting van mijn quad bij mijn heup. Daarom maar RDL gedaan omdat ik die ook wel eens wilde proberen, deze was wel erg lekker. Stond helemaal te trillen na de training :o Voor kuiten vind ik MYO echt perfect want je kan ze dan echt goed voelen.

26-11 Cardio
30 minuten crosstrainer (duh)

Vandaag een nieuwe koptelefoon gehaald aangezien mijn oude ergens bovenin gebroken was en dus steeds vaker ging storen. On-ear ipv Over-ear deze keer. Met cardio doe ik normaal oortjes in maar wilde hem even uittesten. Merk meteen hoeveel meer ik zweet met een koptelefoon dan oordopjes :roflol: Die randen waren helemaal nat aan het einde... Verder zijn ze wel nice. Luister tijdens cardio eigenlijjk zo goed als altijd naar foute muziek dus ik weet niet hoe ze met harde bass omgaan, daar komen we morgen wel achter.

26-11 Cardio
30 minuten crosstrainer (duh)

Vandaag een nieuwe koptelefoon gehaald aangezien mijn oude ergens bovenin gebroken was en dus steeds vaker ging storen. On-ear ipv Over-ear deze keer. Met cardio doe ik normaal oortjes in maar wilde hem even uittesten. Merk meteen hoeveel meer ik zweet met een koptelefoon dan oordopjes :roflol: Die randen waren helemaal nat aan het einde... Verder zijn ze wel nice. Luister tijdens cardio eigenlijjk zo goed als altijd naar foute muziek dus ik weet niet hoe ze met harde bass omgaan, daar komen we morgen wel achter.
On-ears of over-ears lijken me flink klote met sporten :o. Ik heb zelfs boxen gehaald omdat ik ze al niet fijn vond thuis in de zomer. Vergeet je ze niet regelmatig schoon te maken? :D

On-ears of over-ears lijken me flink klote met sporten :o. Ik heb zelfs boxen gehaald omdat ik ze al niet fijn vond thuis in de zomer. Vergeet je ze niet regelmatig schoon te maken? :D
Ben ik zeker van plan bij deze bij te houden! :D Soms vind ik het ook niet helemaal chill hoor, maar over het algemeen draag ik ze wel. Heb eigenlijk altijd ook wel bluetooth oortjes bij me dus als ik het erg warm krijg of ze niet blijven zitten doe ik die aan. Heb wel het idee dat ik met een koptelefoon beter gefocust ben

27-11 push-day:
Bench press
15x20
12x40
8x60
3x80
6x95 andere methode
10x60

Incline dumbell press
4x8x24kg

MP
8x20
6x30
3x6x40

Lateral raises
3x12x8kg

Cable flyes MYO
20x7,5kg
5x5x7,5kg

Seated dumbell shoulder press MYO
20x12kg
5x5x12kg

Tricep pushdown
3x12x20kg

Mountaindogg press
4x8x30kg

Bench press was weer erg jammer... Voelde precies hetzelfde aan als de vorige keer, dus nu de 7e rep niet geprobeerd want die zat er toch niet in. Het wordt nu idd misschien wel tijd om over te stappen op een sub-max methode ipv hiermee proberen door te gaan. Iemand tips/aanbevelingen hiervoor? Het liefst een methode die ik bij 1 oefening kan toepassen ipv een heel schema aangezien mijn schema me momenteel erg bevalt.

Niet zo b**chen en harder trainen x

28-11 pull-day:
Yates row
15x20
10x40
8x60
4x8x70

Pull ups
3x5xBW

T-bar row
3x8x50kg

Straight arm lat pulldown MYO
20x27kg
5x5x27kg

Face pulls
3x15x27kg

Alternating dumbell curl
4x8x14kg

Ez bar curl MYO
20x20kg
5x5x20kg

Pull-upssss :D Voor het eerst toch maar gedaan. Eerst nooit omdat ik er meestal maar 3 kon, en ik er daarom de meerwaarde niet echt in zag. Alleen de laatste rep van de laatste set was lastig, maar de rest lukte goed. Nu lekker opbouwen:D Was in een gym met andere cables dus de gewichten van SALP en face pulls zijn niet te vergelijken met vorige keer maar voelden echt goed aan.

28-11 cardio
30 minuten crosstrainer...

Voelt als een stukje ontspanning tegenwoordig ipv iets wat ik van mezelf moet. Gains nog nog steeds voor tho:rolleyes:

goed bezig hier :D

Bedacht me gisteren trouwens dat ik geen startfysiek foto's had gemaakt, dus heb ik er net nog maar een paar gemaakt voor wie geïnteresserd is, in dezelfde poses als foto's in Juni om wat beter te kunnen vergelijken.
Waarschuwing: Deze beelden kunnen als schokkend worden ervaren
IMG_0114.JPGIMG_0115.JPGIMG_0116.JPGIMG_0117.JPG
IMG_9142.JPGIMG_9152.JPGIMG_9143.JPGIMG_9144.JPG
Duidelijk verschil wel hoor. Goed bezig.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven