AndroidHealthClinic

Ari70's Trainingslog

jammer van je pullovers met 51kg. van speed klinkt wel logische. suc6

behoorlijke lappen text, maar zit wel goede info tussen! gaat goed met de trainingen iig!

Nette training Ari! Wat merk je van bepaalde veranderingen in je training m.b.t. je resultaten op atletisch gebied?
@Dumphuiz Thanx voor de nuttige info bro! Ik zal die inner-core oefeningen ook eens gaan toepassen. Oefening voor transversus deed ik al, maar dan op een andere manier. Die Horse Stance ziet er ook goed uit, dus dat ga ik zeker proberen.:cool:

• Topic Starter Topic Starter
@ mighty der veranderingen in men trainingen.. uhm vorig jaar zijn we te lang door gegaan met statische (kracht) sprongen en te weinig dynamisch bezig geweest met de benen..

Ik hoorde afgelopen donderdag dat: Afgelopen winter 04/05 een basis jaar was voor onze groep hier hebben we de basis gelegd waar we komende jaren van kunnen genieten, er is toen bewust gekozen om een groot werk volume aan te maken.. waar zelfs deze winter nog profijt van zullen hebben. (dus toener tijd minder op snelheid.. of dynamische kracht)

Deze winter licht het dus meer op dynamische kracht!
ten tweede hebben we dit jaar veel minder supersets.. en geen BB-achtige schema's meer.. Die snelheid begint trouwens ook al te komen..

had vandaag iets van een trainerscursusje.. gingen we speerwerpen :p beetje rustig aangedaan niet willen uitsloven... en op het einde eventjes uit stand een 600 gram speertje naar de 55 meter geholpen was een kicken gevoel van snelheid zowel in men benen als arm.. maar helemaal niet de bedoeling in de winter.. maar is voor mijn een teken dat de snelheid echt wel goed zit!!!

@ DumphuiZ OMG dude, dankje wel voor deze brok informatie die je weer geeft. Karma kan ik helaas nog niet geven.. maar komt vast wel goed!! het is een interessant stuk tekst maar zal het nog wel een keer of 3 moeten doornemen voordat ik het helemaal ga snappen!! maar DUDE BEDANKT ZEG!! :D!!

en misschien zelfs wel een reactie plaats met wat ik ermee ga doen.. maar nog even geduld dus:p

Mooi om te lezen, dat je progressie boekt met je training. Lijkt me een lekker gevoel! Keep it up!

Training zondag 12 februari 2006
Pff wat was het koud in de krachtruimte zeg damn :eek:

plafond blijkt nog steeds te laag voor staand OH werk :(

Voorslaan (zonder handschoenen, ut was echt koud ;))

5x55
5x65
5x70
5x75

Squat

5x75
5x95
5x115 (damn wat waarom over valentijn beginnen k*t radio)
5x120 (knie voelt niet lekker

Front Squat sneller dan nodig uitgevoerd

5x55
5x60
5x70
5x75

Deadlift "Keystone"

5x105
5x125
5x145 (zonder men handschoenen, Olympische stang was ijskoud brr)
1x155 (bedoeling 5 maar pff had niet genoeg snelheid, kracht om bovenin men schouders naar achteren te doen)
5x155 (ff kwaad gemaakt en toen wel :p wooohooo PR!!

Shrugs

2*8*105 (niet te lang bovenin vast, want men handen waren naar de klote, wel lekker veel eelt derop)

Uhm eindconclusie: (<---- ???)

Voorslaan gaat gestaag omhoog;
Squat oppassen met men knieen; (even niet verhogen in series van 5)
Frontsquat snelheid training van maken;
Deadlift tjaah die blijft gewoon lekker gaan :p

Volgende week begint morgen.. 3 series van 5 op alle oefeningen. De week erop Pyramide....

Laatst bewerkt:
gaat lekker ari70, nice dead en squat

Mooie dead. Wat dat voorslaan betreft: heb het gisteren op wedstrijd gezien. Bij het gewichtheffen mag je blijkbaar ook zo schouderen. :)

Doe jij keystone deadlift vanaf de grond?

Nette training. Als de knie niet gaat misschien iets in gewicht teruggaan en voor reps squatten. Verder een MP3 speler meenemen met je favo muziek want dat valentijnsgelul kun je natuurlijk niet op squatten en deadliften;)

Nice training dude! nette sq en dl!

Haha bedankt allen maar weer!!
Keystone deadlift is wel vanaf de grond. De allereerste is dus een reguliere deadlift de daarop volgende deadlifts zijn vanaf boven de knie.

Oke, dus je begint met een Romanian en gaat dan over naar een Keystone :p.

lekkere squat en deadlifts:D ga zo door

Leuk dat je varieert met sTen en schema's! Altijd zonder handschoenen trainen, daar wordt je een echte man van :p

Eerst even eten daarna de log.. zonder eten gaan trainen :s :eek: niet best..

moest tot half 6 naar school en kwart over 6 trainen reistijd 30 minuten :) ........

je gaat weer richting je oude gewicht. goed bezig dus!

Training Maandag 13-2-2006

slechte voorbereiding qua eten.. omdat dit gewoon niet mogelijk was.. proberen optimaal resultaat te bereiken dat wel

Endo/Exo

15 kilo

Bench Press

10xwarm-up 40 denk..

5x70
5x75
3x82 (wilde 5 keer toen met behulp van spotter 7 reps gemaakt.. gelijk achter elkaar door)
2x82 (om ff af te straffen)

Pull over rechte stang Gestrekte armen

5x31
5x39
5x44 (perfect gestrekt!) en dan bij de laatste super traag wegleggen..

Zittend DB Press

5x15 (=gewicht per DB en dat 2 handig uiteraard :p)
5x18 (licht)
8x18 (tjah geen zwaardere DB)

Lateral Raises Zittend 2 handig

5x10
5x11,5 staand met eerst links daarna rechts
5x11,5 zittend 2 handig SS 15 keer snel uitdrukken naar boven

Wat bicep werk zowel zittend als staand DB curl, Hammer Curl, Bicep Curl
Buikspieren getraind hangend met gestrekte benen naar het plafond laten wijzen (is dit leggraise?) of is leggraise alleen tot horizontaal?

Tanktop aan en Geweldige pomp, haha prachtig vond ik het zelf :p dikke schouders bi en tricep

BW momenteel 81 (2 weken terug 76.... 10 weken terug 87)

Terug
Naar boven