XXL Nutrition

Ari70's Trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
de TREEJNING van vandaag staat op de vorige pagina :D

wimmos zei:
Leuk dat je varieert met sTen en schema's! Altijd zonder handschoenen trainen, daar wordt je een echte man van :p

Ja dat is zeker waar, maar het was zo friggin' Cold!! maar de zwaarste reps heb ik zonder handschoenen gedaan :cool:

punani zei:
lekkere squat en deadlifts:D ga zo door

Is wel mijn bedoeling ja :rolleyes: :D

DumphuiZ zei:
Oke, dus je begint met een Romanian en gaat dan over naar een Keystone :p.

Romanian, als het hetzelfde is als een Conventionel wel ja :p,, (ben mijn kennis van de begrippen nog aan het uitbreiden :))

punani zei:
je gaat weer richting je oude gewicht. goed bezig dus!

Ik weet niet of ik dat oude gewicht wil halen :p, ik ga zelfs vooruit in records terwijl mijn gewicht nog maar 81 is.. ik weet zeker dat als ik heel langzaam zeg in 4/10 :o maanden naar de 85 ga dat ik nog steeds vooruit ga. Ik denk dat ik meer op eten moet letten dan op mijn gewicht.. heb sinds kort Whey Shakeje en 's avonds voor het slapen gaan probeer ik wat kwark naar binnen te werken.. dit omdat ik niet tegen dingen uit de zee zoals Vis kan :mad:

Ari70 zei:
Training Maandag 13-2-2006

5x70
5x75
3x82 (wilde 5 keer toen met behulp van spotter 7 reps gemaakt.. gelijk achter elkaar door)
2x82 (om ff af te straffen)

Snap dat stukje niet vab wilde 5 keer doen en toen....
Zie 3 reps staan?

Dumbbells tot 18kg? Ik dacht dat je in een andere gym ging trainen waarvoor je die 30 min ging reizen.

Volgens mij is het ook gewoon een legraise.

En verders goed getraind;)

nice training ari, bw stijgt ook weer gaat goed dus

g-men zei:
Snap dat stukje niet vab wilde 5 keer doen en toen....
Zie 3 reps staan?

Dumbbells tot 18kg? Ik dacht dat je in een andere gym ging trainen waarvoor je die 30 min ging reizen.

Volgens mij is het ook gewoon een legGraise.

En verders goed getraind;)

Het lukte mij op eigen kracht 3 keer.. om toch aan mij vermoeid heid uitputting te komen heb ik 7 reps gedaan.. met behulp van spotter die heeft 3 vingers hulp geboden.. maar vind het niet op eigen kracht.. maar heb het er wel bij vermeld..

DB tot 18 kilo tjaah.. meer is voor mij ook niet nodig de DB die ik gebruik voor Pull over draai ik zelf in elkaar.. en kunnen tot 55, maar dat los ik dan wel weer op...

die 30 minuten reizen is van schoolgebouw naar mijn huis..

F*ckerdie F*ckerdie F*ck!

Gisteren tijdens de training.... :mad:

Ik was weer lekker bezig met gooi en smijtwerk.. Bij deze bewegingen komt er veel spanning op de spieren aan de voorkant van je lichaam te staan. Deze spanning compenseer je door de achterkant op spanning te zetten (blessure preventie).. Dus toen ik bezig was met blessure preventie, gebeurde dit....

Een stiek met handvaten die je aan een paal vastmaakt. Door rear delt oefeningen te maken kun je hiermee spanning op je rug brengen. De stiek die dus vast aan die paal moest zitten.. schoot los.. met de metalen bevestigingsring. Knalde met ongelooflijke snelheid op mijn knie (net boven men patella) en nu kan ik amper lopen... pff dus ook even geen killer been trainingen en kracht trainingen de komende week :(. Ik hoop dat het met carnaval toch weer over is..

Dus ben even een week Minder-valide :( :o

Het moet maar gebeuren, succes ermee. ;)

Klote!

Ik kan alleen van die stiek met handvaten geen visueel beeld voor mijn ogen zien..
Ik zou je toch met klem ter harte willen peperen dat je voorzichtiger bent dat soort geintjes in het toekomstige vervolg.

Je kunt me trouwens vinden op http://www.contaminatie.nl/ :)

haha ja ik was idd misschien wat onduidelijk in mijn uitleg.. Hierbij dus een (hopelijke) verduidelijking!!

Waarom ik die oefeningen doe?

Speerwerpen veroorzaakt een hoop spanning, verwringing, torsie in je lijf.. deze spanning bevind zich vooral aan de voor en zijkant van je lijf. Dit lossen wij op door de achterkant ook op spanning te zetten binnen de training. Dit middels die elastieken stel het je zo voor:

Lange Paal (om iets aan vast te maken)..
Stiek (STERK "toverkoord") als veer en instrument om als spanboog te gebruiken.
Houten Klosjes aan het einde, omdat dit nu eenmaal makkelijker vastpakt als de stiek zelf (voor de rest niet belangrijk meer)

Uitvoering:

Je staat met je gezicht naar de paal toe, hebt de stiek vastgemaakt aan de paal. Je hebt nu 2 koorden naar je toe liggen (stieken), 1tje voor de linkerhand & 1tje voor de rechterhand. Deze beweeg je op schouder hoogte van voor naar achteren. Zodat je de antagonisten pakt van de speerwerp beweging!

Maar wat was nu het geval.. de stieken waren even los geweest van de paal, en niet meer goed vastgemaakt. Hierdoor schoot hij los toen ik spanning op de stieken zette. Het ijzeren ringentje wat had moeten zorgen dat het goed vast zat (doorsnee 4 cm) klapte met erg snelle beweging op mijn knie.. Zie het maar voor je als een katapult waar ik recht voor stond.. ..

Klinkt wel pijnlijk ja :( .. niet veel aan te doen behalve je benen even laten rusten. Veel beterschap.

K*t kerel, laat ons hopen dat het snel beter wordt.

Jullie lijken trouwens wel een redelijk professionele club (als ik het vergelijk met het clubje waar ik ooit was aangesloten :rolleyes: ) Vind het altijd wel interessant om te lezen hoe jullie trainen !

Ja we zijn ook "proffesioneel" bezig..

Mijn trainer is sinds een paar maanden "bondscoach"
En (trainings)Maat van mij (die dat ding los had gemaakt, en verkeerd vast), wil naar WJK, net als mijn zusje. Dus daar zijn we naar toe aan het werken!!

Klote kerel, succes met je herstel!!

Hopen dat het vlug terug beter gaat. Beterschap!

Yo Dude's allen bedankt!! Ik hoop zelf ook dat het snel over is.. Maar ik merk hoe meer ik wandel hoe beter het gaat!! ben benieuwd hoe het morgen vroeg is.. Verwacht dat aanstaande zondag te vroeg komt om benen aan te pakken! en zal dan weer rustig moeten gaan opbouwen :mad: was zo lekker op weg. It ain't fair :P

Geveld door een elastiekje:p

Nee is echt k*t voor je man! Hoop dat het snel weer beter gaat en bovenlichaam kan natuurlijk nog wel!

g-men zei:
Geveld door een elastiekje:p

Nee is echt k*t voor je man! Hoop dat het snel weer beter gaat en bovenlichaam kan natuurlijk nog wel!

Bovenlichaam ga ik ook zeker gewoon door blijven trainen. Heb ik afgelopen maanden toen ik ook al met Knie problemen (zelfde knie :rolleyes: ) zat. maarjah voelt nog steeds niet lekker. ik zat bijna weer tegen mijn oude niveau aan te hikken en dat in 3 keer Krachttraining :( maarjah....

KEEP THE FAITH!!

Update Knee

Met mijn knie gaat het eigenlijk steeds beter.. kan weer bijna lopen als een niet manke.. en misschien dat ik toch nog wat oefeningen ga doen de zondag!!

in ieder geval vandaag de Killer-been training overgeslagen.. Morgen weer UB oefeningen zal vooral zittend/liggend worden.

Ook al knie problemen... Sterkte er mee!

Ja, da's lullig. Hopelijk is het oppervlakkig.

Terug
Naar boven