- Waardering
- 155
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 12%
de TREEJNING van vandaag staat op de vorige pagina 
Ja dat is zeker waar, maar het was zo friggin' Cold!! maar de zwaarste reps heb ik zonder handschoenen gedaan
Is wel mijn bedoeling ja

Romanian, als het hetzelfde is als een Conventionel wel ja
,, (ben mijn kennis van de begrippen nog aan het uitbreiden
)
Ik weet niet of ik dat oude gewicht wil halen
, ik ga zelfs vooruit in records terwijl mijn gewicht nog maar 81 is.. ik weet zeker dat als ik heel langzaam zeg in 4/10
maanden naar de 85 ga dat ik nog steeds vooruit ga. Ik denk dat ik meer op eten moet letten dan op mijn gewicht.. heb sinds kort Whey Shakeje en 's avonds voor het slapen gaan probeer ik wat kwark naar binnen te werken.. dit omdat ik niet tegen dingen uit de zee zoals Vis kan 

wimmos zei:Leuk dat je varieert met sTen en schema's! Altijd zonder handschoenen trainen, daar wordt je een echte man van![]()
Ja dat is zeker waar, maar het was zo friggin' Cold!! maar de zwaarste reps heb ik zonder handschoenen gedaan
punani zei:
Is wel mijn bedoeling ja

DumphuiZ zei:Oke, dus je begint met een Romanian en gaat dan over naar een Keystone.
Romanian, als het hetzelfde is als een Conventionel wel ja
,, (ben mijn kennis van de begrippen nog aan het uitbreiden
)punani zei:je gaat weer richting je oude gewicht. goed bezig dus!
Ik weet niet of ik dat oude gewicht wil halen
, ik ga zelfs vooruit in records terwijl mijn gewicht nog maar 81 is.. ik weet zeker dat als ik heel langzaam zeg in 4/10
maanden naar de 85 ga dat ik nog steeds vooruit ga. Ik denk dat ik meer op eten moet letten dan op mijn gewicht.. heb sinds kort Whey Shakeje en 's avonds voor het slapen gaan probeer ik wat kwark naar binnen te werken.. dit omdat ik niet tegen dingen uit de zee zoals Vis kan 

. Ik hoop dat het met carnaval toch weer over is..