hahawimmos zei:
nette bench

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hahawimmos zei:

op de vorige paginaAri70 zei:Bij alle atletiek onderdelen is het belangrijk om een super sterke CORE te hebben!! zonder dat kom je nergens..
[...]
Sowieso moet je wel alle oefeningen doen, voor de balans, coördinatie, en het belangrijkste alles in je lichaam moet in verhouding staan met elkaar anders krijg je blessures!!!
maar in de winter....

terrestris zei:

... uhm ik zou eigenlijk Weighted Ab oefeningen moeten doen.. zal mijn pa is vragen of hij het katrol gaat maken (is nu alleen maar bovenlangs maar voor buikspieren moet ik onderlangs hebben).. kan ik daar ook weer aan gaan beginnenSamu zei:
![]()
Is dit hetzelfde als voorslaan (rechtopstaand dan, zonder de frontsquat-beweging)?
)
Ok dan was het toch zoals ik het me in het begin voorstelde, je uitleg was dus heel duidelijk.Ari70 zei:Het voorslaan wat ik uitvoer is ongeveer hetzelfde als bovenstaand plaatje
Behalve de front squat idd!!
en ik maak een split ik plaats mijn linker voet naar voren en mijn rechter ietwat naar achter.. (niet echt conventional toch)
---------------
even je link verandert in een image geen probleem mee toch..![]()
Maar shrug je dan je schouders en stoot je ook met je bovenbenen tegen de stang om ze naar boven te liften?
haha!!Alleen vang je ze in split op en niet met de voeten naast elkaar.Ari70 zei:Als ik de uitleg lees die er op exrx.net word gegeven lees dan klopt het wel met de beweging die ik DENK dat ik uitvoer![]()

ROCKY BALBOA zei: